標題: 肺炎病后怎歲理
卡文
註冊會員
Rank: 2


UID 1238
精華 0
積分 151
帖子 107
閱讀權限 20
註冊 2008-10-4
肺炎病后怎歲理

各位左鄰右理,我個仔10歲,剛發現有肺炎,入了醫院,我想請教各位,可否提供煲什麼湯水好及日后要注意什麼呢?謝謝

其他  頂部
limlimwong
註冊會員
Rank: 2



UID 2048
精華 0
積分 104
帖子 43
閱讀權限 20
註冊 2009-2-11
妳可看www.mingpaohealth.com 裏面在(藥物與治 療)及其它資訊希望能幫到忙.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
我冇呢方面既經驗, 不過我家姐兩個仔女都試過幾次,www.y1.hk#M4g/K%E6~9c'I/l
我請教家姐點樣處理, 但佢講到肺炎好似好閒事咁, 病後既處理係十分之簡單的.二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)g&Y;z6i5E%|$k'c;j%X/u9W
佢好淡然咁話 : " 最緊要就係唔好比佢出咁多街, 以免再受細菌感染, P9E7j6s7f2p#i+Q
其他既就照 E生吩咐去做就得架啦!!  都唔使話特別比 D咩野佢食既,
/q1G!X(_0k$D+[#F6t0b:A5mwww.y1.hk因為 E生有開西藥過佢食加麻, 連湯水都唔需要話比D特別果D過佢飲架啦,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路8f0Z._ p&K&d;]8f
普普通通照平常咁得架啦, 尤其是藥材湯, 咪比佢亂飲,
+n7z'u5V#](R0s%owww.y1.hk等間飲左同D西藥撞就仲衰, 如果佢胃口唔好, 極其量都衹係可以
%B$b;q8|4h元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 將D"淮山"磨粉跟住煲粥比佢食, 咁可能會開胃DD, 其他咩都唔使做."二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)f,}9T*X0P
唔知道呢D咁既資料對你有冇用, 因有講好似冇講咁 而且已經咁多日,
4e0z1g$F9w元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 希望你個小朋友已經平安無事啦!!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:49

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver