標題: 數學白痴
卡文
註冊會員
Rank: 2


UID 1238
精華 0
積分 151
帖子 107
閱讀權限 20
註冊 2008-10-4
數學白痴

我自細便是個數學白痴,加減數都不十分計得懂的,一見數字,腦就自動擴拒,點知現找到份工,要用心算計數,(對在那處工作的阿姐,是十分容易計)但很多次都計錯,收少客人錢,我很怕老板抄我魷魚,請問有什麼方法呢?希望各位教一教我

其他  頂部
ylwing
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 364
精華 0
積分 243
帖子 167
閱讀權限 30
註冊 2007-12-15
隨身袋住部計數機,有D很細的,我有幾部,送部給你,免得你會俾老闆炒

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
只有長期練習,才會快。YL.香港$a6H;r-f/G;e/_
在公司:
#m(x2V$U"~/Uwww.y1.hk搵張紙任意寫下,最常收到的銀碼練練
:c A"K,u(Twww.y1.hk10 - 2 (紙巾)
i:d-E6C,Q*[$J/E'?YL.香港20 - 18 (常餐)二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6H-S#K5@2y
30 - 25 (晚餐)YL.香港(A&{)I/h%B6\#n
40 - 18 (早餐)
:Z&a(w!k/Z7^+U50 - 24 (A餐)
%v$r"@8Q'N,u.Cwww.y1.hk60 - 38 (常餐)www.y1.hk*f*n6t(L.{
70 - 46 (晚餐)1b3A,D&]9{0R:d1q4O
80 - 18 (早餐)6E,f'U/g/u)F7z
90 - 46 (晚餐)$t(b O/X4n(F'Z![
100 - 24 (A餐)
V:R5C,J'v1I6x#i&pYL.香港500 - 18 (早餐)*n9C0k9r)g3d,l.w
X餐供你參考不用寫,只寫數字。
4k.K3U$R+q%@%b7a!`-L&v+P.8~!E#n-v2T H1w,V6f
在家中:
,X.p2k ^&k#P C)e%Twww.y1.hk整啲咭仔,抽常用數字出來練,可能冇咁悶。www.y1.hk2Q&m9u&i6U
.www.y1.hk9l"O+x9S x)k7L8T+n4X
快快練,在你老板頂你唔順之前,希望有進步!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:37

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver