標題: 請問..去澳門需要辦證嗎?
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
請問..去澳門需要辦證嗎?

我想同小朋友一起去澳門玩. 但小朋友出世至今除了出世紙外並沒有什麼證件.  所以現在我想同他們出外玩一玩. 不知各位可以告訴我嗎??二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(X+P3D6q3`,h*G+J
YL.香港'c%k0d7E"Q
謝謝.

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
需要回港證

其他  頂部
chris
註冊會員
Rank: 2


UID 1535
精華 0
積分 107
帖子 48
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
回復 #2 yuenlonger 的帖子

冇錯,要去中旅社幫小朋友申請回港証就可以出境啦!  

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long


QUOTE:
原帖由 chris 於 2009-7-20 16:06 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路/q1H!e(h"I+S!f;E
冇錯,要去中旅社幫小朋友申請回港証就可以出境啦!  

1k/D#J i;U-j2t
$@5\1s9F1a(f7V:^+t$z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 唔好攪錯呀!
&c(U+}#a0@#j/Z7t元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
8h3e(X"G:W1X"x7o0K'n回鄉卡由中旅社辦理,去澳門唔使回鄉卡,除非你去埋珠海中山元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :I6n:p;Z#F5z!n+j
'k'E;B5z(U;Y)J%J
回港證由入境處辦理,元朗富達廣場
1A:^&@8n7D,\元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (v"u3P/U"J5x$I
網上Book 期已去到8月初滿額,想開學前出發,快d早d到排隊,因為暑假一開始,條人龍好長長長長

其他  頂部
chris
註冊會員
Rank: 2


UID 1535
精華 0
積分 107
帖子 48
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
sorry ! 唔好意思 ! 係我攪錯 !  謝謝 yuenlonger

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
回復 #1 Virginia 的帖子

申請須知  http://www.gov.hk/tc/residents/i ... oc/permit/index.htm元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9E+E#N#c9v*t!N$h

6u6o*y7R([YL.香港[ 本帖最後由 cecilia 於 2009-7-20 21:21 編輯 ]

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
回復 #1 Virginia 的帖子

多謝各位的幫忙. 不過經過查詢及各位提供的資料後, 我決定取消了......*g2d8p:b'K&~)G%a6{
4z(q*K.`'w!D
因小孩申請回港證 @$140  +  平日去澳門的單程船(日航)  @$134  + 回程(夜航)@$176 單單是1個小孩都要用$450.-  而且過到澳門總要吃喝. 都要消費..... 左計右計在支出實在太大了. 都是留港吧.  二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:^2e/g5\'R,I%X0x/s'\

8C"]4F%u7w5{,l不過今年年尾會到海洋公園.  他們都很開心. 而且我也把實情告知他們, 他們都說是很想去澳門. 不過要太多錢, 遲些先啦. 我都叫做放心了....www.y1.hk2c)W!G p6]1q7E'{%m(T

8W4_-p,l;J&F1dYL.香港在此再次謝謝各位.+\&z(g R%X2a;h P-^
Virginia,d.m3X2\4\

(L6|3n!A0@2N&B2swww.y1.hk[ 本帖最後由 Virginia 於 2009-7-22 21:16 編輯 ]

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
如果小孩巳有小童ID CARD,去MC唔洗回港証 KA~~上次我報大航旅遊,巴士团,係皇崗上車去澳門,仲包埋2次BF,冇小費,好似約$100/PER ONE,第二次去同佢地買來回船票,坐金光,早去晚返$200/PER ONE

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
可惜我兩個小孩未到取ID CARD呢... (10歲及9歲), 所以都是遲些先. .... 4d,L2j1k&C,@+z
Virginia

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:49

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver