標題: 元朗鬼故.......
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
元朗鬼故.......

一達猛鬼地方 (轉貼)二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 ?$C$j0N5x7s3y/V

;X-t _ ^#b#~'i-F"y"l$H二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 C.P |,E(f7v-a
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ${0E!e&w(c-a,n,~
我想告訴大家一個猛鬼新地方, 但個哩個地方好偏僻, 係元朗 既 悠潭美 有條路叫" 西華路" , 係地圖上係搵唔到哩條路架, 所以大家去到就要問問d村民喇...
;G1Q&q4Q8z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路YL.香港8D-|0_+O(L,k
先說我媽媽是時運較低的人, 我小時候她已經被鬼壓等 奇怪事件出現...若果大家有興趣的話, 我再說吧!我也一些親身經歷! M U:c"p4B9A0~2S:`

9x&b,K#W,M;H!m,hYL.香港以下全是真人真事:元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9Y4K$R.c)? s;g*k%H"v

$P6D"U5Z)H%w8m9r4[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 其實我婆婆住係附近, 但要行上"西華路"就要有一段路程, 曾經有一次, 我同我媽媽, 阿姨佢地去探險,就行上左"西華路", 在路的前端已經有一個寫著"西華路"被樹遮掩了的路牌, 走進去十分陰暗, 路的左手邊有排樹, 我媽媽她在研究那些是什麼榭, 我和其中一個阿姨沒有興趣, 所以我倆便一起走上去, 但一邊走著一邊看著前面, 感到無名的恐懼, 好像有一對眼睛看著自己似的, 突然我媽媽叫我倆不要再走, 我們便問她什麼事, 她說感到不適, 所以我們只好回到婆婆的家, 回到婆婆家, 我媽媽才說出, 她感到前面有些不對勁, 好像有些東西在等著我們, 所以不想去, 其實走出西華路後, 我媽媽便沒有不適, 只是在剎那間 突然感到不適, 前後不過5分鐘, 而聽我婆婆說, 這條路很久以前已經很猛鬼, 在那裡的原居民早已聽說過了....
,m7\1A+u/M:k/G3G$O/`*C:h$I
後來我媽媽有一晚才說, 她小時候在"西華路"的一些經歷...有一次, 我媽當時只有8,9歲左右的時候, 她跟著公公到了"西華路", 我忙了我公公在做什麼了, 我只記得我媽在亂走, 走到了一個人家的放雜物的小屋裡, 屋子裡只有一個小窗子, 小朋友當然會很好奇, 周圍望周圍走的, 我媽看到屋子裡的盡頭放了桌子, 桌子上竟有一個魚缸, 而且還有一條黑色的"黑魔利", 根據我媽媽的記憶, 她說那裡已經很久沒有人進入, 因為四周都鋪滿塵, 那麼更加不可能有人在這裡養魚, 但小朋友是無知的, 我媽很高興的跑去告訴公公, 便領著公公到那小屋裡看看, 更叫公公拿回家裡養, 但公公進內看到後面色大變, 然後拉著我媽說:這裡沒有魚啊, 我們回家吧! 後來那小屋便加了鎖, 以後不得進去了.... 我媽媽說, 那魚是鬼來的, 因為這種很惹鬼....是真是假就不知道了元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4t(^3}"e'L%J
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'R3V5Z1H7~
7E;N$x9D;J#Q0|,X'{
另有一件事, 亦有一次, 我媽又跟著公公到"西華路" ,這次媽媽沒有亂跑, 但聽到一位小妹妹在叫我媽媽陪她玩, 我媽當時周圍看, 但卻看不到任何小朋友... 我媽說可能是那些靈界的小朋友...www.y1.hk-r'R*z&}%h F.c3r

(p8n4E+q(V'b說到這裡吧...下次再講

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
天水圍某酒店(轉貼)
g0n-Y3t(_ L#i8[YL.香港www.y1.hk3U$j3o3K,`3z;f.h-V3j

.X(M/V;[2o6w D,Q係我仔仔歲幾果陣, 我地搬左去天水圍某酒店既service apartment到住, 初初都冇咩野, 之後就發現仔仔成日走落個洞(床頭塊板下面)玩到咭咭笑, 我亞媽終於有日頂唔順, 叫左佢個friend(有陰陽眼)去我間房坐, 佢坐唔夠3分鐘就話要走, 我亞媽即刻知有野唔妥, 同佢走左出去之後佢個friend就同我亞媽講有個細路哩係果個洞度, 仲問我亞媽我地有冇去過游水, 因為佢話果個細路濕淋淋的. 事實我地係去過清x灣游水. 之後我同酒店講, 佢地後來幫我換房(本來想即刻搬, 但有合約), 我只有係天水圍間觀音廟度請左個師傅去新果間房到做左場"潔淨"先搬入去.

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
天水圍慧x軒(轉貼)
+g"P5D$y'P2O'w2q5F0P"|.O$~+@:w2I;m!E
'U1h)L"E;U6c
我冇住酒店之後(詳情請看"天水圍某酒店")就搬左去慧x軒, 以為可以舒舒服服, 點知1樣有事.
6`;Q*Y$L4a4D$kYL.香港2A'B't&[6H
當我地係房既時候成日都聽到個廳有聲. d野又成日移晒位
;x/D$C3y5p9Q/MYL.香港www.y1.hk$t4^ v)G9@3m,E ]
有1晚我細路(17歲)黎左我屋企, 我地食緊宵夜(大約1點半)傾閒計, 突然佢答我, 我叫 "細路", "細路", 佢先望1望我然後"嗯", 我跟住問佢做咩, 佢又問番我咩事, 我突然發現佢2頭眼眉有1邊淡色左, 我就問佢"e....你2頭眉唔同色既???", 佢好驚係咁卒問我"唔係卦", 跟住仲好驚同我講頭先好似有野穿過佢個身, 佢突然覺得右手邊黑晒, 閃1閃就冇左, 我即刻好驚同佢野都唔食, 走左入房. 第2日我亞媽即刻同我細路去拜神. 到而家我細路都唔肯去我屋企

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:45

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver