onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
原帖由 Korealan 於 2009-8-22 11:44 發表
8_+}7E1t2Q(aYL.香港上星期係元朗大馬路,遇到一班聾啞年青人係街頭「失」D野比你跟住舉起個牌要你比錢,有D人会比,但當日我發現其中一人竟是同事個仔,于是立即去問佢幾時比人毒啞左,呢班人見黃左即了獸散,後來經佢亜媽審佢~~佢地係暑期工 ... !D:x;k'x0h7y5X2A
係, 警訊都有叫過唔好同呢D人買野, 因為好可能唔係D福利機構籌辦的,
9P9j6}:C&z1R 6\)R(q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 但我都係有去同佢地買果D超貴匙扣, 因為我一心諗住佢地係殘障人事,
-@6T;I.Z4i%e$U%v)^元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 就算唔係幫機構賣都唔緊要, 因我以為就算D錢佢自己袋落袋, 都係當佢自己買賣野做生意姐,
+Y.|2j/S/U3q8N*I&k.C所以我覺得冇所謂LAW, 當幫下殘障人事買野, 而自己亦得到一件物品, 何樂而不為呢????
2U2b2_2o#_"R:{但E+你咁講, 就真係......竟然係你同事個仔......呢D都走去扮 ;D/d/A.`'n5O3^$c4L8f)?
我以後都唔會再幫佢地買野架啦, 連啞既都係扮出黎, 去欺騙人地D同情心黎幫襯佢買野,好嬲呀
#T-o"C2q0u$q,@6U7Xwww.y1.hk真係多謝你講出黎呀, 我以後都唔會再上當架啦!!!! 好嬲呀
-@8n!|4~1d ,K:d1lYL.香港YL.香港8m'`&_(M'O4?$H0k,X5h
[ 本帖最後由 onefree 於 2009-8-24 15:18 編輯 ]
|
其他
|
|