標題: 元朗問一問
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
元朗問一問

好想問下大家對於元朗有咩感覺 www.y1.hk;M.?$d.~:A y)F2o
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6M'M!~-z9t7D5T(s/T2Q7g!A
做個小形問卷調查, 唔係為功課gaa 只係純粹問問6S8Y3M"t,U0}'Z g,y
可以當個遊戲路過既隨便答答laa
-Q;^5`;E9s3`3L$V二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路YL.香港4{,n%U!A8m!B2n
3g7L5q/t5z5c }$f
1. 你住在元朗多久了?
*d4A']%F;^YL.香港2. 最喜歡元朗哪個地方呢?
3m I8t6c3K,p元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3. 有什麼元朗美食值得推介?
3N ~9e3U/h)W9s4D+@0]1Y4. 你覺得元朗有什麼比其他地區優勝的地方?www.y1.hk(z4W;v8Y#l-[8N)j
5. 元朗有什麼要改善的地方~?

其他  頂部
鄉下妹
新手上路
Rank: 1



UID 3
精華 0
積分 4
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-6-18
來自 元朗
我先答laa~~
0T%r1i8}&h+[/K(H*_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0c&q-A(j/v5j&b#]2`%k'Q
1. 我諗都有 18 年了~
.F&d0b6~0o+v-|+G元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港.h9[;S!s7z4Q*]!n5H
2. 應該係南生圍~
6_(f2G2H#\www.y1.hk由其係橫水渡果 part, 都係網主介紹先知道元朗有個咁天然既地方二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(x$q+E;O;L)O

"m9t%O0Q/V#o(k![(Q!d#L9v二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3. 想推介既係一間應該係印尼人開既店~"B;}&u;a4p&W ]+q7r(J
雞串燒 $6 好好味~ 有時要等ga~ 起生活知味行過一條街度
+M0[%^(p a:}4z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
"g4`,?4U#g7P*c9K元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4. 而家既元朗交通方便左好多, 有西鐵, 輕鐵 &多個巴士站www.y1.hk;h%u!j$o,X3b
仲有好多野買, 好多野食, 想靜又得~ 玩又得~YL.香港6B%H,D9`1d.O0M

$n,r(e0U1q,y4?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路5. 嘉城廣場做唔旺~

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我又黎
#u:{:t%k(p,N1. 都唔算元朗區既,我住天水圍,但日日都o係元朗返工
"|7N%Y3`"p二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2. 郊區又真係未去過,不過我覺得廈村對出個荷花池好靚架...得閒黎睇下,同埋流浮山都唔錯
w$f2m T.S4Q$p3. ofcoz大大件夾抵食既壽司啦~!同埋串燒都唔錯,仲好糖水~~yeah元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6p$f.R&A9d6j)u9Y)E:h
4. 空氣好,行既野好集中,人好,d人真係有人情味d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4y7j9n-u5J"T2I;c9A
5. 交通費都仍然係好貴,所以無咩必要都唔會出"城"

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
天水圍都屬於元朗區範圍喎

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
我成日都覺得天水圍俾人isolated左~wahahhaha

其他  頂部
Tigger
註冊會員
Rank: 2



UID 55
精華 0
積分 70
帖子 68
閱讀權限 20
註冊 2007-6-29
1.住咗唔係好耐咋..3年! YL.香港9Y R+Y,A,};V%G
2.其實我like上、下白泥呢個地厲空氣真係好景又靚
*L"b(G8]'[2d/o.f4O8p)?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3.唔怕熱氣嘅!元朗咁多BBQ就啱哂我喇!但講到好味好玩、方便我覺得大、小欖個場都唔錯!(咁講算元朗ma?) O;U+O3r4g&P8f
4.但其實我好多fd都like入嚟食平嘢買靚嘢!有d索性搬埋入嚟 元朗比人覺得咩都低($)過Kln嘅!!_2z/Y1s2~ q
5.嘉城真係個死場...嘥料!個場個design好多問題?之前嘅小販檔重旺...真可憐

其他  頂部
christinaready
新手上路
Rank: 1



UID 48
精華 0
積分 21
帖子 41
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
我都黎元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,b8h"U,D6s2}
1.住了十五年YL.香港5M,r1}(D#y
2.大帽出夜景最靚,有時好天仲望到青馬大橋呢!至於上下白泥都好正
7j,j;M4J0\ K/c二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3.彪記,永年的麵,一個字--正
1F%R(C)W&X&pwww.y1.hk4.元朗的人情味濃,對元朗的歸屬感好強.而且無論日or夜的生活都咁多姿多采;仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁 %|4R'g+e/Q#D"F7f2x
5.車費好貴,嘉城令人失望

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 christinaready 於 2007-7-11 01:52 發表 6_'H0V0I)b'~
仲有一樣引以為榮的事,元朗人的十五二十(猜玫)好勁...

4x3u$v7Y9O"X;b G二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, +K/x&a%z3i8j
冇錯...我以前出襯市區落吧,猜襯十五廿都所向無敵,但才拳元朗就屎~

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
1.我住咗元朗24年YL.香港"\'W6|1O-V7~8y"U$s
2.白泥可惜不便 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, %o)_&w3r9w5Q3w'p
4.可以帶住我d寶貝狗行街,最好就食YL.香港8a2w0v5}6]9H-c/X.z
3.彪記,永年,泗記肉片飯+排骨汁&豉油,順得(老)味,洪記燒(月南),YL.香港0H%^4w3s(l.L'z
元朗廣場後冬菇亭粥檔嘅白粥油炸鬼+斎腸(早上)www.y1.hk7Q$p+h+N%~'G%_
元朗廣場旁菲律賓婆串燒,榮來樓乳鴿(晚間),國際餐廳飲品(早上).....
(B"[3w!X2i2C太多了不能盡錄
,w%Y"Q$H:^YL.香港5.冇咗嘉城酒樓,d老街方散哂,又冇一 間酒樓拍得住嘉城d食物水準,差太遠 )G7e-M3\'w+K!\!Z
雖然喜上喜係嘉城d人,但都...唉 0T)p8` C%i'f
&元朗買餸貴咗好多eg$9一斤菜心,以前$5有2斤(3年前都係);X6d!} D7Q.S3F"A
車費貴,新式商場撈唔起

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:42

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver