標題: 有問題問大家的?關於人民幣債券的
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
有問題問大家的?關於人民幣債券的

電視台入面講.一年債券利息2.25%6R)L+w;v!W"{

6n7W,[!^;G!dwww.y1.hk係唔係10000元就有225元??!h!}/R;H1E/J

3r-q,{ ^!@:c-p其實係點計的??
2z,|6n)}6w)x ?0[%V二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路有沒有高人可以教教我?

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
回復 #1 剎暗天 的帖子

是,10000元 一年有225元利息。因為每半年派一次,所以每半年就派112.5元。本金 X 年利率。你可能覺得很少,不過如果你存人民幣10000元定期半年利率是0.8%,到期只得40元,再本息續存半年 (10000+40) x 0.8% = 40.16 即一年到後可得10080.16。以目前利率相比,人民幣債券的利率是相當吸引。

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
0.8%???不是2.25%??
8i-Z4@,\.a&E g'`其實係唔係真是2.25%的?
6k)U,^0]"Q:~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我真係好唔明白?

其他  頂部
benngsh
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 3251
精華 0
積分 468
帖子 488
閱讀權限 30
註冊 2009-5-24
佢係話如果人民幣10000元做定期有 0.8% 息, 人民幣債券的話就有 2.25%

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 benngsh 於 2009-9-29 01:25 發表 YL.香港!g5o0s a$T6`
佢係話如果人民幣10000元做定期有 0.8% 息, 人民幣債券的話就有 2.25%

&h [3F%W/B7N$m-T
明白.今日認左一手
&^:U(y#T'X:o,O:W4U6f都唔知道抽唔抽中的?

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
回復 #5 剎暗天 的帖子

不知你從何處入表,因為有的要收托管費、代收利息費等費用。

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 cecilia 於 2009-9-30 12:58 發表 !U+p+X,I!@4l1y2s
不知你從何處入表,因為有的要收托管費、代收利息費等費用。

www.y1.hk'J!s0^#y;W*t#@
我中銀認購的
%H/W e |,E5J!q7C二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+c"m9O.F:Q,N
佢話沒有的元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5d&d)u l3H5a'}-t;z3w8y
係15元的手續費,之後乜都唔使二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路7~(s)](r1Z*[3t9f

&F$F*i.h%w8{.b;|www.y1.hk講真..佢出咁低息,點會有手續費?唔通真係要令人地唔買咩/?

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:46

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver