http://www..com/photo.php?fbid=609419195749905&set=a.200245590000603.50823.153935581298271&type=1&theater
.g4z4G+p r E9~4G9p
YL.香港*o1g$B)W(@!k
各位請幫手轉發出去,有一隻雪橇狗係屯門海景花園至三聖
YL.香港/V L!D0N8j
邨一帶。有頸帶,好乖,識sit....只喜歡跟男人!
/|+Y2R&D*~*Z+e"u$@%@
希望狗狗主人見到快D去搵番佢,我朋友而家努力嘗試帶狗
6w4p6`*k:M2j4Q:V$w%R
去睇獸醫check 晶片,但因狗狗太細膽太緊張,一有其他人就跑走……
F+I-?4p6`'U!I7[/X#Q 麻煩大家記得轉發!感謝大家!