遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 跪求一車 元朗米埔來回屯門保良局志豪小學
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 跪求一車 元朗米埔來回屯門保良局志豪小學
diana_mien
新手上路
UID 21907
精華 0
積分 6
帖子 16
閱讀權限 10
註冊 2013-8-18
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2014-9-2 12:25
資料
個人空間
短消息
加為好友
跪求一車 元朗米埔來回屯門保良局志豪小學
返早上八點,放下午三點半
&i:z"T9Z6@7w1m;O:NYL.香港
元朗市中心上落車都可,只求有車
YL.香港(R7h3T&l4[-A,e!N+M'|1e
有車的麻煩pm一下,十萬個感激!!!!!!
其他
1512
註冊會員
UID 1536
精華 0
積分 197
帖子 204
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2014-9-4 01:44
資料
個人空間
短消息
加為好友
今日聽 d 家長講可包月的士! 有否問下付近小學的校車? 最後一步是請人揪返放學!
其他
diana_mien
新手上路
UID 21907
精華 0
積分 6
帖子 16
閱讀權限 10
註冊 2013-8-18
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2014-9-4 10:26
資料
個人空間
短消息
加為好友
包月的士幾個人夾就好,但係得我一個條數都幾係
4n"?6t+|)l9I
小朋友學校附近無其他學校,所以無得問
/z/y6v8b,h.@'S元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
請個人帶都有諗過,不過唔知去邊到搵個信得過嘅
7t t*c%w1b9r!t-w2]
多謝你的意見^.^
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 13:44
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver