標題: 睡眠窒息症-引發-老人痴呆症?
天水圍李太
註冊會員
Rank: 2



UID 11435
精華 0
積分 72
帖子 88
閱讀權限 20
註冊 2010-7-17
 
發表於 2014-12-15 16:47  資料  個人空間  短消息  加為好友 
睡眠窒息症-引發-老人痴呆症?

老人家懂得少,多謝提醒,我會賞試問問。既然沒人應對,就此取消。www.y1.hk;S.] Z0H!p&{9[:b;[
www.y1.hk,s9G+`'q*`"u9]
;L3L'Y;Z5n6S
CUT
:U+E4U&\,w-N7iwww.y1.hk
4R9v*P&c:S4fYL.香港
#j2J8d/z7@.p9L*F2e"q

1n#T2^*Y)o#]

0H.B-W8["x7a李太騎劫了你的主題,多多見諒!
3Z4L(A%M,s*c(s6x&n6CYL.香港

其他  頂部
Pang
高級會員
Rank: 4



UID 2731
精華 0
積分 818
帖子 640
閱讀權限 50
註冊 2009-4-20
 
發表於 2014-12-16 00:50  資料  個人空間  短消息  加為好友 
可以自已買部 CAM 自己拍啦~

其他  頂部
benngsh
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 3251
精華 0
積分 468
帖子 488
閱讀權限 30
註冊 2009-5-24
 
發表於 2014-12-19 19:22  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 天水圍李太 於 2014-12-15 16:47 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$^6`6n {%@7u1u$`"V!G
老人家懂得少,多謝提醒,我會賞試問問。既然沒人應對,就此取消。(U:b.Z,J)u0_

-Y3C7k2Q)O-d"w6a元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
1a,Q(? Z#R0f"k0^#cCUT

"B&h+V8E"V1F二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)W7z E2P7h+R)`/[&t6X
睡眠窒息症就未接觸過 但鼻鼾就見過不少 個人經驗 天氣轉凍鼻鼾都會嚴重D架

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
 
發表於 2014-12-22 00:20  資料  個人空間  短消息  加為好友 
睡眠窒息症

如果已確診,錄音鼻鼾聲都沒意義。鼻鼾聲是臨近阻塞實之前的聲音,有鼻鼾聲即喺未全塞,全塞就冇聲。
-E'T4]+}%Q/K.
7_!y7_ o'i:e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果買呼吸機,要買自動機(自動調氣壓),理論上:當感應到阻塞才升高氣壓,唂通氣道。www.y1.hk7L1P1c.i-l/n t5y6c,d9V
.,a,{4\3_6b8z"c
如果用定壓機,固定某氣壓,未睡未塞時不太舒服,塞得嚴重又唔夠力打通氣道,但好過冇。
'_$u9e+i0P9S,C0cwww.y1.hk.
*B(t#\;e1[!~8x;O元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 某病人:檢查一晚由 10.5-18度氣壓不等(簡單的說:一晚的睡姿不一、阻塞的程道都不一),醫生建議佢用15度氣壓(如果用定壓機)。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:L)@3N*Q7C(v#j2c
.
9f4|6{3H'c1Q%~#f7a!q另外有人覺得,阻塞嚴重程度,不同日子都有差異,有時嚴重D/有時輕微D,試問檢查一天的數據,能否反映日後日子的情況。所以固定一個氣壓,其實真喺好過冇而義。
7[4U6_1~+`YL.香港.*g5R7\$I,k#~+{-])|
另外有D機:有個~呼氣減壓的功能,呼氣時自動降低1-2度氣壓,唔駛唂住、好似舒服啲,但這可能會影響廢氣排走...好焗,這功能沒用的?

其他  頂部
天水圍李太
註冊會員
Rank: 2



UID 11435
精華 0
積分 72
帖子 88
閱讀權限 20
註冊 2010-7-17
多謝資料。

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
客氣!
2a:F/W*`2W"`-IYL.香港還有:買面罩不要買,排氣孔設於氣喉轉灣位或近氣喉接口位,每次呼氣都剩下罩身的一啖廢氣?又吸番入去,越吸越濃/焗,長期可能不太好?
5Q3Q)`1P&N,F)u8p(A6T如果已買,自己評估用電轉將孔改到罩身的可行性/效果?YL.香港-{%}/O2b#f;Z%X1I*r'M
www.y1.hk"W)p:M$K6Q r2_6[2n#g
一病人家人的觀察(非醫學證實,只供參考):5G4e)B,R4b7D
睡眠窒息症-嚴重化,跟老人痴呆症的演變相關?嚴重窒息症-沒戴呼吸機一段期間、痴呆症都嚴重咗。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路,v*@&S"|1L2U3H0q
常理?缺氧令腦細胞退化?www.y1.hk3c.@:?2s2_*p5O:j
.
&m&e'_ a-A&F&g!v3Twww.y1.hk再推論-如果:長期輕度-窒息症(鼻鼾)唔處理/長期面罩吸番啲廢氣/長期鼻敏感鼻塞~變相窒息症? 長期輕度缺氧→ 形成腦退化症痴呆症?
0H,S:@&T#V-d7Mwww.y1.hk.YL.香港.]9{"H3o(z(o
腦退化症對社會/家人的長期負擔,可能比癌症更沉重!大家自己都留意吓!大家都安康!

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
http://news.tvb.com/local/54f5bba26db28c8549000004/YL.香港8k!U.@;})w)u
YL.香港,Z-X)}$j0Q6Y:X+D/v
www.y1.hk/G#?'O.a'x
昨日一則相關「腦退化-柏金遜症」的新聞片斷中,病者巧合的看似是戴上「窒息症-呼吸面罩」,到底腦退化症病者中有多少百份比,同時有呼吸性疾病。元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4|5}"R-?0K n
.'n'A"X!B!Z9T8|
看似簡單的呼吸性疾病,會否是「腦退化症」的成因之一?

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 13:56

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver