睡眠窒息症
如果已確診,錄音鼻鼾聲都沒意義。鼻鼾聲是臨近阻塞實之前的聲音,有鼻鼾聲即喺未全塞,全塞就冇聲。
-E'T4]+}%Q/K.
7_!y7_ o'i:e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果買呼吸機,要買自動機(自動調氣壓),理論上:當感應到阻塞才升高氣壓,唂通氣道。www.y1.hk7L1P1c.i-l/n t5y6c,d9V
.,a,{4\3_6b8z"c
如果用定壓機,固定某氣壓,未睡未塞時不太舒服,塞得嚴重又唔夠力打通氣道,但好過冇。
'_$u9e+i0P9S,C0cwww.y1.hk.
*B(t#\;e1[!~8x;O元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 某病人:檢查一晚由 10.5-18度氣壓不等(簡單的說:一晚的睡姿不一、阻塞的程道都不一),醫生建議佢用15度氣壓(如果用定壓機)。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路:L)@3N*Q7C(v#j2c
.
9f4|6{3H'c1Q%~#f7a!q另外有人覺得,阻塞嚴重程度,不同日子都有差異,有時嚴重D/有時輕微D,試問檢查一天的數據,能否反映日後日子的情況。所以固定一個氣壓,其實真喺好過冇而義。
7[4U6_1~+`YL.香港.*g5R7\$I,k#~+{-])|
另外有D機:有個~呼氣減壓的功能,呼氣時自動降低1-2度氣壓,唔駛唂住、好似舒服啲,但這可能會影響廢氣排走...好焗,這功能沒用的?
|