標題: 邊隻數碼相機牌子好
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
邊隻數碼相機牌子好

想問吓有邊隻數碼相機牌子好d呢?多多賜教。Thank you!
5i&m%j1Q.A3R二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
.w7[8~0l9k0V(z yYL.香港[ 本帖最後由 pingping 於 2009-4-20 23:28 編輯 ]

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #1 pingping 的帖子

PENTAX~~6@3L2}&^'T5C
售價唔貴,鏡頭靚。

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
回復 #2 師奶A 的帖子

多謝妳幫忙,近日也有留意d機款,Cannon,Nikon都幾型.而豐澤個職員就勁推Olympus.3款都係3千樓下.點揀呢?

其他  頂部
brian3032005
註冊會員
Rank: 2



UID 2450
精華 0
積分 195
帖子 203
閱讀權限 20
註冊 2009-3-26
我就用開benq...`價錢好合理...我早1個月買左1000萬像數都係$680

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 師奶A 於 2009-4-21 16:00 發表
9J1h4V*K({"X1P.z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, PENTAX~~
(?2`#C2o7E-Y o*\0g-t&{元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 售價唔貴,鏡頭靚。

YL.香港0B-b8T8H2y5x:v6~6O
ya!!!!!!! %x&k+{*C(}2u-n
我都係用PENTAX!!!!!YL.香港'z G%d+b9v"`/y.f$P
因為呢隻牌子係專門出相機的,www.y1.hk2{+s"q"g%?,j
而且價錢合理唔太貴, 鏡頭又OK靚, 所以買佢
!F)^;m/b:O/|BUT 如果你唔想買呢隻牌子, 都盡可能買番D專門出相機既品牌, 會較為"襟"用D,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(_"C)[+v9L)y"n
E+有好多電子產品都有出相機, 都係好多功能, 又實用又正, 影出黎D相都好靚,4F3G;W!I(^%S&z6j
BUT唔夠"襟"用, 較易壞, 就算係大品牌都係咁,2A5w#u%S2s8N
所以買D專門D既好, 你睇果D牌子都OK架,
(u&@6g7N5Rwww.y1.hk我個人覺得Olympus較為"襟"用D啊!!!

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
Thank you !

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
我都想買部, 又係豐澤個職員,but唔記得佢推Olympus & samaung,
/A-D1s4A,p0h*\www.y1.hk因為比較冷門 & 唔夠型, so 未買, 7@,D0q/w;H0Y/P

#H2L&A0S)?;O5U$HYL.香港and
4E4q6m0u"?!x1k-N9s(\1^5\7u
3z6U/|-S"@"_0}#c$BYL.香港我想問, D 機拍片時, 係咪冇得zoom, 或者 zoom 到, 但冇聲,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'V8P w1n$[
唔該.

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
samaung 你要小心電量的備用時間.買Nikon機會較大,睇老細點決定喇!!!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
回復 #8 pingping 的帖子

NIKON多数入电芯.好大食,我都係用三星 KA

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 SiuFat 於 2009-4-30 01:10 發表
4E)T0E(?:I"u [0P.^www.y1.hk我都想買部, 又係豐澤個職員,but唔記得佢推Olympus & samaung,
3G3a"k'Z;Q&i因為比較冷門 & 唔夠型, so 未買, 0?:K5V!O/v3L(r
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(t9i4F4z5z$_7J#`
and元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &[&x.x;V!o g$T$^({5R8H!n6?
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2r)x+l9f;`$\+@(W3N
我想問, D 機拍片時, 係咪冇得zoom, 或者 zoom 到, 但冇聲,
#u8N+B/d.U!]3z唔該. ...

$h:^5?"N!j:g3Nwww.y1.hk一部正常功能齊全既相機拍片時一定有得ZOOM, www.y1.hk Z0X+e%N8i'H
至於有冇聲係殷各種不同機種而異, 但部機有冇ZOOM 到,你係會睇到架WO!!!

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14


QUOTE:
原帖由 pingping 於 2009-4-28 19:50 發表 )x$F'N6["G.L&p1_$I
多謝妳幫忙,近日也有留意d機款,Cannon,Nikon都幾型.而豐澤個職員就勁推Olympus.3款都係3千樓下.點揀呢?

,h$Y.J3j.\5W/S如果比我揀,我會要cannon。YL.香港6E8|2G!?4?!I
其實最緊要合用,自己又鐘意就OK啦。
.e&T2@ ]!k0M5L!K/B)O&B職員講嘢不可信哂.....

其他  頂部
~瑩子~
新手上路
Rank: 1


UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18
我都準備買過一部數碼相機,其實係旺角D相機鋪定豐澤...百老匯好呢?

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14


QUOTE:
原帖由 ~瑩子~ 於 2009-5-3 20:50 發表
7z0R0B ~,i)u"\&[,F!W我都準備買過一部數碼相機,其實係旺角D相機鋪定豐澤...百老匯好呢?

#h T&F8J#]YL.香港國美  比豐澤、百老匯標價平DD

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
回復 #12 ~瑩子~ 的帖子

百老匯D職員服務幾好架.(中肯dd...我覺得!)

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
可以去DSC度格下價,睇下有冇得平D
9Q+k2a,_'J4a.r元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 元朗果間都幾好, 任你試, 任你睇, 唔岩睇到岩,
;L!O)b%`8_"C好多大公司試多幾部D Sales就變面

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:41

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver