標題: 中咗「六合彩」頭獎
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
1.買層樓,做d小本生意, 日日訓到自然醒, 無壓力.
3_&o'\1|$h7W+T:J)k2.完本做開果份工一定要繼續做落去 打風流工, 番工(就算)比老闆罵, 都可以駁佢咀 ,佢又吹我唔脹.www.y1.hk!_9Q#J9q8b&f*k*T*F
3.孝敬親友(有少少派利事feel)YL.香港,{(w'C'@/l#U
4.捐錢
:]-Y4y+V8a3n$p)fYL.香港5.去旅行
8c([ y9[-]%~)l5s;p;H6.購物可以試吓放DD、豪DD
,|3E2v.@:i3h!mYL.香港排名不分先後(1&2係抄襲因為太有同感.thanks)

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #16 tomato0909 的帖子

完全認同你既講法 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路,l-~)?5l0J8k a;s
+^%B*b0^$D7]'d!R!`
我有個至親都曾經中過三T,
6{&|"{1m(l!G8O5n.L但佢現在並不快樂,YL.香港5f'h3F-j*[9r"W5z
初時中左好開心,但人有小小錢就會變(尤其係暴發)二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路%S6V$a2n(c$l
現在佢已經冇哂朋友, 縱然佢係有少少錢, 但親人都係一個一個咁疏遠佢.........
)d:b9u%O7_(C4I唉!總之佢未做過有錢人既話, 一定比現在快樂, 8O$i7e(\3H4{;D2]
所以我既願望都係做個普通人www.y1.hk:e7? D'W8t(F
唔使有咁多錢, 足夠生活就已經好好

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
回復 #18 onefree 的帖子

你至親中了多少錢?中幾多才變得不快樂?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路8A,Z9D0C1@5R
中幾百萬;買幢村屋都冇咗,生活會變化很多嗎?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3Q3H7B1_!s8\.V9A+y0V
-
3L3z6N4h+@7r9u其實:1f.G0}(e%M.q#Z-~
或者應該就咁保存住呢一份希冀同渴望YL.香港,B9h(M!f/A/k!s&^8|/U
俾我相信世上有一幸福係垂手可得www.y1.hk:~$c&g!S8C;S0I7p7F
但係永遠係掌握之外...?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,i#F1V:D"_5l-B
-元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0j3i+U5t#n4~
做個快樂的普通人,得閒發下白日夢,都好!

其他  頂部
tomato0909
新手上路
Rank: 1



UID 2672
精華 0
積分 17
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2009-4-16
雖然不快樂, 但我都想中一次二獎........哈......由我啦.......

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
1000多m

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
1000多m 就差不多!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 U:l-L7h#v(q7l+R
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(L,p)V,s+o0F0x4h
不過我今期又中 3個字咁少,但都唔多覺得快樂?

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
若果你因為中3個字而覺得好快樂, 可能要帶你睇E生

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-5-2 22:42 發表 2y-F7?0m7a
若果你因為中3個字而覺得好快樂, 可能要帶你睇E生

YL.香港${2]2c+D;^9M
拿講下笑咋, 唔好嬲呀!!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:40

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver