標題: 中咗「六合彩」頭獎
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
中咗「六合彩」頭獎

有無人知:
+C-|2r&r-u獲中第一組或第二組獎金超過港幣500萬元的幸運兒(包括投注戶口持有人),二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0d*K3F6x!M!q5e1s
必須於有關攪珠翌日指定時間內致電1817熱線登記。 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;s8m-\3A.r+`
(呢段文字係來自馬會網的,即攪珠後可能不足24小時內就要登記?)
)t(j9q8v+M8X$M)g!}
+S2x.s:~-l/Q8v0Hwww.y1.hk如果真係中咗但又遲咗去登記,會點架呢?因為成日都唔記得對飛 !
$O*H2]&E1R/s$t%N*c:]二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
7?/x-f"h:\*y:u&E+g!tYL.香港得閒發吓海潚白日夢都唔錯!YL.香港#w']9L$p*l+O,Q/u)\9G*`3J

/^"O)I6\%y4a1M#X0R t;t新年新希望,祝大家心想事成,夢境成真!YL.香港9r7O2{9L%M'D z&W.p)a:Y

:x1@9s4g;w5h+y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果中咗六合彩頭獎,真係會做甚麼呢? .... 登記?

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我得閒都會買下o既($20)
,]+f6U3@.o$u5?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 買個夢,番去同仔仔幻想下中獎會點會點
;G9B;R6? W7\"E+rYL.香港買車啦,買樓啦,請一班傭人去照顧我d狗仔啦,YL.香港+v0O.]7Y+[%M
然後去旅行啦

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
有時做狗仲好過做人,食胞就瞓、瞓胞就食。

其他  頂部
卡文
註冊會員
Rank: 2


UID 1238
精華 0
積分 151
帖子 107
閱讀權限 20
註冊 2008-10-4
當然先買層樓先,全部俾現金,所謂 "安居樂業".

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
如果我真的中了獎. 先分一半比我奶奶., 因為以前曾答應過會做. 之後買間平的樓(如可以一筆比). 再有餘的就同小朋友去玩. 盡情的玩. 因為以前都是就住就住的.
0_#T4j%C7q/d*K#S)Y0b-e0kYL.香港virginia

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
如果我真的中了頭獎.
4O!_:G0V$e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 第1. 一定要去捐D錢去慈善機構先.(1-5%)啦;
,f.f.c7K.e+_'N二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路第2. 還錢比人(重要送D錢比幫過我哋嘅人,又係1-5%啦);,z!O+U1D/Q"s+r
第3. 孝敬老豆老母,奶奶,兄弟姐妺;#Z%y-M3^(P(s"R6g
第4. 買樓, 要供都冇所為, 但首期最小要比1半至7成, 唔要買元朗樓;
5j0}*\(x$g%B第5. 買車, 兩架, 我同老公1人1架, 2手都冇問題, 最緊要靚;元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &w$o.q [3?'V+`
最後睇下淨返幾多錢先, 至去旅行.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
呢幾期D開彩No., 好似好易中,
&m4K+o6h-y0l+R'L5^$T#C元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk#K2r#l u0S1o1_%d
上次有個頭獎, 9注中, 得555,555.00, .F5D3R1B5K)~

-A#S7[!m:r3d2U二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路雖然有好過冇, 但係我諗中頭二獎咗果D人會覺得小囉, haha.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
有冇你地份中呀?!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,O%S+O"L3@!J S+N$P7o;j

8z;|*O4T4k)B元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我冇. 安慰獎都冇.

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
望到他人中, 自己都會幻想一下. 希望下一個是自己...不過世事並非自己想怎樣就會怎樣的. 都是走回了現實.
5o(y3V0f2P5L元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &k5S!g$B"X7Q4l&A
看到他人自己都會開心的.
0_3i;h"s |!c&\)b:_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路Virginia

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
Hee! Hee !   中 左  3個字!   

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
$20

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
我買複式 $20 x4
%T:h+v*f-e6\-?:c:u元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
+f%N.y#W:J-q-gYL.香港輸錢佳因贏錢起!'I5g(Q9M8d:[-^-C)_$[

$e-p9`9V(v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 得啖笑!

其他  頂部
rain_lau
註冊會員
Rank: 2



UID 542
精華 0
積分 190
帖子 99
閱讀權限 20
註冊 2008-4-22
來自 天水圍
自己同常買$5...YL.香港5u,u4H#X+E+D3E.B/x0p([%u#O
係咪中3個字有$20蚊? $F&I5M-O.N+j#{7c
如果兩個字再+特別號碼, 有無獎?
,`.M+{0?4@"J"Dwww.y1.hk
9B0L;e(F+v3t2@9i元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 咁年中過一次廿蚊咁多..

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
平時什少買六合彩, 有時一年裏面唔知有冇一次, 不過耐唔耐都會計劃下如果中左六合彩會點用D錢既 #y&a)l9H#a;q4?9@-{&x7y/Q

+`.[3W3^*Q,m'`元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 假如我中左六合彩.........有2仟M的話.......
"Q0C9I4A3E+j%Y8z(L元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 會將50%捐比慈善機構,
6n%^9D7}1_呀爸呀媽年紀大喇, 唔使洗咁多錢, 比5%佢地兩個足夠養老0B4D-O6c&p%G)y.L
買一間村屋, 要有外圍大地的, 可以種野, 比自己一家住,YL.香港/]6w*A'f6h8W3|!W#R6o/i
再留番10%現金, 慢慢洗 ,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0f$w7N$l/T,{;v#e
剩番果D錢比哂奶奶,+f'v$i9w0G.h4x
完本做開果份工一定要繼續做落去 打風流工, 番工比老闆罵, 都可以駁佢咀 ,佢又吹我唔脹,www.y1.hk.q$R"B1\"X
哈哈, 諗起都開心呀!!!!!!!!!! ..............
+I6^%R*c1M(Z5J,P4e)Awww.y1.hk#{!V8V6p#d"q6r9H
m.............m.................好啦, 發完夢 LU.............www.y1.hk6G.|(y3c2?"S
我諗......我呢D連六合彩都懶買既人 ..............想中都幾難......

其他  頂部
tomato0909
新手上路
Rank: 1



UID 2672
精華 0
積分 17
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2009-4-16
我有朋友曾中過頭獎,我現在見佢唔係想像中咁開心
&M)C8|-Z;i%g7}*L/iwww.y1.hk不過都是以前好耐既事囉....
3}&{-c.?:l*Z3R元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ...
.w,p0e0G4i5e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 比我中0左我真係開心到訓唔著, 其實二獎我都可以好滿足....二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路&H4x)p2K6S6R
買層樓,做d小本生意, 日日訓到自然醒, 無壓力, 我已經好滿足

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:34

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver