onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
原帖由 師奶A 於 2009-4-21 16:00 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1c#t:R#p:d4f)K7L-b
PENTAX~~
!_1g(}*[7O0@9@)}#k.Z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路售價唔貴,鏡頭靚。 7G,}$H,`)n1m.R(b2A
ya!!!!!!! '_1l/Q-y;v)L/T+n Z.P
我都係用PENTAX!!!!!
7@!K6n1U.V!c:F因為呢隻牌子係專門出相機的, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9m6G#h'S+{3|,X(e
而且價錢合理唔太貴, 鏡頭又OK靚, 所以買佢
,f7|/L;W+[:`二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路BUT 如果你唔想買呢隻牌子, 都盡可能買番D專門出相機既品牌, 會較為"襟"用D,
3l8Y6L!p X*@4M&X二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路E+有好多電子產品都有出相機, 都係好多功能, 又實用又正, 影出黎D相都好靚, www.y1.hk4H)A9q0J/K*i9?
BUT唔夠"襟"用, 較易壞, 就算係大品牌都係咁,
$j!`0m:e5H*e0B二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路 所以買D專門D既好, 你睇果D牌子都OK架, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .[4e*M7E"b&{
我個人覺得Olympus較為"襟"用D啊!!!
|
其他
|
|