遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 元朗又平又好食的日本餐廳
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 元朗又平又好食的日本餐廳
VLui
中級會員
UID 2644
精華 0
積分 310
帖子 363
閱讀權限 30
註冊 2009-4-14
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-4-22 14:12
資料
個人空間
短消息
加為好友
元朗又平又好食的日本餐廳
元朗周圍都有日本餐廳,
想請問那間日本餐廳又平又好食,名稱、地點、價錢、招牌菜?謝謝!
其他
小獅拉
註冊會員
UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-4-22 16:42
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #1 VLui 的帖子
你可以去試吓嘩鬼拉麵呀,我覺得佢地d嘢都幾抵食,又有好多套餐,味道都唔差架
,好似買滿$120,佢地仲會送貨
其他
小獅拉
註冊會員
UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-4-22 16:45
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #1 VLui 的帖子
你可以上元朗網度睇,佢地係個度都有賣廣告,因為我唔知呢度可唔可以登埋地址出嚟,個網仲會有埋餐牌,仲有圖睇tim
其他
bathduck
新手上路
UID 469
精華 0
積分 21
帖子 18
閱讀權限 10
註冊 2008-3-20
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-4-23 23:06
資料
個人空間
短消息
加為好友
麻布十番 幾平,酒泉都好食
)Y$e,a%h6J0l(p*G)E
另外 鳳攸北街 間 大板 燒鯖魚 $28 (不知是否仍做特價)
7r&\${8q2|(w.k8I*w"]www.y1.hk
金水 下午 / 晚上 特價時段都好抵食
2D1W x!N2a(R元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
YL.香港+?*U3d5M N%j
[
本帖最後由 bathduck 於 2009-4-23 23:10 編輯
]
其他
VLui
中級會員
UID 2644
精華 0
積分 310
帖子 363
閱讀權限 30
註冊 2009-4-14
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-4-29 19:15
資料
個人空間
短消息
加為好友
有冇D可以比100幾十任食ka?
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-4-29 19:31
資料
個人空間
短消息
加為好友
個次去開心廣場個度個間~~~~誠~都幾好味
3b!~4F$D0i$O)}(^
壽司半價MON.-FRI
0i"w:}/^&K(t,B
食品15%LESS
:n0r0b+R:\,|!jYL.香港
幾抵 KA
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:25
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver