標題: 我個女冇牙......點好
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
我個女冇牙......點好

我個女岩岩一歲, 仲未出牙, 又冇頭髮, 仲成個BB仔咁,"係似BB仔呀, 一D都唔似女呀!!!!!!!!!"
:o:F)f [!T,P:M9hYL.香港點好? 有D咩野可以比佢食, 等佢快D出牙仔同頭髮架??

其他  頂部
~瑩子~
新手上路
Rank: 1


UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18
你唔洗緊張呀!因為我囝囝都是一歲後才出第一隻牙的,醫生說遲出就遲脫,
2L0K+x9@*{www.y1.hk如果你仲係唔放心的話,可以去健康院問問姑娘啦!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 ~瑩子~ 於 2009-5-3 18:33 發表
5Y-w3T9l7t4J(N"_6?YL.香港你唔洗緊張呀!因為我囝囝都是一歲後才出第一隻牙的,醫生說遲出就遲脫,www.y1.hk/E;W'D3s;V k9V'['T+O
如果你仲係唔放心的話,可以去健康院問問姑娘啦!

YL.香港%~#F1}9E$U.F-\
Thanks!
,~ d#d7o2l*C0G/j因為我個仔7,8個月就出牙, 我怕我個女有問題, 所以有d擔心lu!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
多謝你地比我寶貴意見及分享經驗!!!!謝謝!!!!

其他  頂部
yumi_ymling
新手上路
Rank: 1


UID 2753
精華 0
積分 19
帖子 19
閱讀權限 10
註冊 2009-4-21
順其自然 有時急不來的,佢係囡囡就始終係囡囡,慢慢就越大越女仔ka喇,唔洗擔心^^

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
講到出牙, 其實遲D出仲好, 冇咁快蛀晒D牙, 哈哈.9M.k3v,t/Q%p;j
好耐之前睇到電視, 講有位小朋友, 5歲, 蛀咗11隻牙.(L.m6X;z9e%n
所以大家要為你的小朋友好好保護牙齒呀.

其他  頂部
dior903
註冊會員
Rank: 2



UID 2434
精華 0
積分 87
帖子 45
閱讀權限 20
註冊 2009-3-25
我個囝囝都係差唔多一歲先出牙.我聽聞遲出牙先好.話條命冇咁命硬(信不信由你).你唔洗驚.女大18變..而家唔靚.唔代表大左唔靚..我個囝囝出d頭髮都好慢.佢而家2歲半都係剪左3次頭髮..

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 dior903 於 2009-5-5 02:18 發表
1T8^4J:v9h*~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我個囝囝都係差唔多一歲先出牙.我聽聞遲出牙先好.話條命冇咁命硬(信不信由你).你唔洗驚.女大18變..而家唔靚.唔代表大左唔靚..我個囝囝出d頭髮都好慢.佢而家2歲半都係剪左3次頭髮.. ...

7h A:V/{!T(O;J R7N
嘩!!!冇咁命硬!!!!你咁講真係比你逗到我好開心呀!! YL.香港9h,Q)E,F&A.Y"y)x5Y)f'E
我都好想自己個女條命生得好呀,多謝哂你既祝福!!!!謝謝!!!

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #1 onefree 的帖子

小朋友的身體發育因人而異,只要其他方面正正常常、健健康康就OK啦!4I2e!x%p-\9b
等同有些人未夠一歲就識行,有些人要15個月先識行,道理一樣啫!
!Z2g5];?$OYL.香港毋須過份憂心!

其他  頂部
~瑩子~
新手上路
Rank: 1


UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18


QUOTE:
原帖由 師奶A 於 2009-5-6 18:05 發表 www.y1.hk8J!Z9s2o(b1@&v/S
小朋友的身體發育因人而異,只要其他方面正正常常、健健康康就OK啦!#m+o"M*l%r m6M-r
等同有些人未夠一歲就識行,有些人要15個月先識行,道理一樣啫!
*_9P0u,I;j毋須過份憂心! ...

&H4l-H9G2c4Z6~$C二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路係呀!讚同......父母既願望就是我們的囝囝囡囡健健康康就OK啦!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
你地就好啦,我一個仔女都冇呀..........

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
回復 #12 艾朗連儂 的帖子

咁你要努力努力喇~~

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:37

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver