標題: 腱鞘囊腫的手術 先及後的事. (在手腕關節)
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-17 19:17  資料  個人空間  短消息  加為好友 
腱鞘囊腫的手術 先及後的事. (在手腕關節)

請問有沒有人清楚有關 腱鞘囊腫的手術, 先及後要留意的事? (在手腕關節)YL.香港0P,G6\;Q7e3v6d-w+T5m0q

"S-Q7a,x*y/v.p.~3n8i本人都只是在網上找到一些資料. 希望多作了解.  不知有沒有人有朋友有親身的經歷可以告知我.YL.香港7`)p-u2_$x1E$B+p+o
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, !D1F*L/Q"k3?,G'o/Q%l
謝謝!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,l*q2K;Q6A.t2L;m0z6X

7M!a2o;S9I5t元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, Virginia
6i2]4y/^8x
*g*y9s*_$S,Qwww.y1.hk[ 本帖最後由 Virginia 於 2008-12-11 23:37 編輯 ]

其他  頂部
ykbbq
新手上路
Rank: 1



UID 1127
精華 0
積分 36
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2008-9-16
 
發表於 2008-11-17 19:34  資料  個人空間  短消息  加為好友 
但基本上也是一種肌腱滑膜或腱鞘的發炎,因此如果沒有不舒服或活動受限,可以不必積極治療,只觀察即可. 但如果疼痛或太大而影響到手部的功能時,就要考慮進一步治療.
9B+c1Y"b2A,p(`www.y1.hk
1q6b(B)u&u#MYL.香港1. 針頭將其內容物抽出,抽出物通常是一種類似凝膠的液體YL.香港7d:E;w4Q,n4U
2. 也可將其捏破, 但這些方式都只能使腫瘤暫時消失一段時間,再次復發的機率相當高
5a/`/P"k&S)I/U3. 根治的方法是手術將整個囊腫連同滑膜切除,才能一勞永逸,但不完全的切除,仍有可能使腫瘤再發元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9j,C&~ b9q%{*`-y0N%_)s8E
7b0~:n#[#h9x4q;b5J
但有一定的風險.

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-17 20:00  資料  個人空間  短消息  加為好友 
事因早兩年前的一個冬天上午起床不小心弄傷了關節, 之後的半年都有看醫生, 後來都ok啦, 不過慢慢就發現多了一粒如豆的物體在手腕上, 初時不痛不過到近半年在做家務時已很痛. 專科醫生說可能在修復過程有瑕疵, 而造成的黏液性退化.  要做手術. 不過因手術的位置問題有些風險....  因位置處於近動脈, 而且如做得不好會致造成手部血液循環的完全阻斷..... 他的說話好嚇人啊...... 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路3z/{%V9D-V"j"R3`*b
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路"x&C0j:r%K;m4]$@
Virginiawww.y1.hk8A:a;c0f:_*l(@.R9p
www.y1.hk/~9E,^6p/d5?
[ 本帖最後由 Virginia 於 2008-11-17 20:03 編輯 ]

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
 
發表於 2008-11-18 00:01  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2008-11-17 20:00 發表 www.y1.hk-]"z$b)M8f)}&i
事因早兩年前的一個冬天上午起床不小心弄傷了關節, 之後的半年都有看醫生, 後來都ok啦, 不過慢慢就發現多了一粒如豆的物體在手腕上, 初時不痛不過到近半年在做家務時已很痛. 專科醫生說可能在修復過程有瑕疵, 而造成 ...

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:n4J"g.H C
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路7O1r:\4l/k)k%j/Y
嘩,好嚇人喎...............

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-18 00:42  資料  個人空間  短消息  加為好友 
是呀. 我照了x-ray, 下月頭就知到實況, 正考慮是新年前定新年後做手術 (因屯門的期好長, 所以轉到博愛做).!U:N B+e/q1L9[ [+I"~3`'[

(L7a&a%^1O4b7O3T1W0B元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
,b$?5l:T1F0T;y/{4aYL.香港唔知博愛的醫生手勢好唔好呢??
;T4t/y%_%}'J1`1f8o"?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
4I!B3m3v!{3m%@9f二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路有點擔心.  Virginia

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
 
發表於 2008-11-18 00:54  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2008-11-18 00:42 發表 YL.香港-Q2w(t-p6H(R$Q#i
是呀. 我照了x-ray, 下月頭就知到實況, 正考慮是新年前定新年後做手術 (因屯門的期好長, 所以轉到博愛做).
1z'M,N5V+T,x6H.h*C:{3b1j-L7B W#a
YL.香港(x0c"i1i,n0N-`8B8Y9l
唔知博愛的醫生手勢好唔好呢??
!c6T5b6p5C+d#s5qYL.香港9?#w7K'I"l6M5g
有點擔心.  Virginia ...

(K5v/q*F/zYL.香港
,L'L/p#L7X.?;V呢樣我答唔到你啦,有冇其他人知呀?幫幫手啦........

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
暫定於下星期四去博愛見麻醉師 check 下先, 考慮到底全身定半身麻醉...  如ok就會於聖誕節前再入院做手術了.
*F6E-_"b9}!W8x*{2u;LYL.香港YL.香港+M/@!T/R:H1F8P,m:I
心情有點緊張. 因醫生說因那位置正正在血管上. 故有一定的危險. 而且手術後手部的運動/功能均會在一段時間內未能復完.....YL.香港'e2q0e/k(|&@'N"c

-q-E(O8x3DYL.香港故此心情有些復雜.
4M:A9f9P5h%e(E!rYL.香港
2\,`,}/S"s!^YL.香港Virginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我仔仔在暑假時手腕对上,關節位也長了個小倉,不痕不痛,九月時變大左,於是帶他去元朗仁愛堂田家炳医務中心看,医生在冇用麻醉下用手按爆佢,痛到兒子呱呱哭,前前後後覆診洗傷口約花了仟元,在經濟情況咁差下,若非必要也不用3天一次咁看病,可是十月初那傷口又流膿,於是又番去看,那医生竟說我好唔KEEP着看,我話我係单親,要量入為出,但他竟話,唔聽你解釋,唔可以寫介紹信,又冇得做手朮,冇得医!嘩!一個看$$而冇医德既医生,我即走,於是去元朗西鐵站下個私家医生,又要再搞一輪,被佢DUMP 雞,又話食抗生素(原來係VC)個傷口$0.5咁大,所以又係冇麻針下用針挑穿蒼仔,但佢好屎,搞唔到,於是我要佢立即寫信比我看急症,單寫信$100 十$140診金,

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
于是帶着血滴滴既仔去博愛,医生幫佢清洗傷口後,叫我於OFFICE HR.排專科,点知竟排到2010 DEC真係死左都未輪到
2j9?8y#|&|&Z:v于是立刻求助,佢地好快咁2 WEEK後約到個快期先見医生,跟著4天後安排到切左個蒼,博愛最好係人流少,好似入左圍村咁 而家好番晒啦!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
元朗仁愛堂田家炳医務中心, 我淨係去過幾次睇牙,
3H2@%c0S&|"p元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 唔知係医生問題定點啦, 詳細唔多講啦, 總感覺得幾呃錢囉.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
I 'll never  come here again

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
Korealan, 您所說那醫生有沒有說那小瘡是因何來? 因為每事知道原因會更清楚如何處理.  's*W$p+\ B;q$X

%_;g8G1I2E0J如果您兒子的那瘡是與我的那瘡是屬一類, 医生是不會使用麻醉下用手按爆佢此為事實, 只是因我的情況已不能這樣做了(因為已開始實). 故此做法對我已沒有效. 因我之前已在網上及向不同醫生查詢了此病所有可能帶出的問題. 故現在已放心了好多.
4T;{'M*N&N-K)}:y)w"g)`$a二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
0k6d'u9W#e:R%E8H/IVirginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
個個都唔同講既!田家炳既醫生竟話唔知,佢唔用麻藥係因為診所冇 後來仲話係肉毒TIM呀!佢個牌唔知点考返來
:u0n2d-c-{ _"T(o0B#v2@www.y1.hk至於西鐵診所說是暗瘡,有冇聽過生係手架?SHORT SHORT地!博愛医生話係毛襄發炎,佢好似粒豆,又似小膿癚

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
但博愛做手朮時係半麻醉既

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
Korealan, 這樣可能與您有不同, 故我亦不敢亂說, 我的已證實是腱鞘囊腫, 由於已影響了日常工作時都未能用力.  二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'} O9W5J9J/B4^,Z

"x$k)N$Q!D0~(W)h已照了x光, 因在血管之上, 故且要見麻醉師看看我是全身定是半身.  
4a;{:J&h5W3L#r(B二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
%t0b6]5U5^ b9y+g二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路謝謝您的分享.
:p"o-p ~4|2f$a二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(G.h!t&e;t:L
Virginia

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:27

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver