標題: 我間學校要去宿營
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
師弟,頭先夜晚八點幾經過母校,見到裡面燈光火猛,好多課室d燈都開著,籃球場又有人步操,有咩大攪作呀?

其他  頂部
老二
新手上路
Rank: 1



UID 1357
精華 0
積分 38
帖子 36
閱讀權限 10
註冊 2008-10-25


QUOTE:
原帖由 艾朗連儂 於 2008-11-21 21:30 發表 &U%C+L4v'j
師弟,頭先夜晚八點幾經過母校,見到裡面燈光火猛,好多課室d燈都開著,籃球場又有人步操,有咩大攪作呀?

4W"P![.J'w,t.l R$?4H/O

7G2\(B-|2q/p-e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 步操樂團訓練。其實我地學校個步操樂團都幾勁,錢就用得多,但係無咩學生受惠!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:40

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver