標題: 天水圍..悲情城市??
利賓納
新手上路
Rank: 1



UID 299
精華 0
積分 0
帖子 1
閱讀權限 10
註冊 2007-10-19
 
發表於 2007-10-19 14:41  資料  個人空間  短消息  加為好友 
天水圍..悲情城市??

我個人有d反感la,話哂係度住左十幾年啦!!!唔知住係天水圍既朋友又點睇呢??

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
 
發表於 2007-10-24 21:40  資料  個人空間  短消息  加為好友 
新移民多個正常人...
(C5g/~8d-? p6l'A(F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 仲係申請福利金的....0Q!}-T%c/j

0x$Y$o2O+g-J二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路你仲話沒有問題???

其他  頂部
mingling0331
註冊會員
Rank: 2



UID 278
精華 0
積分 146
帖子 22
閱讀權限 20
註冊 2007-10-3
 
發表於 2007-12-30 01:25  資料  個人空間  短消息  加為好友 
[quote]原帖由 剎暗天 於 2007-10-24 21:40 發表 www.y1.hk(A;q.s&N-z'i6s)a y
新移民多個正常人...
#|0N5o;O.W仲係申請福利金的....www.y1.hk2F.i!j.X1_.` X)v0_*F

0c;x0g8o8v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 咁有几悲情呀
1Q)D;V"i'v$b*tYL.香港唔使做有$收
:Y!e&k.?&B&m;dwww.y1.hk'R5w0G9T"k:A
BUT新移民有几唔正常

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
住左咁耐都唔覺有咩問題,只係d傳媒誇張左者!周圍都有有錢人,中產同窮人架啦
$n&V:Y0k/t9V,U5j0O-l-J/Y7[$l0~
家庭慘劇,香港邊度都經常發生!但係只要天水圍一發生事,報紙就即刻大事標題"悲情城市"四個字出黎!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .s,@&v6p*`"G"K5h

%m:d#M*K!x9q#Y-d/Wwww.y1.hk我留意好耐架啦,只要天水圍一有事發生,報紙一定會打"悲情城市",呢四個大字出黎!各位可以留意下!
;c3y's7B0|+n,G;?5Q"r!O%J+g)s:J/j'X6J
攪到我d同事見我住天水圍,以為我屋企有咩問題!太過標籤化啦!&\(O:S9\1o

1b9B3G(p)g)R*w[ 本帖最後由 艾朗連儂 於 2008-1-2 13:47 編輯 ]

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
有時人地一問我住邊,我話天水圍,佢地就會有感覺,天水圍d人好慘...
8g9u1e4t'z9?;E;ywww.y1.hk我真係好想知有幾慘,我真係覺得一d都唔慘,悲情城市??點會呀~我唔敢話最好,但如果去過天水圍or係天水圍住...都會覺得佢係一個好舒適既地方,一個咁舒適寧靜地既方有幾慘呢?反而而架多數都係市區出入...市區既生活太頻繁喇...好辛苦

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
係因為部份低下階層,令到天水圍被標籤化,同埋係傳媒過份誇大同濫用左"悲情城市"呢四個字!次次天水圍一有少少事發生,各大傳媒即刻SHOW"悲情城市"呢四個大字出黎,大家可以留意下!2x*E6A(m*I!P%I
!h*u.u%^2I7e#K
講真,我身邊大部份親戚同朋友都住元朗區,我都住係天水圍,出世到而家都係元朗仔! 唔會話住天水圍既人收入會低D,住元朗區其他地方既人收入高D!我都唔覺得自己住係天水圍有咩問題!何來"悲情"喎?

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
天水圍你幾時病好?

我由95年住到現在, 都十幾年, 我住天愛苑, 每天出荃灣上班, 以往每朝都往新北江(嘉湖一期)搭城巴, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2^%I,^+^8|;J8G"l
途經公園常見青春少女媛步跑, 以及長者在閱報, 人人面帶微笑, 現在只見開大音響, 播放愛國音樂做早操, 所有男女人士正值壯年, 點解唔駛返工? 錦掛著以前生活, 點解又來?以前放工 下車後行行八佰伴, 再去the best睇下影音器材, 後回家晚飯, 回家路上人煙希少, 亦不會有身穿校服及擔著口煙操流利粗口的學生在你身旁經過, 亦不見比mk更mk的小朋友騎著單車自殺般迎面沖過.(r-`*s)k8W6V:C
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路({0i K9E1U$p#s
前八佰伴(新北江), 真是經典, 所有空間都可開舖, 如果有朝一日有火警, 死二三十人應該唔難, 管理公司你想點?
(l5N*M)[&U)b*p0v&d8@6o二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
2M&k;u:z9n,\二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路其實我的生活也不錯, 現在份工做左十幾年, 一路都無減人工, 每隔幾年升少少職, 每年又加加少少人工, 過多幾年層樓供完, 又有老婆又有個仔, 不過我無打算走, 我都未夠四十, 天水圍人, 請你地加油, 要找工作, 不要等, 養好身體就要工作, 日日早操又點!  我都是由朝做到晚, 成廿年啦!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
去到新北江,售D全是大6 OR冒牌貨,鄉音未改既人,以為身在中國,佢地一班唔駛返工既婦女,朝朝晨咁早便開大個喇叭ONE MORE TWO MORE ,有冇想吓擾人清夢?返通宵更的要等佢地磨完才有得瞓,嘉湖会所又變成麻雀館,去到泳池更衣室又見D大嬸拿着一盆盆衫去洗,真不知所謂!

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 艾朗連儂 於 2008-1-2 13:45 發表
1D.m"G!f0?4T6l#b1Z)VYL.香港住左咁耐都唔覺有咩問題,只係d傳媒誇張左者!周圍都有有錢人,中產同窮人架啦二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路&c-D;I.M*}.f
www.y1.hk(L#y;t+Q1}1L-{"} g9n,m#h
家庭慘劇,香港邊度都經常發生!但係只要天水圍一發生事,報紙就即刻大事標題"悲情城市"四個字出黎!www.y1.hk)f2{ p9L"}%H:x
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /N;Y.i:w;f0?8N
我留意好耐架啦,只要天水圍一有事發生, ...

+@4l7i2b5|6m;n'fwww.y1.hk 你講得對
*r9y6k2@-].`YL.香港有D誇張到話7歲仔沒有去尖咀???!Z#R3q%C(x0z0j
我24歲時先去大X山...仲係去果到工作的
7s P9e1S.m元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我仲慘啦...
2@$F,\#j5S其實,沒有錢去尖沙咀,係唔係父母的問題呢?元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, )g"U+G$D#x2e9e1h-V
仲乜要我地比錢佢地去呀?
'p+};u9p5@9H6W4f元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
*|#M'U/l7Y$V0\1D'W-N我成世人沒有平治車和沒有層樓...YL.香港(i1C(};T7B/a#s
政府係唔係應該買比我呢?

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
回復 #7 johnchow60 的帖子

HI,John...聽完你講...我都眼濕濕,天水圍你地爭氣d啦!我真係好鐘意天水圍架!唔想佢成日烏雲蓋頂,大家努力呀!!

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #10 紫雲 的帖子

Hi 紫雲,www.y1.hk"W.r%c2M"n(a-^:|

,B)\*Y/k8iYL.香港我寫既時候都眼淚參點流出, 有好多事也沒提, 我成四十歲人, 十五歲先第一次去m記, 比個店員以急口令方式問我要what? 搞到我想了半天都唔知點講! 以致到現在都好怕去m記, 我從不覺無得去m記有幾慘, 無得去海x公園又有幾慘, 以前細個窮同學有家人帶去, 自已無得去, 到現在我仲未去過海x公園, 錦我咪仲慘! 其實我好喜歡天水圍, 住得幾好, 我一到五由朝做到晚, 只是在樹得書院(前元朗最垃圾的中學)畢業, 自已努力上班, 當個班壯年人士晨操後及正在歎荼的時候, 我已做大半天,午餐食自己昨晚留起的飯菜, 做了十幾年,佢地唔付出,等政府,緊係慘!物質生活,你有能力,隨你點都得,你地慘, 起碼有得食,有得住, 我香港土生土長,80年代讀中學真是捱過餓,無錢食午餐,學校小食部午市後有剩白飯,就會加些汁,以平價再買,自己幾餓都唔會買,因人要有骨氣!天水圍朋友要有骨氣!   

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我同意大部份六七十年代土生土長香港人最吃得苦的,他們經歷97,沙士,負資產,也咬緊牙去捱,沒行到盡頭也靠自己去養活一家,綜援是放到最後才考慮,但這一代年青人,十幾歲搞大左,去搵社署扮未婚既單親,政府比埋屋,生活費,咁好既福利,未做成蛀米大虫LU ~我自己都係單親,但我靠自己一對手去養活孩子,生活平淡但自豪,每日用$5買3隻飽做早午餐,省下D$供書教學,一切靠自己付出勞力而贃返來

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
昔日香港賴以成功的核心價值,其實係「食自己」。!O2k-`2U"?7\4Y
:l&G;S(W9t0\)F;x"D1N-f
有錢的帶 d小朋友去開心下都未嘗不好,一生人未試過、未做過的東西多的是,無得去、未去過沒甚麼大不了,大家互相鼓勵下咪幾好!!!這網真幸福有些這讓好的網友。元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &a#y2T!z9L7Z
2b%B!h8y W6Z5t-H6W5K
今日下午茶時,首次碰到警察到餐廳搵個帶住膠手套的女工,店員猜說唔知係咪綜援做 Part-time。 福利主意真的是條不歸路,都唔知係幫左人定係害左人,千絲萬縷的利益關系,講極都唔會完。二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路/?0T1K1^$w:d+p)d

+K'K#J'E*?9C6Q0V&p:oYL.香港實際啲,如果容許綜援人仕到志願機構合法工作,賺取小量工資/車馬費,不扣綜援金,又只扣賺到的一半,好讓她們重投社會,機構又得到額外的人力資源,一舉多得,對整個社會都好。 如果單以行政手段辦得到,就連法例都唔駛改。

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #13 Thomas 的帖子

絕對同意, 一個原本風光美麗的天水圍, 點會錦易變地獄, 她一定會好番, 只要大家努力, 好好管教下一代, 自已做個好榜樣, 等孩子們讀到書, 成為全港大學生的地區, 不要當電腦做玩具, 電腦除左打機之外, 還有好多用途, 知識可以改善生活, 十幾廿年前屯門又係錦!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
04年左右, 有fd話我知, 攞綜援可以去社處申報做 Part-time, YL.香港1C.R.c/B$G:M+c
$1,000 收入, 都只係扣$300 綜援金, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 8[*s"Y+H/L
她亦係單親, 小朋友返學, 佢就做 Part-time./h)z4}2t&G0O*c6C s
佢覺得咁様幾好, 唔知而家重有冇呢支歌仔唱呢??
5k4N6U#`1s2g(c"b元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
3e6g6l"k/y'e8owww.y1.hk唔好誤會, 我冇攞過綜援, 亦冇諗過攞.*o3N2}*L,V'}#H4_/\
-X,b*^7g0]3i.p6}
[ 本帖最後由 SiuFat 於 2008-4-21 02:41 編輯 ]

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:33

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver