天水圍你幾時病好?
我由95年住到現在, 都十幾年, 我住天愛苑, 每天出荃灣上班, 以往每朝都往新北江(嘉湖一期)搭城巴, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2^%I,^+^8|;J8G"l
途經公園常見青春少女媛步跑, 以及長者在閱報, 人人面帶微笑, 現在只見開大音響, 播放愛國音樂做早操, 所有男女人士正值壯年, 點解唔駛返工? 錦掛著以前生活, 點解又來?以前放工 下車後行行八佰伴, 再去the best睇下影音器材, 後回家晚飯, 回家路上人煙希少, 亦不會有身穿校服及擔著口煙操流利粗口的學生在你身旁經過, 亦不見比mk更mk的小朋友騎著單車自殺般迎面沖過.(r-`*s)k8W6V:C
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路({0i K9E1U$p#s
前八佰伴(新北江), 真是經典, 所有空間都可開舖, 如果有朝一日有火警, 死二三十人應該唔難, 管理公司你想點?
(l5N*M)[&U)b*p0v&d8@6o二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
2M&k;u:z9n,\二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路其實我的生活也不錯, 現在份工做左十幾年, 一路都無減人工, 每隔幾年升少少職, 每年又加加少少人工, 過多幾年層樓供完, 又有老婆又有個仔, 不過我無打算走, 我都未夠四十, 天水圍人, 請你地加油, 要找工作, 不要等, 養好身體就要工作, 日日早操又點! 我都是由朝做到晚, 成廿年啦!
|