標題: 百物騰貴
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
百物騰貴

有乜辦法省D駛?有乜高見?或者報下料邊度有平野

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #1 Korealan 的帖子

早幾日報紙話天水圍街市既物價, 比元朗及屯門貴, 最高可差百份之50,
6M'D7w1@5n1i3s0B&{-R)eYL.香港我一家三大人+bb, 伙食hkd100.00/day!

其他  頂部
f90457723
新手上路
Rank: 1



UID 505
精華 0
積分 33
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
我係中環番工.......我而家都帶飯-.-

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
剛看到報導,馬交政府派錢呀!永久居民$5000  未永久$3000 香港都學佢地咁扶貧就好了!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
小心百佳

講起百物騰貴就把幾火. 我住錦田, 在雞地搭小巴, 話說..星期六出動格價,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+]:?4X,C7u,Y&y%d
www.y1.hk7N+?)X.I'\7f U)N
我通常第一站會喺千色百佳, 跟住華潤, 惠康....
0c-D.r({3_:W*U#w.o元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 8p)O$N![,[5e&_1Z
百佳平, 就喺雞地百佳, 買完搭小巴,www.y1.hk3T5Y5|0`;a"\,j
.r7G!o.a3y7q
19號果日, 雞地百佳同千色百佳的米的價有出入(同一款差$5),
'Z#U'O#W$Z.F0P,FYL.香港
+[%G1a)_5M X U1F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 問staff, they話冇錯, 咁啱令一顧客有我同一問題,
&j"r$G J"|$|!g!Q$]8nYL.香港,g)I(R4{*t0x,Y:z
she又係好似我咁格價, she喺好順福百佳睇的,#Q+[0k%C*r'e&Z

/@(D9\(F2o7_6k%t"r+|元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, after we 要 staff check 價............(攪一大輪之後),二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 B%i4i$Z'g6k(M(q
2@+x%c6S:F u
staff話果兩間要同惠康(坎), so 平 D, 佢地呢間唔做,  呢個價係啱架.www.y1.hk0r6[6v;G&E&T9A*d,D,m

!\+Y1q;E X'g e0E2W4r)Z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路咁都得?? 個staff仲叫我哋去返千色買喎, 講得出果個都白痴架,
$s7\#j,X8A9U%rwww.y1.hk,?(L"D-z%A$W
最後我同果位顧客都冇買到, 就走咗.

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #5 SiuFat 的帖子

我以前住吳家村, 成日去錦田街市買餸,
-E"Q-m(`7wYL.香港同你是街坊

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
我住水頭, 雖然同你是街坊, 但我從未去過錦田街市買餸, hehe.
R i(`"l-c-d;f4j)N元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
$c3o-B:e"|5d我仲留意到, 有時 5kg D 米圍起1kg會平過 8kg (同牌子).

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
我在蒙養讀小學, 水頭水尾以前成日去, 不少童年往事!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
又到咗百物騰貴嘅時間喇

我唔會去超市買罐頭, 去士多,平好多. (我去開呂廷士多)www.y1.hk4}7k6y2^+U

7p+u,g;b'q4[[ 本帖最後由 SiuFat 於 2008-5-11 13:58 編輯 ]

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
回復 #9 SiuFat 的帖子

在波地個到!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我多数七点幾放工時趕去街市買餸,收市前D菜,魚平DD,56日超市現今都冇乜点平,錢愈不見駛了

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
我唔會去超市買罐頭, 去士多,平好多. (我去開呂廷士多)
/S2l*}%c/F#Y9XYL.香港
#d'z$y)E*f6]:])Xjohnchow60 於 2008-4-24 11:17 PM 發表
&j1d&B,y1w"A#mwww.y1.hk在波地個到! '?8`3|,q)h*W-l
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5{:}6e*B4x
响元朗, 前三上後面, 近華潤超市.
9c#G6e$w!@:F2b"zYL.香港
#U3_7E6b+P/E5v'H8X'Kwww.y1.hk雖然我住錦田, 但我甚少去錦田買嘢.YL.香港$o,u2F*L"k3P/T

&[*y/x%g9T(y7R+v&W xwww.y1.hk[ 本帖最後由 SiuFat 於 2008-5-11 13:59 編輯 ]

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
me    too The things look like too old

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
廚師雞肉腸: 施培記 7
1t8D2g(c9Iwww.y1.hk                         佳寶 8.5
)\.P0P3V(o'~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,                       惠康百佳  原價 14.5元,現特價8.5

其他  頂部
bird
新手上路
Rank: 1



UID 543
精華 0
積分 14
帖子 5
閱讀權限 10
註冊 2008-4-23
來自 天華邨
所以依家天水圍好多人,都北上買餸!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:40

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver