遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 有人住天恩邨嗎?
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
20
1/2
1
2
››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 有人住天恩邨嗎?
好運有錢人
新手上路
UID 83
精華 0
積分 11
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 hk
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-30 17:15
資料
個人空間
短消息
加為好友
有人住天恩邨嗎?
我好憎d大陸xx
,F;\#Q;L5J%\ v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
0S7X9a9e,E,z1I.L
YL.香港.W5])o5R&n9u!X
* 評擊性內容已被刪除。
6P L2H8Q&Y"T"cwww.y1.hk
4y-X(M;e8p9O
[
本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:14 編輯
]
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-30 22:27
資料
個人空間
短消息
加為好友
M E TOO>< 今日報章話個九口之家,個仔得四十多歲,D仔女都十幾歲,仲係七十幾歲父母家又食又住,唔去搵工,我唔信洗碗都搵唔到做!莫大毛,大隻騾騾仲好高調咁去伸手攞綜援!食物中毒??摶同情
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 00:06
資料
個人空間
短消息
加為好友
嘩嘩嘩....我有睇新聞呀,
)R#E"S"[&})R
果(狗)口真係超離譜,
;p(G3p&W3o3D,r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
香港人睇到..憤怒,
www.y1.hk5a;M(c5a;A,C
大陸人睇到..收家.
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 00:08
資料
個人空間
短消息
加為好友
oh sorry!! i'm not live in 天恩.
YL.香港(t9a!z2^-u5o
i live in (今天).
-n!^#^:@&l4B7Y'Iwww.y1.hk
9{)@*N!u&h:b9k5G.R;@YL.香港
[
本帖最後由 SiuFat 於 2007-7-31 00:09 編輯
]
其他
smartlam
中級會員
UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 01:14
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
好運有錢人
於 2007-7-30 17:15 發表
www.y1.hk:q2x.B-l1o7K'm'j5W
我好憎d大陸懶 X
:O!B*t)j$P"Iwww.y1.hk
.x7Y1U-Y)o/f
師兄 , 咁又唔好話人大陸 X ,我眼見都好多內地人,o黎到香港都好肯工作,清潔倒垃圾、洗碗碟及做厭惡工作,唔好一竹篙打一船人。但我亦見好多內地人,黎到香港一家都係靠綜援,我都覺得睇唔過眼。
'X'y7|%A3Z3M9I&q6O"]
/g3[+J8z:p3p
[
本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:18 編輯
]
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 08:55
資料
個人空間
短消息
加為好友
同意 Smartlam 所言
8y9u)N,H,`/{4}0Qwww.y1.hk
!h6?)u+q/g1f/J&d
做人客觀d,包容一d
其他
紙巾
註冊會員
UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 11:10
資料
個人空間
短消息
加為好友
同意
www.y1.hk I$H+G$O5B*O-I7h&`
YL.香港*E!w"H%};s*^:C
有時d大陸人都會好好人架...不過真係要帶眼識人囉
其他
F光@軍I
註冊會員
UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 14:28
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #2 Korealan 的帖子
個仔係有做野(44歲),如果你有睇報紙
6L3B7B,b&HYL.香港
佢嘅6個仔女係9-17歲
!E8t9R5G-n'N)U(T;J
香港好多年青人17歲都會唔肯出黎做野啦
YL.香港%v,U"Y-G#n'R5q!H
同意樓上幾位,唔係個個大陸人都係咁
.^'d%E2m2K&[!_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
況且好多香港人都係咁
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 21:18
資料
個人空間
短消息
加為好友
係五個仔女!我見過有新移民,冇錢,拖埋仔女去拾紙皮,去做洗碗,始終養兒育女係為人父母之責任,唔係政府搞大你個肚,立稅人冇義務去幫呢班人養仔,供書教學 KA
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 22:10
資料
個人空間
短消息
加為好友
咁又唔好話人係大陸
X,只可逐單事件而言
1@*E2]){6\(V.G$e"L/n8GYL.香港
7?.u+z3X3S Y6l6l(P元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
[
本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:19 編輯
]
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #11 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 22:13
資料
個人空間
短消息
加為好友
都係d傳媒抄作報導一家九口事件,立刻得到香港 d 議員,社署,房署會以及各團體撲出來跟進,為其家人的升學及住屋問題提供援助。
$N%e9O,R%z(}4J#d1p*M;P
2W&I0e;k*I j)h&h)C
佢老豆話響鄉下有樓,地方又大,為左仔女d教育先至落嚟,佢話始終香港好,點解會生5個仔女咁多?
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #12 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 22:20
資料
個人空間
短消息
加為好友
團聚都可以係大陸,唔係一定來香港,潮汕有幾遠啫,老豆一頭半個月返上去囉,大陸消費重低喇!
亦有報料這個家庭在內地有兩個自置物業
5x.n7k*Y,C;O:Y ~7G'w4R元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #13 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 22:25
資料
個人空間
短消息
加為好友
東方報業慈善基金及廣東省汕尾同鄉會分別捐出
HK$2
萬元=4萬元。
以上係一個例子,只要你肯接受,香港可以有許多途徑給予你援助。
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #14 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 22:25
資料
個人空間
短消息
加為好友
香港福利好,冇就可以問政府,未夠七年冇公屋,唔怕,有租屋津貼或者入不敷支各樣津貼
... ...
等等
-M!r%l9V"t L*x7h+F#a)U
我夠覺得英國教育好,我都想我d仔女去英國讀書喇,我又覺得亞四叔間屋靚喇。
1N9\!X5C+n5b2Uwww.y1.hk
:c!\(o&K)O-W元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
[
本帖最後由 yuenlonger 於 2007-7-31 22:29 編輯
]
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #15 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-7-31 22:27
資料
個人空間
短消息
加為好友
可憐的香港人,尤其緊夠糊口又要納稅,但社會任何福利都不可申請的一群。
1R,i"^,N8W9P*V3L二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
www.y1.hk%G:];U1\)I0D/S
網主,點解篇幅字節咁短咖,寫多隻字都唔得
其他
20
1/2
1
2
››
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:40
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver