標題: 有人住天恩邨嗎?
好運有錢人
新手上路
Rank: 1



UID 83
精華 0
積分 11
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 hk
有人住天恩邨嗎?

我好憎d大陸xx
,F;\#Q;L5J%\ v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0S7X9a9e,E,z1I.L
YL.香港.W5])o5R&n9u!X
* 評擊性內容已被刪除。
6P L2H8Q&Y"T"cwww.y1.hk
4y-X(M;e8p9O[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:14 編輯 ]

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
M E TOO>< 今日報章話個九口之家,個仔得四十多歲,D仔女都十幾歲,仲係七十幾歲父母家又食又住,唔去搵工,我唔信洗碗都搵唔到做!莫大毛,大隻騾騾仲好高調咁去伸手攞綜援!食物中毒??摶同情

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
嘩嘩嘩....我有睇新聞呀,)R#E"S"[&})R
果(狗)口真係超離譜,
;p(G3p&W3o3D,r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路香港人睇到..憤怒,www.y1.hk5a;M(c5a;A,C
大陸人睇到..收家.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
oh sorry!! i'm not live in 天恩.YL.香港(t9a!z2^-u5o
i live in (今天).
-n!^#^:@&l4B7Y'Iwww.y1.hk
9{)@*N!u&h:b9k5G.R;@YL.香港[ 本帖最後由 SiuFat 於 2007-7-31 00:09 編輯 ]

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 好運有錢人 於 2007-7-30 17:15 發表 www.y1.hk:q2x.B-l1o7K'm'j5W
我好憎d大陸懶 X

:O!B*t)j$P"Iwww.y1.hk.x7Y1U-Y)o/f
師兄 , 咁又唔好話人大陸 X ,我眼見都好多內地人,o黎到香港都好肯工作,清潔倒垃圾、洗碗碟及做厭惡工作,唔好一竹篙打一船人。但我亦見好多內地人,黎到香港一家都係靠綜援,我都覺得睇唔過眼。'X'y7|%A3Z3M9I&q6O"]

/g3[+J8z:p3p[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:18 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
同意 Smartlam 所言
8y9u)N,H,`/{4}0Qwww.y1.hk
!h6?)u+q/g1f/J&d做人客觀d,包容一d

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
同意 www.y1.hk I$H+G$O5B*O-I7h&`
YL.香港*E!w"H%};s*^:C
有時d大陸人都會好好人架...不過真係要帶眼識人囉

其他  頂部
F光@軍I
註冊會員
Rank: 2



UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
回復 #2 Korealan 的帖子

個仔係有做野(44歲),如果你有睇報紙
6L3B7B,b&HYL.香港佢嘅6個仔女係9-17歲!E8t9R5G-n'N)U(T;J
香港好多年青人17歲都會唔肯出黎做野啦YL.香港%v,U"Y-G#n'R5q!H
同意樓上幾位,唔係個個大陸人都係咁
.^'d%E2m2K&[!_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路況且好多香港人都係咁

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
係五個仔女!我見過有新移民,冇錢,拖埋仔女去拾紙皮,去做洗碗,始終養兒育女係為人父母之責任,唔係政府搞大你個肚,立稅人冇義務去幫呢班人養仔,供書教學 KA

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
咁又唔好話人係大陸 X,只可逐單事件而言
1@*E2]){6\(V.G$e"L/n8GYL.香港
7?.u+z3X3S Y6l6l(P元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, [ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:19 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
都係d傳媒抄作報導一家九口事件,立刻得到香港 d 議員,社署,房署會以及各團體撲出來跟進,為其家人的升學及住屋問題提供援助。
$N%e9O,R%z(}4J#d1p*M;P
2W&I0e;k*I j)h&h)C佢老豆話響鄉下有樓,地方又大,為左仔女d教育先至落嚟,佢話始終香港好,點解會生5個仔女咁多?

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
團聚都可以係大陸,唔係一定來香港,潮汕有幾遠啫,老豆一頭半個月返上去囉,大陸消費重低喇! 亦有報料這個家庭在內地有兩個自置物業
5x.n7k*Y,C;O:Y ~7G'w4R元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
東方報業慈善基金及廣東省汕尾同鄉會分別捐出HK$2萬元=4萬元。以上係一個例子,只要你肯接受,香港可以有許多途徑給予你援助。

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
香港福利好,冇就可以問政府,未夠七年冇公屋,唔怕,有租屋津貼或者入不敷支各樣津貼 ... ... 等等
-M!r%l9V"t L*x7h+F#a)U我夠覺得英國教育好,我都想我d仔女去英國讀書喇,我又覺得亞四叔間屋靚喇。
1N9\!X5C+n5b2Uwww.y1.hk
:c!\(o&K)O-W元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, [ 本帖最後由 yuenlonger 於 2007-7-31 22:29 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
可憐的香港人,尤其緊夠糊口又要納稅,但社會任何福利都不可申請的一群。
1R,i"^,N8W9P*V3L二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 www.y1.hk%G:];U1\)I0D/S
網主,點解篇幅字節咁短咖,寫多隻字都唔得

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:40

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver