遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» I'm coming back
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: I'm coming back
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-21 07:46
資料
個人空間
短消息
加為好友
I'm coming back
我都返來 LA
仲以為湯馬仕捨棄左我地TIM
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-22 01:17
資料
個人空間
短消息
加為好友
正如你地冇捨棄元朗網站一樣!
)j9G5_)^6M&\9T&_YL.香港
YL.香港 a2Y Y){4l(z
DayOne 已放了"暫"停,意味 I will be back!
&E*R"V1p+[5U0@
不過中途真的想過順便停下去,因為整討論區真係幾煩!
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-22 20:52
資料
個人空間
短消息
加為好友
多謝你個電水壺,而家朝朝煲水冲咖啡時都會想:「THOMAS真好人~~~」
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-22 23:30
資料
個人空間
短消息
加為好友
原來係你!一個二個改晒名,考起考起!
-a k)S%M*R"w!P1U;w-M7i
#d-X)C,`;Q$[%{5Y(y%F
講起個煲真係幾好,我個新煲,煲咀大了一點點,不及舊的好。
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-23 20:31
資料
個人空間
短消息
加為好友
係元朗
叫我改番KA 咋,新開始吖
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-25 00:43
資料
個人空間
短消息
加為好友
用新網名、舊網名,沒有甚麼大不了,自己想改就改,不要緊!
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-25 21:36
資料
個人空間
短消息
加為好友
好似遊子歸家感覺,又似元朗D圍村搞什么十年一度打齋,D原居民從四方八面返來咁
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-25 23:48
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
Thomas
於 2007-6-25 00:43 發表
6h+v"f$z0T:s7~3}
用新網名、舊網名,沒有甚麼大不了,自己想改就改,不要緊!
www.y1.hk*?#u3T&^ w:_4j
咁如果我改叫(網主) 係咪都得 KA?
到時人人都咁叫我網主網主!幾飄飄然呀~~
其他
東尼638
新手上路
UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-26 22:53
資料
個人空間
短消息
加為好友
我係陳東尼,我都改名了。
#|8G!_6S4Q.r+iYL.香港
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。
其他
圍頭佬
新手上路
UID 44
精華 0
積分 15
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-27
來自 新安縣~圓塱十八鄉
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-27 00:53
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
東尼638
於 2007-6-26 22:53 發表
(i![0M#{9Z)m)a&w/Q4T-Q
我係陳東尼,我都改名了。
3t%c6a9z,[2T8a,N'O;V
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。
8E+o#W9V)T!L0@4{3{,c,@'w
東尼叔
9f.G'O%D"T/h/h!\-X;c
【名】千其唔好亂改呀
6]/K9g*X:A&|,[二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
俗語有云:唔怕生懷命;最怕改錯名
......呀
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #11 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-28 03:23
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
東尼638
於 2007-6-26 22:53 發表
-["o+^:h.d%V$q6D)u1?'F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
我係陳東尼,我都改名了。
YL.香港,w3[$C h;Z$P*o
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。
/K5w0i;j#^YL.香港
東尼兄, 你好!不好意思,這新系統,好似不兩個字的網名,所以你唔改都唔得?
其他
兆嵐
新手上路
UID 16
精華 0
積分 34
帖子 14
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 新界西
點取 #12 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-28 19:29
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
Thomas
於 2007-6-28 03:23 發表
YL.香港 s)_7J#[2w(t$B
;?0W3G*Q6L)J6j(G
東尼兄, 你好!不好意思,這新系統,好似不兩個字的網名,所以你唔改都唔得?
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路"o%E&X6L%T1?&X-Q
5z-X*W h4t*c元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
湯馬斯兄:此話何解?
其他
東尼638
新手上路
UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
點取 #13 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-29 01:11
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
兆嵐
於 2007-6-28 19:29 發表
*S)t!{&l:y0x&u二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
;g2b2o+c(z
4o5];Y!K)u1`4_4?!D二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
湯馬斯兄:此話何解?
www.y1.hk-i9f9n%@3Y$F2w0M
我亦不太明白"不兩個字"點解,是不是網名不能只用兩個字之意?
其他
東尼638
新手上路
UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
點取 #14 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-29 01:15
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
圍頭佬
於 2007-6-27 00:53 發表
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路6l3B.b4r/\&X4C
&O9O6@9p*a9n(Z
東尼叔
-s,J*?#a!I8M!~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
【名】千其唔好亂改呀
+K1~-f-f
俗語有云:唔怕生懷命;最怕改錯名
......呀
#w4l6s)S/t/@!H5L
圍頭佬,見番你出現真好,還記得昔日我們幾個網友在此網站澈夜交談之樂嗎?
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路4|2D.u"p7k*Q;o%M0p4J
只可惜現在已桃花依舊,人面全"飛"了。
YL.香港0@4[)Z2h:s:b1w8u6D
9J-m'P*s6r%w+c"Y'`,[
[
本帖最後由 東尼638 於 2007-6-29 01:17 編輯
]
其他
Thomas
(Thomas)
管理員
UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
點取 #15 這文章的網址
大
中
小
發表於 2007-6-29 01:43
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
東尼638
於 2007-6-29 01:11 發表
'e0\&r.{%}7a
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -['T)H9Q)[,R0M!Y,o7?(L
我亦不太明白"不兩個字"點解,是不是網名不能只用兩個字之意?
www.y1.hk's#~3F2X,g0p5_
不好意思,是 "不可用兩個字"的網名,但見"兆嵐"兄的排頭一出,證實中文是無問題,兩個英文字先至出唔倒。 Forget it.
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:33
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver