標題: 維修晒衫架
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
維修晒衫架

由於塑膠料老化,晒衫架爛了,請問有無得修理?定係要成個換?大約要多少錢?上傳唔相片,已在小畫家把相片縮細至10%,都話相片太大,傳唔到。

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23


QUOTE:
原帖由 cecilia 於 2011-8-2 18:06 發表 8i'A*J!S C#k)O v
由於塑膠料老化,晒衫架爛了,請問有無得修理?定係要成個換?大約要多少錢?上傳唔相片,已在小畫家把相片縮細至10%,都話相片太大,傳唔到。

7?;R8Y7M&o&{
/Z1]){-\(e2`+y,q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 補回圖片



查看積分策略說明
附件
2011-8-2 18:14
SDC10159.gif (94.38 KB)
 
2011-8-2 18:14
SDC10158.gif (88.99 KB)
 
其他  頂部
benny_11
金牌會員
Rank: 6Rank: 6



UID 4290
精華 0
積分 1062
帖子 1064
閱讀權限 70
註冊 2009-7-17
維修太危險了.....
,B8W%[:L$D2l1Y0w9U1D!O因為其他部件都會老化的..!!5z0G0Q(g#S0B*e
買另一個架會比較合成本效益......

其他  頂部
進晴
新手上路
Rank: 1



UID 15875
精華 0
積分 1
帖子 1
閱讀權限 10
註冊 2011-7-11
回復 #1 cecilia 的帖子

保林公司尃做居屋公屋晒衣架我有師傅電話希望幇到手94851828

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
回復 #4 進晴 的帖子

謝謝你提供電話,已聯絡師父及報價,要$750,正考慮緊。

其他  頂部
tony1168
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 240
精華 0
積分 305
帖子 245
閱讀權限 30
註冊 2007-9-11


QUOTE:
原帖由 cecilia 於 2011-8-6 19:22 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .y8J+~$B!X-x9q+]
謝謝你提供電話,已聯絡師父及報價,要$750,正考慮緊。

元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "T'O8J3V |%L*U)p
YL.香港9}!g)U%O2]8e#]'A&E#V

[5G%E7j2t)n*j*AYL.香港打個電話問問管理處,應該房屋幫手整既。
6N }-M:e&{&{#T6g#i2U:P另外,是康和定和諧式公屋呀?啦
/x"S&{/I5C-E-t元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 和諧式公屋既話,不如係廳出面做個不锈鋼曬衫架啦,一勞永逸,又唔怕d油積,都好似係3.4百左右

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23


QUOTE:
原帖由 tony1168 於 2011-8-7 17:41 發表
3F%o6d"l,?9W3_4E4Z$t:}5y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :^&@2A(u5C)Q#i7u6[
www.y1.hk3U U/Y:i3O6e v%L

,g6[)S0z4H%G4U打個電話問問管理處,應該房屋幫手整既。YL.香港7v.o(C d2Z)@8U9h8d1H1T
另外,是康和定和諧式公屋呀?啦二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路7\9q)t-^"F9_6K2y7e:y%b
和諧式公屋既話,不如係廳出面做個不锈鋼曬衫架啦,一勞永逸,又唔怕d油積,都好似係3.4百左右 ...

%G%G3p"h.A,|YL.香港www.y1.hk!e+~)L4X*@/]:L2[7L#n0|#^
未問管理處。是康和式,現在的晒衫架都是在廳的。

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
問過管理處,佢都唔知。今日經過有間鋪有晒衫架放在門口,問過價錢,2呎X5呎不銹鋼,800元。現考慮用不銹鋼好,還是用之前的鋁好。各位有没有意見?

其他  頂部
Henryl33
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 1630
精華 0
積分 223
帖子 201
閱讀權限 30
註冊 2008-12-11
当然是不锈钢.

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
800元,原來個晒衫架值300元,500元是人工錢。

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 17:04

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver