標題: 原來我係收買佬
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1
 
發表於 2010-10-16 09:48  資料  個人空間  短消息  加為好友 
原來我係收買佬


,Q*b)s1F7\+m2x"]二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
1n0}4M-c1G.x,F呢幾日交收, 跟買家交收傾談時, 原來大家覺得我資源豐富, 遊戲機賣完又賣, 睇片機又有兩部, 嘩...仲hi-fi & DVD乜都有, 真係幾鬼好笑.
,X9Q.M$d6P:d/D;vYL.香港 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9J(w1l._1I#^
講個真相比各位知, 其實我只不過係要去旅行, 係去之前我同老婆做左一次大掃除, 同時準備換季, 唔洗去完旅行返來咁多野搞, 當然要執一執先, 一開箱, 你自自然就會發覺好多你唔用既野, 人地係用得著架..
6g"T4`.^0a.j;u YL.香港#y"l'w:w2r5L
仲有就係, 其實我屋企都好多2手傢具, 就連梳化都係10月至有, 就好似"天天天晴"入邊, 呀"石可兒"張梳化一樣, 我張梳化都只係人地貴妃椅加隻舊"咕臣", 又啱位又新淨, 而我釣魚冰箱亦全部係2手, 雪櫃又係老婆朋友唔要放棄(呢個係第3個二手雪櫃, 至換到咁巨同靚仔咋), 環保其實同我地可以行得好近, 我除左唔食魚翅, 仲好似"石可兒"一樣咁環保架



查看積分策略說明
附件
2010-10-16 09:48
R1004120.JPG (73.61 KB)
 
2010-10-16 09:48
R1004121.JPG (72.07 KB)
 

本帖最近評分記錄
sumsum   2010-10-18 01:31  威望  +5   表揚意識正面
其他  頂部
duckduck
註冊會員
Rank: 2



UID 6657
精華 0
積分 135
帖子 94
閱讀權限 20
註冊 2009-11-14
 
發表於 2010-10-16 12:21  資料  個人空間  短消息  加為好友 
個雪櫃真係好靚仔

其他  頂部
rainrain0304
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8
 
發表於 2010-10-16 12:45  資料  個人空間  短消息  加為好友 
個雪櫃真係好靚仔
!a0o5g)A0w9R2owww.y1.hk攪到我都想換雪櫃,我個雪櫃冰格不夠用,
&\6Q;m X-X4i元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 是否出售?用量有幾大?/v.L4|6n2Y+Y;v$U+H
我個雪櫃都是人地送的,

其他  頂部
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1
 
發表於 2010-10-16 14:24  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rainrain0304 於 2010-10-16 12:45 發表
$A&t$v.B5r8E'y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 個雪櫃真係好靚仔
%o#c:K/w4A&k#q:Wwww.y1.hk攪到我都想換雪櫃,我個雪櫃冰格不夠用,www.y1.hk+V3u;J'O&s/@9^
是否出售?用量有幾大?
'L/g)\5~"f#I$h我個雪櫃都是人地送的,

1X0Y"w6i!K7r)c's
www.y1.hk/N/~'B+T6S/R7`9]
咪鬼玩啦, 換左幾次至有今時今日既光影咋.
1h'^3f#|.s要賣除非... ...搬去酒店住就可以

其他  頂部
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1
 
發表於 2010-10-16 14:26  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 好彩妹 於 2010-10-16 10:56 發表
!P)`6d4U'c-C'I環保就是要由細微做起...我都好多野賣架..交收時都會問我..哇..點解會有更多野賣呀 初初是同家婆一起住..自從她搬出去我才可以自己話事 ..屋企好多放咗n年又不會用的物品.就整理出來..在放賣給有需要的人....家 ...

9H*@1`5K3](?
(Y&v |6f)m2s3k/Z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港*q-j%H6K,|
係呀~~~我同d朋友講賣2手野有好多好處時, 得出來的結果就係, 佢件係寶囉, 要賣返當年價錢

其他  頂部
rainrain0304
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8
 
發表於 2010-10-16 14:48  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mr.WONG 於 2010-10-16 14:26 發表 .X%u3v)O"E&@(_
$O7G'F9A'X*Y5N$d-V
www.y1.hk4s };b)l-[*~:s,[&k9v

+x;b)Z'p0M)n)c$d)M二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路係呀~~~我同d朋友講賣2手野有好多好處時, 得出來的結果就係, 佢件係寶囉, 要賣返當年價錢

:F)R!L:F'P:V$G就算賣不回當年的價,用到件傢俬殘殘地,都很底回價

其他  頂部
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1
 
發表於 2010-10-16 15:08  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rainrain0304 於 2010-10-16 14:48 發表 YL.香港#d%Z7U3p+T(W
(a.T,s;]5H$q
就算賣不回當年的價,用到件傢俬殘殘地,都很底回價

5p9B%Z"u6Qwww.y1.hk
~#f8|&s$~+w(Y9{8p元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 最好笑就係d電子產品, 佢地真係唔明咩叫日新月異, 科技野一過期就唔值錢啦

其他  頂部
rainrain0304
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8
 
發表於 2010-10-16 15:37  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Mr.WONG 於 2010-10-16 15:08 發表
&Q$D6t)u(] z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
#Z%E%s2]3W7X)_+a(u0Y二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
[1|&Q1u8l!{.~*D#r最好笑就係d電子產品, 佢地真係唔明咩叫日新月異, 科技野一過期就唔值錢啦

-b"i5c,i$L'a ?對!尤以電視機最為不值!!!我朋友的家人3年前買40餘寸LCD幾萬元,都未是內置高清,)l9Z$P4F+l k
唉!現在雖然還未算低用,但都算平,
.j!N2Q,j:?3J"h二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路以電腦為例想當年真的很貴,薄芒都$7至8ooo餘元,可想外國真的很識揾錢!

其他  頂部
ylliu
新手上路
Rank: 1



UID 12826
精華 0
積分 9
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2010-9-13
 
發表於 2010-10-16 17:12  資料  個人空間  短消息  加為好友 
物盡其用

我都係上幾個月朋友比此 LINK 我, 覺得幾好, 既環保又不浪費, 其實 10 多前已有朋友一些家電或傢俬不要給我, 有些自用有些送給有需要朋友, 有些物品可用真的別掉了, 賣/送給有需要人.

其他  頂部
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1


QUOTE:
原帖由 綠色生活 於 2010-10-16 19:16 發表
)R)W:["`0W0n7k元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 係喎, 就好似我依家用緊個15吋MON, 買時就要二千幾蚊, 嗰時係分期供的,唸唸下都好貴, 依家同樣15吋MON, 幾百元就買到了.
5[$V'W%Y)Q(l!t#S二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;G)O7r'f"I-X
科技真係發展得好快好快; 相對地, 科技發展, 也製造出許多廢物. ...

www.y1.hk-d'X$u(u.z.H
www.y1.hk7s#N"R6p,z$P.y&m
無錯!! 所以現在一代孩子生活係一個矛盾的年頭.
3p2s2}:e9P1E6k5DYL.香港社會叫佢地要追著時代走, 但明天開始我地已經無地方掉垃圾了..

其他  頂部
mrsnoopyhk
新手上路
Rank: 1



UID 13125
精華 0
積分 49
帖子 59
閱讀權限 10
註冊 2010-10-7
來自 hong kong
絕對正確, 我都物盡其用, 無用的賣了佢, 有用的不要浪費.
,]&G1~2E3{Mr. Wong果然係大師兄

其他  頂部
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1


QUOTE:
原帖由 mrsnoopyhk 於 2010-10-16 20:32 發表
3N&G%U5I*g1L絕對正確, 我都物盡其用, 無用的賣了佢, 有用的不要浪費. 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路"d q2G3e7U/o-s
Mr. Wong果然係大師兄

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路/N4F's1?#h
;M:K I6Q*`$u*x/A d+D(P
唔好笑我啦, 部6000用唔用到呀??

其他  頂部
Mr.WONG
註冊會員
Rank: 2



UID 10982
精華 0
積分 156
帖子 155
閱讀權限 20
註冊 2010-7-1


QUOTE:
原帖由 好彩妹 於 2010-10-17 00:48 發表
3Z!^#_+b6s S元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 係呀 ..人人都憎D垃圾....話''臭到暈''''臭到死''但是D垃圾邊到來???? 細心想想原來是人人都有~份制造 所以事事真的很矛盾.(由其是自己煮飯食.單是食物的殘渣都不少啦) ...

0O#Z0K2m3N;i+{"U.\7i"a
1t/O3|%{;B&K7a&}:u唔好講笑, 呢d廚餘係其他國家(台灣或新加坡), 都已經有好多支援, 但係我屋企大廈, 連分類都無, 我真係好激心.

其他  頂部
叮噹
註冊會員
Rank: 2



UID 11505
精華 0
積分 157
帖子 190
閱讀權限 20
註冊 2010-7-20
好似好"企理"甘喔,支持環保~

其他  頂部
rainrain0304
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 4779
精華 0
積分 342
帖子 344
閱讀權限 30
註冊 2009-8-8


QUOTE:
原帖由 Mr.WONG 於 2010-10-17 09:39 發表
)C#B)~#U$nwww.y1.hk
X(\"~%@+c7@"^;x3H&P)N&rwww.y1.hk
%Y:k,N'|#Y*N6`.?www.y1.hk唔好講笑, 呢d廚餘係其他國家(台灣或新加坡), 都已經有好多支援, 但係我屋企大廈, 連分類都無, 我真係好激心.   

.W3]/K:_0]-p餘厨會發臭,會引老x、蟲、蟻、猫,其實政府知的,但避而不談。
)X3i:m;l*i,i:T7z,p%E元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 反而汽水缶,紙皮、鐵、洗衣機這些可賣錢,其實業主立案法團可設立膠筒或取出出售作大厦的收入

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:53

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver