標題: 求助:小朋友的痰2個月未清
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK
求助:小朋友的痰2個月未清

不知點算,小朋友的痰2個幾月都未清,醫生看了十多次,請幫幫手!!!!!

其他  頂部
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK
謝謝!己戎口.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
珮夫人化痰素啦,-r/|!s;S;K-c
有3款 (100, 200, 600),元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .G;p8z;};x)t2f3a
.
9Y7i2m-h$K#L"C#g#T&Q(E戒口一定要架啦, 尤其凍品及生果,
*l+C"` [1N"q,b*u%T二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路.4y%\6v,}4n&I
D痰已經結咗咁耐,
3n/z/K*r.^-W+S二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路唔好諗住食生果可以補充維他命呀.YL.香港0|*p6q j8I
咁係唔得架
3c8x)h1q;R4X&W"|9]![.9F%@5m:]*w$I"[
重要幫佢拍痰呀, 你去問D姑娘, 佢會教你架啦.

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
食楊桃可以止咳 (腎有事,禁食)元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  E/\/?;s3V0w8E `*o
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $d8y#E6z1J.T
煲楊桃水亦可以YL.香港8g9G4P/n#j#{/R's&g
先煲陳皮15mins, 加切片楊桃再煲多10-15mins
0\4e9e/Z8Q.A,Y _#g
!| m8X k3a;p2y7D我咳咗幾個月唔清,返工當生果吃,有時間煲水飲,幾次已立見功效

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #1 cynthia2010 的帖子

@@兩個月咁耐? 如果咁耐就唔好再同佢睇西醫啦, 食得太多西藥身體會越食越差的.
+^,`,z)A/h$v/b1P試下整川貝, 蘋果仔(細細個果D富士蘋果都OK)煲豬湯, 加片陳皮落去, 飲4,5日, 應該會有明顯效果的.

其他  頂部
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK
小朋友5years old. 現在每日只食萍果,又有食么凰的陳皮.川貝煲梨也試過(只試過2次,又咳的重的,後又轉了看西醫).現時時好時坏.痰多重就看西醫,食了葯好的,差的又看過.但的痰就不清.醫生說過敏.另外小朋友不會申鼻水,我想日可能是鼻水倒流入喉嚨,變痰.
&D:F5g+D4C1`元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :t'U/P6Z7W0N6b2g%`;Q
請有此經驗的人幫手.謝謝謝謝!!!!

其他  頂部
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK
回復 #5 SiuFat 的帖子

現時只有食萍果及KAWAI魚油,應冇問題瓜?

其他  頂部
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK


QUOTE:
原帖由 rainrain0304 於 2010-6-5 21:16 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路%|%j3B9T/z#{$}3^6}$A#w
*M/}:E+j;A1?(x:[3Q9|1|
但要戒戒戒戒戒戒戒生果包括蘋果,任何生冷食品郝不要吃,不可飲冷水,要飲暖水,
`1v4Q+Y0B.Y/z2o*x,{1F!e元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 魚油都不可吃住,要吃清淡些,
7L+v&G%h9n:c-v"[現時咳及有痰,吃清淡些,不要肥利食品,
1\,d*i$q6A*^8Y元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
*[)i6b+u.^)V/]%P正如發燒、感冒,都不能冷親,否則會加深疬情,
9I1\.~4[+nYL.香港小朋友不懂表達及吾識 ...

www.y1.hk4u5l0\*O7o1d*c)V

!g.x;m)`)c*?$L的痰不會很快好的,如果蘋果都不吃,惊她會去不到便便. 一日一個應該OK哇?
/x)x6j.]"_9D"y&j
7c!O6k&Q4p:^4I'M*R二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路多謝你提醒!!!

其他  頂部
小平
新手上路
Rank: 1



UID 9960
精華 0
積分 34
帖子 37
閱讀權限 10
註冊 2010-5-18
如果小朋友的咳仍未好, 食藥都唔好,不如搵人做刮痧啦! 我識人係屯門幫人做, 有興趣者請pm

其他  頂部
rain_lau
註冊會員
Rank: 2



UID 542
精華 0
積分 190
帖子 99
閱讀權限 20
註冊 2008-4-22
來自 天水圍
羅漢果煲水飲啦, 一個加2公升水煲, 果肉要遂粒分開,拆散,殼也要拆散..約煲半小時, 放涼後可存放雪櫃近一個月。
6V/s8t4H;s6e#C,Dwww.y1.hk
,R9m.K-Z"F(B.E這是現在hit的阿蘇推介.. 但不知小朋友適合與否

其他  頂部
1512
註冊會員
Rank: 2



UID 1536
精華 0
積分 197
帖子 204
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
教他申鼻遊戲, 剪幾條若2寸長條形的廢紙條貼在你和他的鼻,你便教他噴動廢紙條便可.不可兩個鼻孔一齊噴,教他按住一邊鼻孔來噴.(可叫他照住鏡來睇自己的動作.)(清燉3天細的楊桃水是可以,從華陀書有紀錄)

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
不如去元朗街症後面,安寧路有間叫咩就唔記得了,好似叫新界XXXX,幾好,YL.香港*@/J,~-V'i a i)Y*G
得5歲小朋友, 唔好亂咁俾咳藥佢食,我仔10歲,我宦唔敢亂黎

其他  頂部
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK


QUOTE:
原帖由 1512 於 2010-6-11 11:33 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  l8W2H(v5A2M
教他申鼻遊戲, 剪幾條若2寸長條形的廢紙條貼在你和他的鼻,你便教他噴動廢紙條便可.不可兩個鼻孔一齊噴,教他按住一邊鼻孔來噴.(可叫他照住鏡來睇自己的動作.)(清燉3天細的楊桃水是可以,從華陀書有紀錄) ...

1W"t1f1z0o1o6T二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路www.y1.hk p7O+_'I8F"K,X*F
謝謝提醒!我都知道申鼻水好重要,現在她己學會了.

其他  頂部
cynthia2010
新手上路
Rank: 1



UID 9525
精華 0
積分 19
帖子 27
閱讀權限 10
註冊 2010-4-30
來自 HK
???????"有G6DP小朋友不能食"係什麼意思?????

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:53

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver