標題: 加入失業大軍~~~~YA我已經搵到工做啦!!!!
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
至於工作時間方面,建造業就特別比人長!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ;m4T4G1J9p
0^&o*w:f$S;Z

(M&K%Q3`;L6n6kYL.香港其他行業一般返9:00至6:00,一星期返五日至五日半!
0D%P/g%@(_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9h.J/|7z"O$S2I6k
www.y1.hk B9U#z0v K4A-~3J#v0R
而建造業駐地盤果D,一般都係返8:00至6:00.一星期返六日!計工時真係比其他行業長!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0g4\#K"T,P1P!U1x!H
!I;i-t(X4e7@%X;J&i

/f/[/C'[:B*nYL.香港如果,有得簡既話,我一定唔會簡建造業黎做!當然,我而家有得簡啦......

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 艾朗連儂 於 2009-6-1 23:12 發表
+v;s(C#N+c.j%n)q8H至於工作時間方面,建造業就特別比人長!
c5R8J&D.k'Q2M8q7{YL.香港#i7v:k1H.~:U7w
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#F6T5q:{%?-j!@
其他行業一般返9:00至6:00,一星期返五日至五日半!YL.香港8H1l5`/h4u0y%C

+b'|&g3x9x#n0~&d8I5t*}$}
9Z%@![;]/}+B(K!o9]二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路而建造業駐地盤果D,一般都係返8:00至6:00.一星期返六日!計工時真係比其他行業長!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, -f#F:P4[/F6]8U/J2U
0T9q!U-G"l5X0p$i
5J O#K*X$A!N8N1f;?
如果,有得簡既話,我一定唔會簡建造業 ...

-U"w7x:x)A1w5_3gYL.香港/^8P S2m7B5i
好清楚,睇黎行行都有自己的玩法.為三餐,真係唔容易

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
你咪當放吓假先囉!有時有啲嘢急都急唔嚟......
(S(F9z4~-\YL.香港再揾唔到就炒咗個工人,做返全職主婦,自己湊返小孩朋友,!g3z1X,f&F(T#K
雖然辛苦啲! 年中無休 但同仔女的關係會好啲....
*e0r*r&T*s2T#_5s頭嗰幾年好緊要!呢樣係工人無法做到.....

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 師奶A 於 2009-6-2 03:00 發表 *h6Z#S%V%b9]
做返全職主婦,自己湊返小孩朋友,
'V ?$_'G/d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 雖然辛苦啲! 年中無休 但同仔女的關係會好啲..../C5`1z0Q#Z
頭嗰幾年好緊要!呢樣係工人無法做到..... ...

www.y1.hk.[1d2y#a3m:m7^$w&o5T9V
完全同意!!!!  我以前都有一段時間冇用工人, 放低工作自己帶番個仔, 佢真係乖左好多.(T(Q2W+b.L0\;w-v7D
(係有返工的, 祗係做D時間冇咁長, 晏上班及早下班, 可以送仔返學及接放學, 但人工較小的工作)
#[$p$V k#G"K但個女出左世之後, 家庭開支大左, 更加要做野啦!
)k'a&j'O#S%z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 但我E+唔能夠趁細路返學自己就返工(因個女24小時要人睇住)
(Z0z0i2j9g8}1S9x%C9XYL.香港所以必須要請工人照顧D細路, 自己出番黎做野, 賺多D錢, 買奶粉兼養理個工人.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,n!x5L$t3J/a/g&u$d:{8I
我呀仔 E+由工人照顧, 好明顯曳左好多, YL.香港&N5X't-@)A)d
但無辨法, 屋企經濟唔許可. 起碼暫時未可以!www.y1.hk'z)i(K2g+O.V"Y'z.K
唉! 如果有得揀, 我都會自己帶番D細路!
(N:H7Y#x!k7s6v可能等呀女返學咯, 又會好似之前咁, 又可以自己帶佢地, 又有工開!
;v){!o1_7L Y&~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 所以現階段都係要努力搵工!!!!
0_)b8b7D.|&Q2a+H好多謝你地既安慰呀!!!

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #19 onefree 的帖子

但係個工人每個月都用你唔少錢喎.....
6d0B7_'l4Q&n5C水電佢又唔會同你慳....
0}+x9y*e)T)V.G二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路人工+伙食=$$$$=勞氣

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #20 師奶A 的帖子

ya! 係!
;e$m$_7o7uwww.y1.hk但無辨法, 唔夠皮就係唔夠皮!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-6-4 10:17 發表
$Y){5C&F0_&Mya! 係! www.y1.hk2g"Q(k(X+v+d%E4m7~6`
但無辨法, 唔夠皮就係唔夠皮!

5o"r!i9a*|8N8G

0L*l,g!W9l&w4Z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 加油呀,希望你快d搵返份工啦

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
Thanks all !!!!!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
多謝各位網友既支持同鼓勵, 我已經幸運地搵到工作!!!! 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路&z;E2D2y"D/Y#Y+@
7月中上工, 我呢D條件唔係幾高既中年C拉都搵到工做,
$r6]*j$u1h"mwww.y1.hk所以大家都唔好放棄, 要努力加油!!!!! 加油呀!!!!

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
恭喜!加油!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
恭喜哂................

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
onefree ,係份工返成點啊?7月丨到依家都有二個半月,做得開唔開心?有無人蝦你

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
回復 #28 藍草堂 的帖子

嘩!!!!!! sorry呀!!!!!好耐冇on line, 多謝關心呀!!!
*G F/?$};K;b"b8lYL.香港我7月頭返果份工做左2個星期已經mo做lu, 實在太辛苦呀,
1p+Z(s/v.L;h'K4E;~因我一上工就有第二份工話請我, 咁我咪轉左去做文員law, 一路做到E+羅.www.y1.hk;E!x7T;G*K!e
好多謝各位綱友關心呀!!!

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2010-3-6 19:50 發表
*?4g:h;U7Y"C){5X嘩!!!!!! sorry呀!!!!!好耐冇on line, 多謝關心呀!!!YL.香港5w1q(^4m'T*a
我7月頭返果份工做左2個星期已經mo做lu, 實在太辛苦呀,!{)b6y#e;B)}(M,Y
因我一上工就有第二份工話請我, 咁我咪轉左去做文員law, 一路做到E+羅.
&B#i2L5t m8@YL.香港好多謝各位綱友關心呀!!!:lovelin ...

"S$E!\"c(L*uwww.y1.hk我都係覺得文員適合有小朋友的女人

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 17:06

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver