onefree
金牌會員

UID 2586
精華
0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9 來自 Hong Kong
|
|
|
原帖由 師奶A 於 2009-6-2 03:00 發表 *h6Z#S%V%b9]
做返全職主婦,自己湊返小孩朋友,
'V ?$_'G/d元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 雖然辛苦啲!  年中無休  但同仔女的關係會好啲.... /C5`1z0Q#Z
頭嗰幾年好緊要!呢樣係工人無法做到..... ... www.y1.hk.[1d2y#a3m:m7^$w&o5T9V
 完全同意!!!! 我以前都有一段時間冇用工人, 放低工作自己帶番個仔, 佢真係乖左好多. (T(Q2W+b.L0\;w-v7D
(係有返工的, 祗係做D時間冇咁長, 晏上班及早下班, 可以送仔返學及接放學, 但人工較小的工作)
#[$p$V k#G"K但個女出左世之後, 家庭開支大左, 更加要做野啦!
)k'a&j'O#S%z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 但我E+唔能夠趁細路返學自己就返工(因個女24小時要人睇住)
(Z0z0i2j9g8}1S9x%C9XYL.香港所以必須要請工人照顧D細路, 自己出番黎做野, 賺多D錢, 買奶粉兼養理個工人. 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, ,n!x5L$t3J/a/g&u$d:{8I
我呀仔 E+由工人照顧, 好明顯曳左好多, YL.香港&N5X't-@)A)d
但無辨法, 屋企經濟唔許可.  起碼暫時未可以! www.y1.hk'z)i(K2g+O.V"Y'z.K
唉! 如果有得揀, 我都會自己帶番D細路!
(N:H7Y#x!k7s6v可能等呀女返學咯, 又會好似之前咁, 又可以自己帶佢地, 又有工開!
;v){!o1_7L Y&~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 所以現階段都係要努力搵工!!!!
0_)b8b7D.|&Q2a+H好多謝你地既安慰呀!!! 
|
其他
|
|