標題: 蝶翠峰
沙律
註冊會員
Rank: 2



UID 259
精華 0
積分 52
帖子 58
閱讀權限 20
註冊 2007-9-22
蝶翠峰

有無人住緊蝶翠峰呀!!我將入住,唔知交通方便嗎?那個屋苑好住嗎?分享吧!

其他  頂部
khs1101
新手上路
Rank: 1



UID 2832
精華 0
積分 34
帖子 25
閱讀權限 10
註冊 2009-4-27
交通就肯定比市中心果D差少少喇,但勝在樓價平D,
8w5F+H)S9P!?.L nwww.y1.hk
,X*a!w*f!f6k8Owww.y1.hk但你要預左厘D日子會多蚊D.同埋因為此屋苑公契係可以養狗的.會好多住户養狗的.5],m.L;T0\1h5`

5@$X)C4@!xwww.y1.hk若你怕嘈就一定會差少少.至於好吾好住,我有個朋友係住第8座.但冇露台衫冇咁方便9`)n7e1n)Q8y+};O
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &P:q"c2Q0P8^#H)t+u
囉.二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+{5?,[/^&w-|3e9v,q
YL.香港2t,^8l7J(f0@"v
但佢果座勁近屋苑大门口位.落左車行幾步就返到口都ok既.

其他  頂部
沙律
註冊會員
Rank: 2



UID 259
精華 0
積分 52
帖子 58
閱讀權限 20
註冊 2007-9-22
thanks for your information.

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
我就寧願揀村屋住喇!又要比管理費...
'v*C:i3u-O%W j$B"Z:i二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路交通唔係好方便,行路又覺得遠,8L4i9[$x3Z2@8`;a
專線站繁忙時間條龍好長...

其他  頂部
duckduck
註冊會員
Rank: 2



UID 6657
精華 0
積分 135
帖子 94
閱讀權限 20
註冊 2009-11-14
聽講都唔錯
;o3p,e)_/@)\&g;l二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路有2,3條shuttle線
#J6@!j,u1{)b(f二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路上晝還有村巴返工添YL.香港9{;U"l J$G.w3{!~

#g2B"C']!}9t3g9^YL.香港不過揀樓小心西邊新世界地盤正在施工

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 17:04

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver