標題: 請大家幫手~~想找元朗安老院
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
請大家幫手~~想找元朗安老院

最好有政府支助和有得買位的,想知價錢和地址,服務質數,因經濟有限,請大家幫幫忙 感謝!!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
我有親屬在博愛醫院護理安老院,比我印象黎間老人院除地方比較闊D, 無咩好.
:Z-^#[3P;E:S/]/y#G$xwww.y1.hk入到去有好大的尿味, D野又唔好食, 同醫院一模一樣,最衰係行政,所以你最好約見下, 問下情況,睇下仍地的食物, 如果攞綜緩更加要小心, 因為聽講綜緩政府會包醫療和尿片,所以埋數遲到時好煩.,D-}6m#a!o
你如果經濟問題,可申請綜緩,政府到有晒政府支助的老人院名單.

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
其實我手頭上都有一些政府支助的老人院名單,但唔知邊間會好一些??
5s,\)\1L!J,j.M元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
%g&^/|5P:b$N!AYL.香港洪水橋有間叫 "恩奇護老院"唔知有冇人知到好唔好,一個月要多小錢呢??

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
我媽以前住華禧金馬,在雞地百佳樓上,5800元1個月。申請綜援,有4000元左右,只要將簿仔交給老人院,老人院就只收政府所發的綜緩金,不用5800元1個月。同時申請了綜援,日後所有醫療藥費都不用比。申請也很容易,只要子女填寫聲明書不供養便可。

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
感謝提供,重有冇多些資料

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
不知你家人(我有否錯?)的情況如何?想入住邊區的老人院?因為政府資助的護理安老院,一般要等3年,護養院就要再長時間。同時男人一般會快D。要經社署評估。水邊圍邨的明愛是政府資助的,你可聯絡水邊圍邨明愛的社工。

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
政府資助的安老院舍分為三類:安老院,給會行會走的長者入住。護理安老院,給行動不太方便,需要人照顧的長者入住。護養院,給完全失去自我照顧的長者入住。申請人要經社署中央評估及登記輪候。 Y7v3F;K:R)A P$a/Y1S
www.swd.gov.hk/tc/index/site_pubsvc/page_elderly/

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-8-17 23:49 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0O)d#F)H1R-w
其實我手頭上都有一些政府支助的老人院名單,但唔知邊間會好一些??
-X'K5P$P!A4iwww.y1.hk
&Q-k,c-V/{7~2E!C6V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 洪水橋有間叫 "恩奇護老院"唔知有冇人知到好唔好,一個月要多小錢呢??

%D7w:m;t%x$V x3K:k:u4Z(m/m

'^;F$I6i6_0S5xYL.香港
;u7c/t0y$H9[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 佢地約5年前剛成立,個陣時我陪親友一齊去睇, 近8K/月,末包雜費,地方唔寬敞

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 173 於 2008-8-18 00:44 發表 www.y1.hk'u9I'U;a$~0h9X7X,~-M3d%m
大師
9s/H#a'N+z0@3~.Y;B二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$R"q,w+S$Y:o
如果你係有綜緩.....
8b1c3~6l#l({1c(]元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
)a6I0U!t C1yYL.香港應考慮交通方便的院舍.在地下(不要 上樓的)......:d0] q.`0Q,X3q*E
www.y1.hk/U.z-X3X'X*O!C
因為老人家要去一個陌生的地方生活,是多不快.
9S(g1Y%g M `8r元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
3c0i X5K5B$Y4_www.y1.hk

4h#E7]*E(}0?(s3f二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路黎樣我讚同, 住G樓好, 起碼可以一推門就可以行下

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
大師:
7b0q;Y;F0x%X$]%U c我知道天水圍天耀村有一間係G樓, 仲有天瑞有間G樓,www.y1.hk-v(n;q-o6y-e9r*S*M.B
www.y1.hk1a#|/b%v:n!`#F!C
[ 本帖最後由 藍草堂 於 2008-8-19 23:00 編輯 ]

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??
2w!a!o3x,@1d5r,I二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間www.y1.hk4c4{;v.t6M+V
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?
2Y)Z;D*|)G#M5o(l-N#I)d感謝
5u*F6`+E0CYL.香港
,R&h p7c5k1S#F"`二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路[ 本帖最後由 知知大師 於 2008-8-19 23:24 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-8-19 23:10 發表
$?7h4E2V0D+K,iYL.香港但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??
+h"`$x4n1t0_:n$e+w7G元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間www.y1.hk"t,F#f*r/V3D#_
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?www.y1.hk$^.{7l:n"[,?#E
感謝 ...

*^5o5y"_9G!M
:l,o6i;}&h(oYL.香港大師:
4y*H9S&`4|'Wwww.y1.hk我覺得眼前先睇下你是否要申請綜緩? 如要, 就要去元朗大橋街市的社會福利署約見當值姑娘,如工作忙可先打電話問當值姑娘并約見佢. 同時講明你想申請老人院.YL.香港+[)y%i&?!F'w5u+W*m

8P:i%O)I1Z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路YL.香港9^4e/o9q3?2{1a2{
你首先要考慮搵邊類型老人院, 話時話,除非家中兄弟姐妹多,如果唔係, 申請綜緩好D.
8I-b9z1N#l-t)z-\唔係好明你點解要補少少錢?

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
首先要感激各位網友既幫忙,更加要多謝cecilia既保貴意見, 7g!y9s.{3j)i x9_
我今日去過一間叫"安心居"在教育路,環境各方面都ok啦,
1v&Q g3\6}"o0P二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路過幾天再同屋企人再去睇睇!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:47

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver