原帖由
知知大師 於 2008-8-19 23:10 發表
$?7h4E2V0D+K,iYL.香港但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??
+h"`$x4n1t0_:n$e+w7G元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間
www.y1.hk"t,F#f*r/V3D#_
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?
www.y1.hk$^.{7l:n"[,?#E
感謝

...
我覺得眼前先睇下你是否要申請綜緩? 如要, 就要去元朗大橋街市的社會福利署約見當值姑娘,如工作忙可先打電話問當值姑娘并約見佢. 同時講明你想申請老人院.