遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 請問各位今個中秋如何渡過?
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
18
1/2
1
2
››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 請問各位今個中秋如何渡過?
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-19 20:31
資料
個人空間
短消息
加為好友
請問各位今個中秋如何渡過?
請問各位今個中秋如何渡過?
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :?5T3R#r-N"p9V*Y
YL.香港+V9\'j1j5M*v/n;X
我就與小孩在家中渡過. 太熱啦. 十一點幾就上床了. 每人1支玩螢光棒, 吃水果,月餅....
;i8H$\(M7F3e(b9K4m0WYL.香港
"k!L9F(h"J2G0Y:Z7qwww.y1.hk
Virginia
其他
藍草堂
註冊會員
UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 20:38
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
Virginia
於 2008-9-19 20:31 發表
:d.Z2B(H7f2\www.y1.hk
請問各位今個中秋如何渡過?
0g&@/{$g8q8{,q
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "S&K#c6P*P0g
我就與小孩在家中渡過. 太熱啦. 十一點幾就上床了. 每人1支玩螢光棒, 吃水果,月餅....
6d9p"\#k5m6{6t(Vwww.y1.hk
,]9p$x&p2A"C7[6j4g元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
Virginia
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路*H#~.O$O!\/M#S:E%M
我都係在家過.
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-20 23:25
資料
個人空間
短消息
加為好友
Go back KOREA few day
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-23 22:03
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #3 Korealan 的帖子
啊. 您是韓國人嗎?
:g'T-o$O9w6q0_%S
Virginia
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-23 23:29
資料
個人空間
短消息
加為好友
MUM IS
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-24 16:40
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #5 Korealan 的帖子
那麼請恕我唐突一問.
YL.香港9m0n3U(Q4R0i-g"W-F&g,F4@
YL.香港%k'l&|8j5K(K9{6[+K:U(O
韓國人是在什麼日子才穿上韓服? 可否一說因由. 而且韓服與日本和服的分別是什麼??
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :I1S3a7u)l#R
:W0["S6|.P6Q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
sorry. 因我對此有點興趣. 希望您不要介意啦. 謝謝您.
/V:R7Q!t#i
www.y1.hk&Q;b#i7y3_ F
virginia
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-24 23:09
資料
個人空間
短消息
加為好友
新年、成年,結婚,落葬,重要日子都穿
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-25 14:19
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #7 Korealan 的帖子
那麼在香港時過節, 您又會如何? 會否都穿著韓服. ....
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &Z+G w#q1x7j
另請問由香港坐飛機到韓國要多少小時.?
9H!o8]+`2{"S&p7h(qwww.y1.hk
2Y#N.M#N3p"l:V7r
因我出世到現在都未離開過香港, (只到過廣州/澳門) 所以未試過坐飛機.....再加上我耳水不平衡之故........無奈地坐車太久都唔得.... 所以好少周圍去了......
&N,n)z7\)K0E#I
!g7U%\5h1}+n-C$T4C+e
希望您唔好話我煩啦.Sorry.
1q8A6x/U'^ U)T
Virginia
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-25 17:49
資料
個人空間
短消息
加為好友
同香港人冇分別 韓服祇會返去NEW YER.才穿,HK穿會比人笑係大長金 KA,另外我地媽媽會教我地做KAM CHI,到嫁時帶埋做嫁粧既
www.y1.hk,\3F!D9V0w,I:]/M"y
KOREA ~ HK ABOUT 3 HRS.FIG
5Y8y.m*g9A4T:Y:[$G$]二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
家郷係仁川,常望到個大雪山,冬天又可浸熱湯,好正
YL.香港6M;X&X(v2G/d%k6m;s6s$Q;G
韓國層被日本侵略,所以以前D 韓國人好憎D架仔 KA
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #10 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-25 17:56
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #9 Korealan 的帖子
太好啦. 謝謝您的回覆.
YL.香港/G+b3|,I0x9e
這樣我又知多d. 雖然以前都好似聽過少少. 不過已是塵年舊事啊......
?0J1m0j0SYL.香港
您成日飛來飛去飛機費好貴啊. 不過聽聽下都好想可以坐上飛機, 感覺一下是如何????.......
www.y1.hk6e/L3Y:A%n+O7l)~/z.W
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路0y$g#p&K*s%|+`.C-m&b4x
Virginia
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #11 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-25 18:02
資料
個人空間
短消息
加為好友
飛得多皮膚好乾,通常長假先返去,DEC.會返去滑雪
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #12 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-26 00:30
資料
個人空間
短消息
加為好友
講多少少,中國人吃年糕是甜甜的,韓國吃是辣辣的,若有人客到訪吃飯,妻子煮完要返入廚房吃的,不可同吃
大男人國家
其他
SiuFat
高級會員
UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
點取 #13 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-26 03:07
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
Korealan
於 2008-9-26 12:30 AM 發表
YL.香港.z/}8E7D9Y7B3s3?
講多少少,.............,若有人客到訪吃飯,妻子煮完要返入廚房吃的,不可同吃
大男人國家
'v6`;h1p"T
)y!T"`6`)sYL.香港
而家都係咁?! 其實你係哪裹長大的呢?!
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #14 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-26 08:50
資料
個人空間
短消息
加為好友
Some family still have. I live in Korea when I was child.Then when I grown up .I live in HK .But every summer I'll come bac k Korea
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #15 這文章的網址
大
中
小
發表於 2008-9-26 17:44
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #14 Korealan 的帖子
...妻子煮完要返入廚房吃的,不可同吃 大男人國家...?
.C#a/~*V"l-E8w
$j!o(E U9O9I
那麼有點似以前粵語殘片時代某些 "妹仔" 好唔好呀.
(q"_6J+a+j1q(}4J(l二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
0g%z u"U)_'a)v
Virginia
其他
18
1/2
1
2
››
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 07:00
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver