標題: 腱鞘囊腫的手術 先及後的事. (在手腕關節)
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-17 19:17  資料  個人空間  短消息  加為好友 
腱鞘囊腫的手術 先及後的事. (在手腕關節)

請問有沒有人清楚有關 腱鞘囊腫的手術, 先及後要留意的事? (在手腕關節)
&` n3i F:T Ywww.y1.hk
3x$A1F!P9}1G)M5l元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 本人都只是在網上找到一些資料. 希望多作了解.  不知有沒有人有朋友有親身的經歷可以告知我.
/}:G!F,G-p8{/@"G)@%uwww.y1.hk2m&o!y9T1N2T$I:o"[ r*\
謝謝!
,`6L-P.c!\)d$y!@二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路YL.香港'b.z)|7s#b
Virginia7m0|5\.k!a,v#U3^

.W2U1n$H$s%d3Z[ 本帖最後由 Virginia 於 2008-12-11 23:37 編輯 ]

其他  頂部
ykbbq
新手上路
Rank: 1



UID 1127
精華 0
積分 36
帖子 30
閱讀權限 10
註冊 2008-9-16
 
發表於 2008-11-17 19:34  資料  個人空間  短消息  加為好友 
但基本上也是一種肌腱滑膜或腱鞘的發炎,因此如果沒有不舒服或活動受限,可以不必積極治療,只觀察即可. 但如果疼痛或太大而影響到手部的功能時,就要考慮進一步治療.二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0O3Q)J%U:].d4w+E-i4B

9~&U5G8}5]www.y1.hk1. 針頭將其內容物抽出,抽出物通常是一種類似凝膠的液體
7E-q2Q1w(H.F元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 2. 也可將其捏破, 但這些方式都只能使腫瘤暫時消失一段時間,再次復發的機率相當高
7D8e(c)Z6?)r:h2Jwww.y1.hk3. 根治的方法是手術將整個囊腫連同滑膜切除,才能一勞永逸,但不完全的切除,仍有可能使腫瘤再發
4G2s,j3h.O6P5_:~ ^!A/HYL.香港YL.香港1g!F$^+x"K5~2r1c5S-i3z
但有一定的風險.

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-17 20:00  資料  個人空間  短消息  加為好友 
事因早兩年前的一個冬天上午起床不小心弄傷了關節, 之後的半年都有看醫生, 後來都ok啦, 不過慢慢就發現多了一粒如豆的物體在手腕上, 初時不痛不過到近半年在做家務時已很痛. 專科醫生說可能在修復過程有瑕疵, 而造成的黏液性退化.  要做手術. 不過因手術的位置問題有些風險....  因位置處於近動脈, 而且如做得不好會致造成手部血液循環的完全阻斷..... 他的說話好嚇人啊...... -j3r:`3`0j;l'l
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$A+g+]%f#m"C#V*g
Virginia二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9F'L%M(j%g"`1]
YL.香港"n5_$\0n&q']
[ 本帖最後由 Virginia 於 2008-11-17 20:03 編輯 ]

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
 
發表於 2008-11-18 00:01  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2008-11-17 20:00 發表
D#L)p)m2q1L$T7aYL.香港事因早兩年前的一個冬天上午起床不小心弄傷了關節, 之後的半年都有看醫生, 後來都ok啦, 不過慢慢就發現多了一粒如豆的物體在手腕上, 初時不痛不過到近半年在做家務時已很痛. 專科醫生說可能在修復過程有瑕疵, 而造成 ...

+S#B s*@'Q$_)R6r)e&Y

7l*].w0D7E2A$h$Lwww.y1.hk嘩,好嚇人喎...............

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
 
發表於 2008-11-18 00:42  資料  個人空間  短消息  加為好友 
是呀. 我照了x-ray, 下月頭就知到實況, 正考慮是新年前定新年後做手術 (因屯門的期好長, 所以轉到博愛做).二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+G-]:S5F.w

)O9D v!B;|-g,}$`3lwww.y1.hk(z I3f T+M
唔知博愛的醫生手勢好唔好呢?? www.y1.hk:O6E/H3_)['w$c&E
www.y1.hk4H1d9],b'[5Z![!|
有點擔心.  Virginia

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
 
發表於 2008-11-18 00:54  資料  個人空間  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Virginia 於 2008-11-18 00:42 發表
:x(D&R$o"F;A3a5^YL.香港是呀. 我照了x-ray, 下月頭就知到實況, 正考慮是新年前定新年後做手術 (因屯門的期好長, 所以轉到博愛做).+V#r(P8p+w6h!R P#O5Z+w
www.y1.hk2A/_+R!Z-o%K y
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4S6q%q8z*h3S;i
唔知博愛的醫生手勢好唔好呢??
/?2I;k"X(K!f8w-bwww.y1.hk
2l7D2|6}3i$D-[,O2o3B+D有點擔心.  Virginia ...

-Y5y,M+p*H;Z%A'e&M元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
;f$o+A*F8L$F4L)j+_呢樣我答唔到你啦,有冇其他人知呀?幫幫手啦........

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
暫定於下星期四去博愛見麻醉師 check 下先, 考慮到底全身定半身麻醉...  如ok就會於聖誕節前再入院做手術了.
.L L%H(T3x"]3A/N1m元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
!^.h#A.@!s;g1i9hwww.y1.hk心情有點緊張. 因醫生說因那位置正正在血管上. 故有一定的危險. 而且手術後手部的運動/功能均會在一段時間內未能復完..... U)h9r(@#u

2?)e,r!Q"T*l9^二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路故此心情有些復雜. YL.香港1u;p1r2M.O2S
www.y1.hk+P.t.[/J9^'y#}0M-v.j
Virginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我仔仔在暑假時手腕对上,關節位也長了個小倉,不痕不痛,九月時變大左,於是帶他去元朗仁愛堂田家炳医務中心看,医生在冇用麻醉下用手按爆佢,痛到兒子呱呱哭,前前後後覆診洗傷口約花了仟元,在經濟情況咁差下,若非必要也不用3天一次咁看病,可是十月初那傷口又流膿,於是又番去看,那医生竟說我好唔KEEP着看,我話我係单親,要量入為出,但他竟話,唔聽你解釋,唔可以寫介紹信,又冇得做手朮,冇得医!嘩!一個看$$而冇医德既医生,我即走,於是去元朗西鐵站下個私家医生,又要再搞一輪,被佢DUMP 雞,又話食抗生素(原來係VC)個傷口$0.5咁大,所以又係冇麻針下用針挑穿蒼仔,但佢好屎,搞唔到,於是我要佢立即寫信比我看急症,單寫信$100 十$140診金,

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
于是帶着血滴滴既仔去博愛,医生幫佢清洗傷口後,叫我於OFFICE HR.排專科,点知竟排到2010 DEC真係死左都未輪到
7r7_!U1u ~;i3S;Z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路于是立刻求助,佢地好快咁2 WEEK後約到個快期先見医生,跟著4天後安排到切左個蒼,博愛最好係人流少,好似入左圍村咁 而家好番晒啦!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
元朗仁愛堂田家炳医務中心, 我淨係去過幾次睇牙,
%?1b:[/y:D2rYL.香港唔知係医生問題定點啦, 詳細唔多講啦, 總感覺得幾呃錢囉.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
I 'll never  come here again

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
Korealan, 您所說那醫生有沒有說那小瘡是因何來? 因為每事知道原因會更清楚如何處理.  1\2Z$X2g(E2p"n,R

*o.["\%@)@){;L4B$f如果您兒子的那瘡是與我的那瘡是屬一類, 医生是不會使用麻醉下用手按爆佢此為事實, 只是因我的情況已不能這樣做了(因為已開始實). 故此做法對我已沒有效. 因我之前已在網上及向不同醫生查詢了此病所有可能帶出的問題. 故現在已放心了好多.
(P8A4@8e1P0D3O0Z:EYL.香港YL.香港;Y:C0?5n0f%e C3^
Virginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
個個都唔同講既!田家炳既醫生竟話唔知,佢唔用麻藥係因為診所冇 後來仲話係肉毒TIM呀!佢個牌唔知点考返來YL.香港&i-X%f:S+F4U'o
至於西鐵診所說是暗瘡,有冇聽過生係手架?SHORT SHORT地!博愛医生話係毛襄發炎,佢好似粒豆,又似小膿癚

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
但博愛做手朮時係半麻醉既

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
Korealan, 這樣可能與您有不同, 故我亦不敢亂說, 我的已證實是腱鞘囊腫, 由於已影響了日常工作時都未能用力.  
7y Z,Q*e-t1R.Z元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, www.y1.hk,V$o1A*y p9^&g*^3Y
已照了x光, 因在血管之上, 故且要見麻醉師看看我是全身定是半身.  
4_6Q6t1{#h d*]"V!_www.y1.hk元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0A#T*]/a/F6@7P1G
謝謝您的分享. )q${6U8t%I'T

*c/g#l4w+f9{;Cwww.y1.hkVirginia

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:20

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver