標題: 有人住天恩邨嗎?
好運有錢人
新手上路
Rank: 1



UID 83
精華 0
積分 11
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2007-7-5
來自 hk
有人住天恩邨嗎?

我好憎d大陸xx
)@2d2\3f1]8Kwww.y1.hk二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(o"r&v5I,L"['y.]

(}(j']5Y,r4u-N#Owww.y1.hk* 評擊性內容已被刪除。
1A/~1X-n)c*w;P'I(b;]3{*k&f%v(d!O.b,Y
[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:14 編輯 ]

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
M E TOO>< 今日報章話個九口之家,個仔得四十多歲,D仔女都十幾歲,仲係七十幾歲父母家又食又住,唔去搵工,我唔信洗碗都搵唔到做!莫大毛,大隻騾騾仲好高調咁去伸手攞綜援!食物中毒??摶同情

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
嘩嘩嘩....我有睇新聞呀,www.y1.hk(r;p1~%z.M
果(狗)口真係超離譜,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路%M!Z$?$u)b%o#A$t*k!Y
香港人睇到..憤怒,www.y1.hk$]5G&B*A*\5~
大陸人睇到..收家.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
oh sorry!! i'm not live in 天恩.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, :i0T:Z1f8V,|!a
i live in (今天).
)u ~2a6V*d二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$g(d&r2x&U!_:i5Y
[ 本帖最後由 SiuFat 於 2007-7-31 00:09 編輯 ]

其他  頂部
smartlam
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 140
精華 0
積分 305
帖子 173
閱讀權限 30
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 好運有錢人 於 2007-7-30 17:15 發表 ["w5`&}.S9O5K
我好憎d大陸懶 X

*H2W6x%e8m @"x(rYL.香港元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, *f$U$o4E#z1P-E)M
師兄 , 咁又唔好話人大陸 X ,我眼見都好多內地人,o黎到香港都好肯工作,清潔倒垃圾、洗碗碟及做厭惡工作,唔好一竹篙打一船人。但我亦見好多內地人,黎到香港一家都係靠綜援,我都覺得睇唔過眼。YL.香港.p%F"\%k$H3[

;O+[3p9^:\&W1Y!m;U)V%U5};z[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:18 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
同意 Smartlam 所言
&m-y#y9|0Q'}$B.~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路YL.香港;}-c)P M8|7Z5B
做人客觀d,包容一d

其他  頂部
紙巾
註冊會員
Rank: 2



UID 23
精華 0
積分 121
帖子 113
閱讀權限 20
註冊 2007-6-23
同意
1a'I'P.P$]'y:i's元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
0`"y.g3V(h(I7rYL.香港有時d大陸人都會好好人架...不過真係要帶眼識人囉

其他  頂部
F光@軍I
註冊會員
Rank: 2



UID 28
精華 0
積分 103
帖子 30
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
回復 #2 Korealan 的帖子

個仔係有做野(44歲),如果你有睇報紙
,L;~3r!n7\&Y4`佢嘅6個仔女係9-17歲
7j2T7c4S$j5s#[!@;qYL.香港香港好多年青人17歲都會唔肯出黎做野啦
%Q*o3?+e&?4B-R/Dwww.y1.hk同意樓上幾位,唔係個個大陸人都係咁YL.香港:K7Y)[,c1e&P0Y W;S+B
況且好多香港人都係咁

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
係五個仔女!我見過有新移民,冇錢,拖埋仔女去拾紙皮,去做洗碗,始終養兒育女係為人父母之責任,唔係政府搞大你個肚,立稅人冇義務去幫呢班人養仔,供書教學 KA

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
咁又唔好話人係大陸 X,只可逐單事件而言
2q2q;})Q,?%k0L二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(L%t,Q#c9\-~
[ 本帖最後由 helper_01 於 2007-8-7 23:19 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
都係d傳媒抄作報導一家九口事件,立刻得到香港 d 議員,社署,房署會以及各團體撲出來跟進,為其家人的升學及住屋問題提供援助。
'J8y:C!_#X(W)\$g元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
/Q&i"~9I*J元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 佢老豆話響鄉下有樓,地方又大,為左仔女d教育先至落嚟,佢話始終香港好,點解會生5個仔女咁多?

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
團聚都可以係大陸,唔係一定來香港,潮汕有幾遠啫,老豆一頭半個月返上去囉,大陸消費重低喇! 亦有報料這個家庭在內地有兩個自置物業
2@8X;}9Z/?1|

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
東方報業慈善基金及廣東省汕尾同鄉會分別捐出HK$2萬元=4萬元。以上係一個例子,只要你肯接受,香港可以有許多途徑給予你援助。

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
香港福利好,冇就可以問政府,未夠七年冇公屋,唔怕,有租屋津貼或者入不敷支各樣津貼 ... ... 等等
%E,|4P1a8M&v2z8vYL.香港我夠覺得英國教育好,我都想我d仔女去英國讀書喇,我又覺得亞四叔間屋靚喇。!a,m&c;M3a6w(n

*M-^+s5v/E!f3D$u/b[ 本帖最後由 yuenlonger 於 2007-7-31 22:29 編輯 ]

其他  頂部
yuenlonger
高級會員
Rank: 4



UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
可憐的香港人,尤其緊夠糊口又要納稅,但社會任何福利都不可申請的一群。
#g y$S-]6H8p)s m YL.香港4Y4y%B4~2d3p
網主,點解篇幅字節咁短咖,寫多隻字都唔得

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 04:01

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver