標題: 邊隻數碼相機牌子好
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
邊隻數碼相機牌子好

想問吓有邊隻數碼相機牌子好d呢?多多賜教。Thank you!
)r"O'P/@&l
)O(t:E%I8F7P+bYL.香港[ 本帖最後由 pingping 於 2009-4-20 23:28 編輯 ]

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14
回復 #1 pingping 的帖子

PENTAX~~
)r+S&H)L$|(S,IYL.香港售價唔貴,鏡頭靚。

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
回復 #2 師奶A 的帖子

多謝妳幫忙,近日也有留意d機款,Cannon,Nikon都幾型.而豐澤個職員就勁推Olympus.3款都係3千樓下.點揀呢?

其他  頂部
brian3032005
註冊會員
Rank: 2



UID 2450
精華 0
積分 195
帖子 203
閱讀權限 20
註冊 2009-3-26
我就用開benq...`價錢好合理...我早1個月買左1000萬像數都係$680

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 師奶A 於 2009-4-21 16:00 發表
Q%M:m/B%r.D4r1I#I/zwww.y1.hkPENTAX~~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,  _:m.F$O5n4b;U
售價唔貴,鏡頭靚。

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2l,~;U(j+l,N%V
ya!!!!!!! 6p9y0t;s d1h/}/|
我都係用PENTAX!!!!!YL.香港2J$x%D'o#j
因為呢隻牌子係專門出相機的,
-x8j5e+g2\.B,Q E0v4?www.y1.hk而且價錢合理唔太貴, 鏡頭又OK靚, 所以買佢 www.y1.hk)_2f2|&D2m!g4R
BUT 如果你唔想買呢隻牌子, 都盡可能買番D專門出相機既品牌, 會較為"襟"用D,
0^*K3b5~0z4~1A1T8y二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路E+有好多電子產品都有出相機, 都係好多功能, 又實用又正, 影出黎D相都好靚,元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4G4W V/|(O3E4V
BUT唔夠"襟"用, 較易壞, 就算係大品牌都係咁,;k1m)^$B&F
所以買D專門D既好, 你睇果D牌子都OK架, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6E6S:i5J*N5C6g"|
我個人覺得Olympus較為"襟"用D啊!!!

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
Thank you !

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
我都想買部, 又係豐澤個職員,but唔記得佢推Olympus & samaung,
F1W/g!h,r)Z;g因為比較冷門 & 唔夠型, so 未買,
3B.u'V)o#O'\1W7U*C元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
5i:y;q u:|元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, and元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, &H)x7z:\'J&T8U)S1w#@

6z8F:q&U3Q&W&?.h ]YL.香港我想問, D 機拍片時, 係咪冇得zoom, 或者 zoom 到, 但冇聲,(U9U7O8e:~
唔該.

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
samaung 你要小心電量的備用時間.買Nikon機會較大,睇老細點決定喇!!!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
回復 #8 pingping 的帖子

NIKON多数入电芯.好大食,我都係用三星 KA

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 SiuFat 於 2009-4-30 01:10 發表 /S$v.\+d7Y*j0t%K*{.j"V
我都想買部, 又係豐澤個職員,but唔記得佢推Olympus & samaung,
){$e/e9f*O6~*s)J6J0_www.y1.hk因為比較冷門 & 唔夠型, so 未買, 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (F(]1o+C:c,o7t)J
www.y1.hk+|#Q+Y:[2r&?.g0G {'J:u
and
.p-o$u#@:y2J:U9vwww.y1.hk
"Y&H;R#v4G2k2m/o:x/I元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 我想問, D 機拍片時, 係咪冇得zoom, 或者 zoom 到, 但冇聲,www.y1.hk$] Z&t9d I6P
唔該. ...

%X!P2G1}&h7y(T6V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 一部正常功能齊全既相機拍片時一定有得ZOOM,
N+K6w6X+H,j)^至於有冇聲係殷各種不同機種而異, 但部機有冇ZOOM 到,你係會睇到架WO!!!

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14


QUOTE:
原帖由 pingping 於 2009-4-28 19:50 發表
;W*_'X.R&[/A多謝妳幫忙,近日也有留意d機款,Cannon,Nikon都幾型.而豐澤個職員就勁推Olympus.3款都係3千樓下.點揀呢?

www.y1.hk&y0K6D0S.f%F(q*o'R3s&f
如果比我揀,我會要cannon。6b"f7U8J J2]0t
其實最緊要合用,自己又鐘意就OK啦。
)|1Y0h4[;@2k職員講嘢不可信哂.....

其他  頂部
~瑩子~
新手上路
Rank: 1


UID 2708
精華 0
積分 19
帖子 21
閱讀權限 10
註冊 2009-4-18
我都準備買過一部數碼相機,其實係旺角D相機鋪定豐澤...百老匯好呢?

其他  頂部
師奶A
中級會員
Rank: 3Rank: 3


UID 1477
精華 0
積分 425
帖子 341
閱讀權限 30
註冊 2008-11-14


QUOTE:
原帖由 ~瑩子~ 於 2009-5-3 20:50 發表
6m#F6h5k-M'i,K我都準備買過一部數碼相機,其實係旺角D相機鋪定豐澤...百老匯好呢?

)O!N0z*c#y&B$|-M"_
國美  比豐澤、百老匯標價平DD

其他  頂部
pingping
新手上路
Rank: 1


UID 2565
精華 0
積分 46
帖子 53
閱讀權限 10
註冊 2009-4-7
回復 #12 ~瑩子~ 的帖子

百老匯D職員服務幾好架.(中肯dd...我覺得!)

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
可以去DSC度格下價,睇下有冇得平D
5A:T9@3e;x r二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路元朗果間都幾好, 任你試, 任你睇, 唔岩睇到岩,
+N-K&|1b.`2L0]'z二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路好多大公司試多幾部D Sales就變面

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 06:56

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver