標題: 市道真係咁差嗎?
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
市道真係咁差嗎?

市道係咪真係咁差呀???搵咗一排工,send咗好多resume都冇回覆,好灰呀

其他  頂部
娃娃
新手上路
Rank: 1



UID 2924
精華 0
積分 36
帖子 35
閱讀權限 10
註冊 2009-5-4
來自 HK
市道差係原因之一YL.香港(e y-m.Y+}$A0u
多人揾野做
0Q1F/l.j$F1b元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 有時同一份工多人應徵2B+p"M1H/n*?7@&P8X:I"O
d老細有得比佢揀,緊係慢慢揀啦.....
0E.?0^/k:WYL.香港唔好咁灰,咪再慢慢揾 law,加油!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
個市的確好差,唔知要等幾耐 中年人想搵野做更加難 www.y1.hk2N!j9E-Z;L8i7B1k
何以香港的優勢完全消失?D老板返大陸設工業區設寫字樓都唔願設Office在香港

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
有D人係好懶既,有工都唔願做,像我見有D人百無了賴長日在家,未介紹份散工佢做.可是當他答應左人時,又用藉口唔做,其實係怕辛苦~~~~~唉
9m4@7B#t'w3Q8Twww.y1.hk唔辛苦点得世間財呀,有工都冇人做呀

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 Korealan 於 2009-5-30 10:39 發表
'`!r'|0X7\0V6]"P'{www.y1.hk有D人係好懶既,有工都唔願做,像我見有D人百無了賴長日在家,未介紹份散工佢做.可是當他答應左人時,又用藉口唔做,其實係怕辛苦~~~~~唉二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路(Y P;m1o5Q;i0c-f
唔辛苦点得世間財呀,有工都冇人做呀 ...

www.y1.hk*m'U6{7w'@:k/u8d
,w2h ?+B%n P
可能又咁, 再搵工d人會有種高不攀低不就的心態.所以有時唔係佢地唔想做,而係d老板無良, 壓人工或者份工相差太遠.唔等開飯,都唔急瓜.
%g:V5l&v o$o)y)z1n/i4T二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我做開寫字樓,如果有人介紹我去做樓面,我暈了

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我見佢大隻騾騾,祇係清D泥頭$500/DAY,我女人仔都做過啦,2天有1仟幾佰洗,咁都話做不來

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 Korealan 於 2009-5-30 10:55 發表
;i9C0h,?8x"I2^1b(M1e1w(Q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我見佢大隻騾騾,祇係清D泥頭$500/DAY,我女人仔都做過啦,2天有1仟幾佰洗,咁都話做不來

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0}4S9c5L(o9N6Y:b

[8@%l R6j8Fwww.y1.hk外表大隻可能力氣唔大 可能之前佢做文職,唔慣做泥頭工

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
有乜辛苦得過冇飯開呀 佢連点埋我度都要斤斤計較D車費,咁慳点解唔搵返D 呢

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 Korealan 於 2009-5-31 09:21 發表
;F%v;p&c0A!t!^;h.W有乜辛苦得過冇飯開呀 佢連点埋我度都要斤斤計較D車費,咁慳点解唔搵返D 呢

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;}&z2t4J#y$n6B,H
0J2o+P7D!X9U*p6z
咁佢就無得救了.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
呢D人難怪公司栽佢出來,死症

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
唔好咁介懷啦,一樣米養百樣人,你要幫既都幫咗啦
:G0t+k$J7_.d9_4A)d#})q你都話係死症啦,冇得醫架喇

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
小弟最近研究大陸經濟
6z,_+Y4w,y$u改革開放幾十年來.現在大陸經濟仲差過香港
#?.p5t0M.i9|YL.香港我鄉下,大陸人民竟然唔相信會有減人工情況出現/e-m"s.n7P1u6r

7@;N8r5N$B;E.R專業的大專生,他們一畢業就爭中專工作,而中專生就失業
$_:w!s7X$?0M(["h)WYL.香港係大陸都未試過,以前中專畢業大把人請YL.香港;H;U8\9f-S
=================================
;z;C%v9f&T所以,其實今次金融危機,全世界都受緊

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
回復 #12 剎暗天 的帖子

係啦~~之前都唔覺得今次金融海嘯會咁勁,之前揾工都有機會interview,但今次連見既機會都冇,真係搵工搵到心都灰埋

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
唉. SENT出去D  CV, 就如石沈大海 ,全世界都無回應. 係咪世界末日

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
回復 #14 藍草堂 的帖子

唉......冇辦法啦,而家有成十幾萬人失業,真係工"簡"人,我都係想搵份寫字樓工啫,仲難過登天,真係唔知可以點

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:07

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver