標題: I'm coming back
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
I'm coming back

我都返來 LA 仲以為湯馬仕捨棄左我地TIM

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
正如你地冇捨棄元朗網站一樣!
.z$s'{&@5w;M1x;O4y0c(I#O
DayOne 已放了"暫"停,意味 I will be back!YL.香港5S'v7X4P6|
不過中途真的想過順便停下去,因為整討論區真係幾煩!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
多謝你個電水壺,而家朝朝煲水冲咖啡時都會想:「THOMAS真好人~~~」

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
原來係你!一個二個改晒名,考起考起!
#y.H6e1s&u,h9E T/C-?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
9v9T8e#G(k(h"kYL.香港講起個煲真係幾好,我個新煲,煲咀大了一點點,不及舊的好。

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
係元朗 叫我改番KA 咋,新開始吖

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗
用新網名、舊網名,沒有甚麼大不了,自己想改就改,不要緊!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
好似遊子歸家感覺,又似元朗D圍村搞什么十年一度打齋,D原居民從四方八面返來咁

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG


QUOTE:
原帖由 Thomas 於 2007-6-25 00:43 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2H7d3h(c,O/k(h5O
用新網名、舊網名,沒有甚麼大不了,自己想改就改,不要緊!

%S9]:h;\"f \,bYL.香港咁如果我改叫(網主) 係咪都得 KA?到時人人都咁叫我網主網主!幾飄飄然呀~~

其他  頂部
東尼638
新手上路
Rank: 1



UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26
我係陳東尼,我都改名了。6N,\+V7](B-p1z.Y:],Z
不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。

其他  頂部
圍頭佬
新手上路
Rank: 1



UID 44
精華 0
積分 15
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-27
來自 新安縣~圓塱十八鄉


QUOTE:
原帖由 東尼638 於 2007-6-26 22:53 發表 元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9_7R,W#K/t/e'z6S
我係陳東尼,我都改名了。
&I0e&{7h:a2T(w3R/mYL.香港不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。

www.y1.hk/C-s9Y5x*v0b.F.`
東尼叔www.y1.hk"X(J(Z'S-z9p%@
【名】千其唔好亂改呀 5m7y R:~&H5U%v
俗語有云:唔怕生懷命;最怕改錯名 ......呀

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗


QUOTE:
原帖由 東尼638 於 2007-6-26 22:53 發表
)X1K+\"X3q3hwww.y1.hk我係陳東尼,我都改名了。
'd;J6l+B$[.X*]'W4lYL.香港不過可惜的是:昔日我係 XD會員,而家變成新手上路了。

*g*G-R7F6B4N,^+[,T元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 東尼兄, 你好!不好意思,這新系統,好似不兩個字的網名,所以你唔改都唔得?

其他  頂部
兆嵐
新手上路
Rank: 1



UID 16
精華 0
積分 34
帖子 14
閱讀權限 10
註冊 2007-6-23
來自 新界西


QUOTE:
原帖由 Thomas 於 2007-6-28 03:23 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+}8k/R9?6y$t2F
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 4]5M(M5F8R
東尼兄, 你好!不好意思,這新系統,好似不兩個字的網名,所以你唔改都唔得?

.v+g6^ J'AYL.香港
6m0p)h,L8k湯馬斯兄:此話何解?

其他  頂部
東尼638
新手上路
Rank: 1



UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26


QUOTE:
原帖由 兆嵐 於 2007-6-28 19:29 發表 4W0M,t5j,Y/^5`&v.t

,d#s+W1j+m1y1lwww.y1.hk
'P&A)U'w.~"L湯馬斯兄:此話何解?

+e'g0l!T:R8n+C"r-|5q-M
我亦不太明白"不兩個字"點解,是不是網名不能只用兩個字之意?

其他  頂部
東尼638
新手上路
Rank: 1



UID 42
精華 0
積分 2
帖子 6
閱讀權限 10
註冊 2007-6-26


QUOTE:
原帖由 圍頭佬 於 2007-6-27 00:53 發表 www.y1.hk6g ]'K/M1a8j;O"{1t

5[;[6A6_(u:_7r8B)F東尼叔
;r4b o7\"J二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路【名】千其唔好亂改呀
"E%Y!J5k(l#{(t&[俗語有云:唔怕生懷命;最怕改錯名 ......呀

!Y$T-Y A+R;S9I6L;\;Q9K
圍頭佬,見番你出現真好,還記得昔日我們幾個網友在此網站澈夜交談之樂嗎?
%v;b!D7W&v$O;ywww.y1.hk只可惜現在已桃花依舊,人面全"飛"了。
0F!Z1t#O:I6|-h.I/D"AYL.香港
'q&^9c3~+J#G4d$ewww.y1.hk[ 本帖最後由 東尼638 於 2007-6-29 01:17 編輯 ]

其他  頂部
Thomas (Thomas)
管理員
Rank: 9Rank: 9Rank: 9


UID 1
精華 0
積分 955
帖子 428
閱讀權限 200
註冊 2007-6-16
來自 香港-元朗


QUOTE:
原帖由 東尼638 於 2007-6-29 01:11 發表
1a%D!R-g-r3]二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2p;Q"W:z,v9n7{0o*B$F
我亦不太明白"不兩個字"點解,是不是網名不能只用兩個字之意?

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路0o(|0e2F"p&f)o*i-v
不好意思,是 "不可用兩個字"的網名,但見"兆嵐"兄的排頭一出,證實中文是無問題,兩個英文字先至出唔倒。 Forget it.

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:58

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver