標題: 天水圍..悲情城市??
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛苦, 無m記食會無人生意義等等, 希望你們能有日要六點半起身返工, 七八點先放工, 日日係錦你就沒錦多時間想其他, 到時連電視你都唔想睇, 放工回家食飯後只想訓架啦.

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
(其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助) johnchow呢點講得非常啱.
%]8g:U8V2A:owww.y1.hk
+j0G4\6b;r:mwww.y1.hk(日要六點半起身返工, 七八點先放工) 呢點同我老公差唔多,
5h)\#_7J'i9h1i,s元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
1|0L4O0g1M1C6l+p他6:00起身,20:00-20:30倒返,  真係連電視都唔想睇. 仲要放的是(勞工假).5t$`"h I8S6U*f'H0i,L
www.y1.hk1]5s;T,J3u:o&n
佢好鍾意family day, 但有時真係有心無力.

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我都冇睇少取綜援者,祇是有部份人,呃政府拿了些$$去賭,包二奶,掉下兒女去大6玩通頂~~~~公司層有一個F.5生來見工實習,比$5000佢,竟話少$$,搭車食飯就冇晒,寕願去申請綜援,點解咁?我家鄰居兩公婆也申領,佢地可日日去嘆茶,唉,我一個月都去唔到一餐~~~元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "R8}%p7Y7t$?/L;t
其實可以免費去海洋公園KA,祇要係生曰那天出示身份証便可免費入去玩KA LA

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表 www.y1.hk.b"v$A!u(\"j
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:Z7u'o-C/m&y(W;l9E
我都係6:00起床,煮早餐比仔吃後送他們搭車上學才匆匆做一輪家務之後才上班,放工後仍要去買鎹趕回家煮飯,做家務,每天都搞到0晨1~2点才拖着疲累不以身軀休息,苦不堪言!但覺你地回家己有人服待幸褔呢!加油!

其他  頂部
johnchow60
新手上路
Rank: 1



UID 508
精華 0
積分 20
帖子 20
閱讀權限 10
註冊 2008-4-14
很高興在這裡有很多努力工作及照顧家庭的媽媽及爸爸, 這裡有好多無名英雄, 像Korealan身兼兩職, 真是偉大, 幾年前太太有女仕病要休息, 我下班後又要做煮男, 真是不足為外人道, 現在有了bb後, 都是請個印印姐姐幫手, 所以太太話要請人做家務, 都由佢, 當然人工又是我比, 不過見到大家開開心心, 再捱都值得! 大家加油! 正面d!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
加油! 加油!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
唉!我除了照顧2名兒子外,仲養左7隻狗,冇工人,所以放工後日日遍地黃金,抹屋都成粒鈡,又要放狗,累死了

其他  頂部
紫雲
新手上路
Rank: 1



UID 490
精華 0
積分 7
帖子 8
閱讀權限 10
註冊 2008-4-5
弱肉強食的城市生活,太辛苦了吧,每人都為自己利益不斷向上爬,只懂得人踏人,在這留言的人士都是有心人,真係feel 到人間有愛...感動+ing

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30
回復 #23 紫雲 的帖子

雖然說話有時粗鄙, 但係鄰舍有難就挺身而出YL.香港 d0y*d1z5s s&w
呢點就係圍村人既特質

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗


QUOTE:
原帖由 johnchow60 於 2008-4-21 09:37 發表 YL.香港1Z!^*M+d:K!Q/G9n1S"m
其實攞綜援基本上沒有問題, 社會是應該保障長者或傷殘或家庭有突變的人士, 提供最基本的幫助, 可是那壯年攞綜援人士成日話又無錢學呢樣, 又要買電腦做功課(到現在我都唔知, 邊一科需要用電交功課?) 未去過xx樂園好痛 ...

/r-k&?-e9`1n;W7s9D3w4]
我工作時間早上6時起身www.y1.hk+j8v"w"E6k
番屋企時間8時
8E2A7m4G&K4n.M&S+BYL.香港真係累到電視沒有得睇,只係今日星期日先休息一天YL.香港4C;K0?5z)d9B*j
呢3個月來...只係有2日休息
:z"E;`3A5h$z"Z,Z但又唔見政府比1000萬元比我?
5c w,X l&R)Q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
-z4A;Z(p.Q9_&q"W二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路有d仲勁...成家人10年前一家5口,父母到左現在都沒有50歲二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路1z1E2Z7g)K3s
仔女現場都21歲至18歲YL.香港.C1p"m1|2p!})m8s*j9^
成家人都係綜援戶..../S1`.Z0i$["a!r
政府...你比上帝仲好人呀...
-`.H7R%o:Y(u F+i7I7U8o/M點解政府唔比錢我?

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11
我有位朋友佢94年搬入去天瑞村住,每日要 8:00am 返到九龍富山村開工,咪又係咁,都維持咗好幾年啦,佢而家都冇搬,又係要一早去九龍返工,我見佢都唔知幾開心,唔覺得佢有問題喎!
*h/g+w*w)Z2lYL.香港之前我都好多時入去探佢,因為交通方便,果時得巴士添..........二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$]&m9A;k*X%W"U(V5T4p!k
到而家我唔會行超過"銀座"另一邊,因為果邊太多新移民,我唔係歧視,係果邊真係人流複雜好多...........仲有行行吓公園又有人係度開 band 唱歌,咁就大煞風景,真係唔想見到,唔係仲以為自己返咗國內..........

其他  頂部
剎暗天
註冊會員
Rank: 2


UID 172
精華 0
積分 138
帖子 93
閱讀權限 20
註冊 2007-8-9
來自 元朗
一早話左天北係比果班新移民累死的二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路$]'L!C7g!E1{1C9M)R+H4\+q

.r9r8G2V/F6\;E;?(F*U8W唔好唔記得二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+[1h5K9G,R$@ m$Q B
我地天水圍平均屋邨數係
*z1L(C2J6l N%U$wYL.香港居屋和私人樓一半比例公屋的
#@&L,Y M$W-E z-q0n$c;l:~
8l+].o)@5O7W;q:n#T5c$PYL.香港有沒有可能成半人中產人士
0G(r2{4p)N7k.x;K7owww.y1.hk都咁悲情架??www.y1.hk+q)b,j)|5A,V,_4h0Y
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, #a#u"[9a*g9|8X%q
都係果D唔工作的人係到攪屎

其他  頂部
楓樹
註冊會員
Rank: 2



UID 578
精華 0
積分 71
帖子 26
閱讀權限 20
註冊 2008-4-30


QUOTE:
原帖由 剎暗天 於 2008-5-12 23:22 發表
;H#^3Z"`9^&Q:|8O$c二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路一早話左天北係比果班新移民累死的-b9f3r4Q k$z;O(X%e9Q#f

&C1D;F)Y+L"T元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 唔好唔記得二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路8R)e"v+k+r-E'e
我地天水圍平均屋邨數係9I"n-Z-Q(Z)D'P
居屋和私人樓一半比例公屋的
&]%O:t!Z%z9D/n.HYL.香港二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路+Z0Z!t3F3b5F5\1C
有沒有可能成半人中產人士二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9?1@-r2w$P4i7P
都咁悲情架??
7d3y$d(f7U"i'U*r)]www.y1.hk
+}9k$|-|7d!e)X元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 都係果D唔工作的人係到攪屎 ...

$C.c(y$R8r
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
"g3S8T,T(m'c有好多新移民都會搵野做...

其他  頂部
maiwanju
新手上路
Rank: 1



UID 613
精華 0
積分 4
帖子 9
閱讀權限 10
註冊 2008-5-11


QUOTE:
原帖由 楓樹 於 2008-5-12 23:42 發表
5I(f#n-j2[*F-\8t二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4S1D,J([%N4i5W,D5Z)W
咁又唔好咁偏激...將所有野懶落新移民個度...
:]!R3V0m7s7p(rYL.香港有好多新移民都會搵野做...

&M!A9n4I8C
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 'I+J2v"K7p7e8t.f2` [5C
我同意好多新移民都會搵工做,只係太多新移民居於天水圍,佢地嘅文化生活習慣完全侵蝕天水圍,需知原本天水圍嘅城市規劃根本係比香港本土中產人士使用,以居屋私人屋苑為主,根本唔會有咁多基層人士要嘅社區中心,康體設施,因為屋苑有私人會所,居民亦會揸車出外消費等,只係8萬5出台,令到原本嘅居屋同私人屋苑即時改批興建公屋,將大批新移民同小數族裔人士搬入天水圍,尤其北面天水圍更是重災區;致令硬體設施未能配合,再者,佢地冇消息力,唔可以去第二區消費,咁就走去公園開band 唱歌跳舞,但係天水圍唔係大陸,根本唔應該比佢地咁做,根本就直接影響其他使用者同就近居民;香港係講自由,但自由嘅定義早就比人作政治籌碼扭曲咗,搞到 97後人人都開口講自由,埋口講人權,唔理會唔會影響到其他人,只做只己想做嘅野,郁 d 又話投訴,政府又學人話以民為本,搞到有法不敢執行,市民惡過政府,咪變成而家咁囉!YL.香港4F+T(g.U1C;C*~,`

+G+|5f:o)?%n*e二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路以上係小弟嘅愚見,萬望不吝指教!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
我記得嘉湖初開售時二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路5b0a z'k6O0H1?+X)M(C
係比個D打工一族上車盤YL.香港6P/|,P(I6L5v4X%~/L
佢地比居屋高級元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 6t8q$E)_2X9D `8}-l%B9o9u
有自己o既會所同埋新北江商場*J,C.P:k"{%t.u Q
初初天水圍好高級
:h&X:S1W R:`4]入嘉湖個會所要會員証3d-^.G4m+{,T9B;s
E+咩人都入得
*j:w4K.Q2y7e2~ iwww.y1.hk搞到雜晒
2@&E)f,r1z1f所以我都搬走左

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 00:16

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver