標題: 請大家幫手~~想找元朗安老院
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
請大家幫手~~想找元朗安老院

最好有政府支助和有得買位的,想知價錢和地址,服務質數,因經濟有限,請大家幫幫忙 感謝!!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
我有親屬在博愛醫院護理安老院,比我印象黎間老人院除地方比較闊D, 無咩好.
-i/i'C(N(q%@/k入到去有好大的尿味, D野又唔好食, 同醫院一模一樣,最衰係行政,所以你最好約見下, 問下情況,睇下仍地的食物, 如果攞綜緩更加要小心, 因為聽講綜緩政府會包醫療和尿片,所以埋數遲到時好煩.
$N0o$W/K:n二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路你如果經濟問題,可申請綜緩,政府到有晒政府支助的老人院名單.

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
其實我手頭上都有一些政府支助的老人院名單,但唔知邊間會好一些??www.y1.hk1?1g(C;E3V0m+t$m.v
'a"G-I*e'O!p2x1S
洪水橋有間叫 "恩奇護老院"唔知有冇人知到好唔好,一個月要多小錢呢??

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
我媽以前住華禧金馬,在雞地百佳樓上,5800元1個月。申請綜援,有4000元左右,只要將簿仔交給老人院,老人院就只收政府所發的綜緩金,不用5800元1個月。同時申請了綜援,日後所有醫療藥費都不用比。申請也很容易,只要子女填寫聲明書不供養便可。

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
感謝提供,重有冇多些資料

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
不知你家人(我有否錯?)的情況如何?想入住邊區的老人院?因為政府資助的護理安老院,一般要等3年,護養院就要再長時間。同時男人一般會快D。要經社署評估。水邊圍邨的明愛是政府資助的,你可聯絡水邊圍邨明愛的社工。

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
政府資助的安老院舍分為三類:安老院,給會行會走的長者入住。護理安老院,給行動不太方便,需要人照顧的長者入住。護養院,給完全失去自我照顧的長者入住。申請人要經社署中央評估及登記輪候。YL.香港&x(g-q9z7T9H,R5L
www.swd.gov.hk/tc/index/site_pubsvc/page_elderly/

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-8-17 23:49 發表 ;U3T4c:I6{6k4j;D1[:h
其實我手頭上都有一些政府支助的老人院名單,但唔知邊間會好一些??
-N;T%c6~,J:s,j-D元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
+D({%[5?0s%O8`4`YL.香港洪水橋有間叫 "恩奇護老院"唔知有冇人知到好唔好,一個月要多小錢呢??

7~.|/y.U+h2|-dYL.香港www.y1.hk3x!w6m&F!D4z7g#I.e
*j%~6J8[ s7w r3K
佢地約5年前剛成立,個陣時我陪親友一齊去睇, 近8K/月,末包雜費,地方唔寬敞

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 173 於 2008-8-18 00:44 發表 www.y1.hk9E3v0i3R-f&B9]-\
大師www.y1.hk2z5@+^"W-V8H4M:E7O1b,c

1o"H8h.V$r"b#Y-P"m%v二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路如果你係有綜緩.....&p M4H!o"Y-d+X/?1]:S

%y2Q!['l%{3I)q8R6Vwww.y1.hk應考慮交通方便的院舍.在地下(不要 上樓的)......www.y1.hk3i2U+~ _ [&d

#N;_&d,G0N+N)@'N"Hwww.y1.hk因為老人家要去一個陌生的地方生活,是多不快.
1q'T#x;e F%W3p/~YL.香港
)t,e+r I+L!g2Vwww.y1.hk

6e(X,Q$p4wwww.y1.hk黎樣我讚同, 住G樓好, 起碼可以一推門就可以行下

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
大師:1r"u3o+C;Z6R.S"_ b5I,\
我知道天水圍天耀村有一間係G樓, 仲有天瑞有間G樓,
,V0[5Y"q"m#s'A.K g二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#T:m3i0G)q7F/u
[ 本帖最後由 藍草堂 於 2008-8-19 23:00 編輯 ]

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 0B!s$J'C5i0H5n;l%M2\)S
社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9y9c2c']%Q)R0g
都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路9g/k1P/i F)};G4J#{
感謝$N:g G:y%S3~
%o!g"w-L$}%c
[ 本帖最後由 知知大師 於 2008-8-19 23:24 編輯 ]

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 知知大師 於 2008-8-19 23:10 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路-j,l$i j0Q6F7[
但係天水圍嗰啲是否話入就入呢??*J%i0}.E4~!M:R7\;F
社工都係叫我自己搵,有一些係政府批幾多老人院就收幾多,唔要再保,但係我睇過幾間
7X3O6g#|$},G都滿了,有一間叫溏斯,係鷄地,5千幾,可能要保小小錢,唔知可不可以呢??有冇人知道呢?4Y!\&w$n4b!v3m5Z5p6p$v
感謝 ...

5L:T9z*r+V7d

0t0?4v9Y!V5F#G(O9c2cwww.y1.hk大師:
"w8_:n&_4e0@;`'J${2b二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我覺得眼前先睇下你是否要申請綜緩? 如要, 就要去元朗大橋街市的社會福利署約見當值姑娘,如工作忙可先打電話問當值姑娘并約見佢. 同時講明你想申請老人院.YL.香港9V%i,t%n'O!e(@/M `
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路2T%S"H"e%e(Z

;l5k5[.K"\)^www.y1.hk你首先要考慮搵邊類型老人院, 話時話,除非家中兄弟姐妹多,如果唔係, 申請綜緩好D.9n)a([1y;b&W/C%M-m*V
唔係好明你點解要補少少錢?

其他  頂部
知知大師
新手上路
Rank: 1



UID 483
精華 0
積分 47
帖子 46
閱讀權限 10
註冊 2008-4-1
首先要感激各位網友既幫忙,更加要多謝cecilia既保貴意見, 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路"j1Y5G;t:O7P
我今日去過一間叫"安心居"在教育路,環境各方面都ok啦,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路([1z&M%G3m4Y
過幾天再同屋企人再去睇睇!!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:28

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver