標題: 回收家用石油氣罐
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
回收家用石油氣罐

請問元朗回收家用石油氣罐要比錢嗎?因已改用電磁爐, 叫人來收回舊罐要比錢嗎? 謝謝

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
嘩, 間間石油氣鋪都一定收, 爭住要添.

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
真吖 多謝你, 我須要給錢他們回收嗎?

其他  頂部
艾婧
註冊會員
Rank: 2



UID 139
精華 0
積分 53
帖子 32
閱讀權限 20
註冊 2007-7-24


QUOTE:
原帖由 uncoolcool 於 2010-3-27 11:59 發表
-Y1k-K5M6|#s3^;n元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 真吖 多謝你, 我須要給錢他們回收嗎?

,M!X4|0S+r,z,[$Y5I#rYL.香港:c*b4k9i!~3}
每罐氣桶都有先付按金,每間回收按金唔同。妳可以問多幾間。

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23


QUOTE:
原帖由 艾婧 於 2010-3-27 16:22 發表 YL.香港+Z2] {$f-p/\*b.b#K)q9G&~

&e%J0`"Y+S2_5^2lwww.y1.hk
3L8l3x!},L:|&]YL.香港每罐氣桶都有先付按金,每間回收按金唔同。妳可以問多幾間。

3h1V!f8z"Y!~-dwww.y1.hk二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路7^.U.v1u+v5k2C
即是不單只你不用付錢,還可向幫你回收的店舖取回按金錢

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
我就係怕我無幫襯他們要再收我錢囉 , 謝謝

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
你的按金唔係比果間公司,9c;_(T'G$k$D
.YL.香港*f0n-l8f&^5\
冇單就冇按金攞返架.www.y1.hk t.Q$A*Y1\0L3{1];c
.
#T2c6h7Q*s(m你係唔使比錢佢架.YL.香港%u3G!|2b*t
.
,@.r#](@2X&_2\'\4OYL.香港個罐都值幾十蚊架.($50-80)
2} E)`$t:R1},[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, .
/J6b,y6h9?.J.@6r0j所以我話爭住要law.

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
回復 #7 SiuFat 的帖子

謝謝你

其他  頂部
chris
註冊會員
Rank: 2


UID 1535
精華 0
積分 107
帖子 48
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
回復 #7 SiuFat 的帖子

謝謝呀! 我也想找人收返個罐!

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
上次我搬,退D罐比村口間士多,佢地唔肯收,後來我送晒比D黑人,佢地不知幾開心

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
回復 #10 Korealan 的帖子

村口間士多唔收

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
你村口間士多賣石油氣架??

其他  頂部
uncoolcool
中級會員
Rank: 3Rank: 3



UID 7450
精華 0
積分 324
帖子 299
閱讀權限 30
註冊 2010-1-6
回復 #12 SiuFat 的帖子

我見佢什麼都有,我估佢要,因平時見開果個叔叔今日放假,要天日問,因就上我樓下

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:59

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver