標題: 想知道大家打算用幾錢買聖誕禮物
christinaready
新手上路
Rank: 1



UID 48
精華 0
積分 21
帖子 41
閱讀權限 10
註冊 2007-6-28
想知道大家打算用幾錢買聖誕禮物

今年經濟大衰退,聖誕節就到啦,大家會用幾錢買禮物呢?www.y1.hk:O#H$\8s8B$J0B

9M y)^%`.g6f5H;k1k二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路我就每份不超過$150,總數不過600蚊,因為好快又新年,要留d錢呵...8v,h*F6x:Q8o$c"v7p.W0j

1y/S6X9i3^YL.香港死啦...自己都咁諗,我今年的生意額.....唔敢諗

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:28

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver