原帖由
Thomas 於 2009-3-25 00:34 發表
www.y1.hk5`9Q2X$r;S+g7@+u
艾兄,
*h$U5N$P4U3}
6d1S/u$i*\/p/E&e5M銀牌、聯賽好甚麼分別呢?
www.y1.hk%Y7f#u'X&@!W-v
;K,P,e$x,n7J%aYL.香港YL.香港%c7S%l,w)l,~0y
聯賽: 漫長既比賽,每季所有球隊各對兩次!例如,一季有13隊!即係13(13隊球隊)-1(自己球隊)=12場x2(各對兩次)=24 (一季踢24場比賽)!
YL.香港(R6H9Y8N9E!Y7C8|4z
比賽用計分方法,羸波3分,和波1分,輸波0分!打完一季24場比賽,最低分既球隊降班(唔同國家唔同,通常最低分既一至三隊),最高分既就係冠軍!(當然最高分一定係冠軍,但係歐洲2-5位都可能有野爭!例如2-4位可以同第一位一齊參加下年既歐聯比賽,第5位參加下年既歐協比賽)
3^ q&m!\+y+g5o
%C-P8h4d%R8Q9X(]6@-[*|%s"o7@!{
盃賽(銀牌,足總盃,聯賽盃):淘汰賽形式,輸左就出局,最後係決賽嬴左既就係冠軍! (係歐洲,通常D國家會留返個位比盃賽冠軍,參加下年既歐協)