標題: 快樂從心出發
limlimwong
註冊會員
Rank: 2



UID 2048
精華 0
積分 104
帖子 43
閱讀權限 20
註冊 2009-2-11
快樂從心出發

今日同太太去大X華吃飯,好美味;多d愛家人.朋友.笑下,快樂從心.



查看積分策略說明
附件
2009-5-12 00:26
圖像0125.jpg (92.54 KB)
 
其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
請問上邊那碟是否炸大腸? 右邊是的什麼飯?? YL.香港%T;m5A2k-b3O+y
待覆.
8_&V9i-f+G'gwww.y1.hkVirginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
豬油撈飯~~~~~~正元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, $T)@6c&x5]#j%[(L
WONG~~~好多謝這2天既幫忙,下次請你吃飯

其他  頂部
limlimwong
註冊會員
Rank: 2



UID 2048
精華 0
積分 104
帖子 43
閱讀權限 20
註冊 2009-2-11
豬油撈飯十燒鴨十鵝掌

其他  頂部
Virginia
高級會員
Rank: 4


UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
啊... 我說錯了. 請見諒. 不過我都係喜愛吃炸大腸 0|5N K3?#e9f1A
以前街頭小食... www.y1.hk.c;k)D(s2j,K&r
YL.香港#_9@9m"k)J/Y
Virginia

其他  頂部
Korealan
論壇元老
Rank: 8Rank: 8



UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
半條人命,一份幫忙,萬心感激( WONG)~~~~~~~~~~THX你不介意丁点点点点工資,冇晒D$ LA ,昨日又交左$800裝寛頻呢

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:28

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver