|
我以前都係做建築,五年前轉左行做空運(物流)!www.y1.hk,L*T&|&H7u4X)U%Z8{1W"A3Y
"}2z/?*H+O%U'k6o(X0N
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路6~1F,C:G#} [4M0x
講真,建造業市道不嬲都唔係幾好架啦!以前起完機場之後,一直衰到而家!其他行業市道好好既時候,建造業仍然係一氹死水!返工時間又長過人(返8至6,返6日),福利又差過人(一份人工包哂),又難搵工(職位少,多人爭)!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5x*L+u#j+A;k
7M$F*u6w3]'~&M7?5c+L元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
'B1}2Z'p7Q*mwww.y1.hk我以前都係因為公司執左,老細走左佬,比公司爭我一個月人工拎唔返先轉行!之後搵左三個月既工(QS),都搵唔到!又少工,又多人爭,最後放棄左試下轉行!我聽朋友講,空運既市道好好,而且福利好正,所以我就試下SEND RESUME!點知,好快就有人叫我見工,第二日打黎仲我返工,我張HIGH DIP.係第二行都幾殺食,一直做到而家!當然,我而家都有返張物流既HIGH DIP.,基本上而家暫時都夠照,遲D讀埋個DEGREE!
|