標題: 加入失業大軍~~~~YA我已經搵到工做啦!!!!
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
加入失業大軍~~~~YA我已經搵到工做啦!!!!

唉 !!!!  我作日開始都加入失業大軍,
0v!|!R3g'O,K$|.D返到公司, 老闆話 E+ 建造業市況唔好,YL.香港+C'h"[8l#`7k5o&h5A:t3p
公司 MO 工程接到黎造, 要 CUT 人!!!
9y1r&@/V.b&i不過我有 DD 懷疑係因為我早兩個星期閃親腰,
.}/I5d4E-T-z9H-}放左個一個星期病假, 放完返左工唔夠兩日就話比人炒!!!www.y1.hk0x%@+P'_#{:]
唔 !!! 好失落呀!! 做建造業真係好悲哀,
6](W3U"Y4r3q:f$i }(S&H以前見到 D 工友, 比公司炒, 我都好唔開心, 好失落.www.y1.hk2[9H0V;A#k1l+G"v-q
老闆炒人係唔會斬眼, 手起刀落, 話炒就炒, 完全冇半點感情可言,$T!R1Y)W,b&N4n
E+輪到自己, 睇黎我都係要轉行, 唔係好慣呢一D冇感情既工作.
8q(n5G3W7g9}
4g0[.f8M+[二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路[ 本帖最後由 onefree 於 2009-6-30 01:31 編輯 ]

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
我以前都係做建築,五年前轉左行做空運(物流)!www.y1.hk,L*T&|&H7u4X)U%Z8{1W"A3Y
"}2z/?*H+O%U'k6o(X0N
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6~1F,C:G#} [4M0x
講真,建造業市道不嬲都唔係幾好架啦!以前起完機場之後,一直衰到而家!其他行業市道好好既時候,建造業仍然係一氹死水!返工時間又長過人(返8至6,返6日),福利又差過人(一份人工包哂),又難搵工(職位少,多人爭)!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 5x*L+u#j+A;k

7M$F*u6w3]'~&M7?5c+L元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
'B1}2Z'p7Q*mwww.y1.hk我以前都係因為公司執左,老細走左佬,比公司爭我一個月人工拎唔返先轉行!之後搵左三個月既工(QS),都搵唔到!又少工,又多人爭,最後放棄左試下轉行!我聽朋友講,空運既市道好好,而且福利好正,所以我就試下SEND RESUME!點知,好快就有人叫我見工,第二日打黎仲我返工,我張HIGH DIP.係第二行都幾殺食,一直做到而家!當然,我而家都有返張物流既HIGH DIP.,基本上而家暫時都夠照,遲D讀埋個DEGREE!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
我做果間係空運其中一間比較出名既公司,好多行內或者普通公司做SHIPPING既人都識!福利唔錯啦,有食飯津貼,搭車津貼,OT錢,勤工獎,返9放6!岩岩仲轉左長短週,長週星期六返半日,短週星期六唔洗返!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, %O8G&`:e;I9J

0u4m8Z:b3} z9h
+^9i'K([3a4P4j最重要係,一年16個月糧(一個月雙糧,三個月花紅)!呢D福利,一般有規模D既空運/物流公司都會有!當然今年市道差左,應該未必有16個月糧,起碼13啦(合約訂左)!
#M5^;b6K6{ j't8T.R元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
6Z9u)H5s%r0q9t!g#W5~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
)P3E'~:y3w3[6t我做做下,見到福利唔錯,又係大公司(全球各大城市都有分公司),又冇建築咁辛苦,D野又唔係太難做!做做下都融入左呢行,唔想返去做建築,而家仲有埋物流既學歷啦!
\4C![0z7K+x6t,v t*\6kYL.香港
4h)I(@#k"q#QYL.香港www.y1.hk3_/s2d/F*`8Q E.a
老兄,如果你而家仲係廿幾歲,仲可以考慮轉行!D人仲可以當你新仔教,再大D就難講啦!所以,想轉行就快D啦!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
記住,建造業既就業係取決於果十零間發展商同政府(CLIENT)既意慾!佢地掉幾多個PROJECT出黎,就需要請幾多人!其他多左出黎既人就會變成失業!
-Y:u;| q,ywww.y1.hkwww.y1.hk \ z"W5L3B(p(Y
唔同其他行業,好多CLIENT!就算公司冇左三幾個CLIENT,都可以努力SELL返其他CLIENT返黎補充收入.........

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
就係因為我已經唔係廿零歲, 兼且已人到中年,(P;n ~"B*p;o;h
而且我相信你要再轉戰其他市場會比我優勝 www.y1.hk%s+i+v%c/B;K;v0U6i"]1S2p

$I8p3v4O1?$b%J因為我係個職業婦女, 返工之餘仲要照顧家中兩個小朋友,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路,s2j)D6G5R%] b
仲邊有時間進修呀! 就算我有心, 現實都唔許可,二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路*b+\#r,j:O*D/|
因小朋友仲細, 佢地需要媽咪照顧, 但經濟又唔許可我唔做野,www.y1.hk9@1i(~&M;\0c)b&Z0a4n
唯有不變應萬變啦! 最多咪搵少D錢, 底線係屋企夠開支, 我就OK 架啦!!!
b/z%f;|2W1d我唔係話擔心搵唔到野做, 衹係有D情緒低落, 宣洩下姐!!!
7u {#])N(E#F二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路#t)I h,z(A:w*D1[
不過點都好, 好多謝你比我寶貴既意見同關心!!! 謝謝!!!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-5-31 12:54 發表
"x9X Z:k5`*S&L 就係因為我已經唔係廿零歲, 兼且已人到中年,
(L2c2J(w Q"j&B:`/}8uwww.y1.hk而且我相信你要再轉戰其他市場會比我優勝
#o(s6h&j1v,d1\.x7e;u7Ewww.y1.hk
+?$@0m)@5J:F7O#M(C因為我係個職業婦女, 返工之餘仲要照顧家中兩個小朋友,
"^/I+r"O)p4C*X7f元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 仲邊有時間進修呀! 就算我有心, 現實都唔許 ...

二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路 j9C+B4f*w-z
1l0J$s'y0z(d
我開頭仲以為你係男人先,哈哈!SORRY!'V6?.m L;_2D)N0];O1`
www.y1.hk"Q3\-v+t T5i
你呢個年紀,仲有小朋友,想轉行就難左少少!努力D搵返份工啦!二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路;X:I8T0G)O$J3J+X#^'k
!M(X&F.N&Q2j
我以前做建築果陣,都識唔少朋友仲做緊建築!或者,我可以幫你打聽下有冇工介紹!你做開咩職位?有冇D咩學歷呀?:O4f2g8U2K-p$s
x5G/R9}2^,g+R,N*B
[ 本帖最後由 艾朗連儂 於 2009-5-31 19:58 編輯 ]

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
多謝哂!!! 你真係有心呀!!! 我做個職位唔係咁受歡迎架!!!www.y1.hk/o)m-Z;r+Q,X5H/f
但暫時都唔使吹雞搵人幫手搵工!!! 我都有好多朋友可以幫我!!!!
:d&f-V2w8G0U9R有心啦!!! 唔該哂!!!

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20
你就好啦,有人幫,我就要自己幫自己了

其他  頂部
小獅拉
註冊會員
Rank: 2


UID 2646
精華 0
積分 128
帖子 37
閱讀權限 20
註冊 2009-4-14
來自 元朗
回復 #8 藍草堂 的帖子

我都係啦~~都係要自己幫自己

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
做建造業係要咁架wo !!!! ;i8T%M&}/f2f3v'm0E
D 人個個都要靠關係先搵到野做

其他  頂部
藍草堂
註冊會員
Rank: 2


UID 121
精華 0
積分 151
帖子 121
閱讀權限 20
註冊 2007-7-20


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-6-1 21:41 發表
f#K0u;B*s 做建造業係要咁架wo !!!!
8R%r,g,R:V元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, D 人個個都要靠關係先搵到野做

YL.香港(c"p/q9Y7P5h4Y"Z

0x1Q*J$|/N'a#x.~3r-~二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路其實建造業係做咩架?純粹好奇

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22


QUOTE:
原帖由 onefree 於 2009-5-31 23:09 發表
+t0T8A8h"G-^9sYL.香港 多謝哂!!! 你真係有心呀!!! 我做個職位唔係咁受歡迎架!!!
J t9Q"D4B;S-A%_二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路但暫時都唔使吹雞搵人幫手搵工!!! 我都有好多朋友可以幫我!!!!
2J;K4Y7W.[,n*r5^+|有心啦!!! 唔該哂!!! ...

%T)k2S)B$g*s

;f-J9N4l*[元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果你需要幫忙就出聲啦,努力呀,希望你快d搵返份工啦

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22


QUOTE:
原帖由 藍草堂 於 2009-6-1 22:25 發表 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'r.F2^)[;g)e.L*@'U(l
www.y1.hk5I0`6O-T L&B7{(m8L
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3[-]4F0_8x k1_'_
其實建造業係做咩架?純粹好奇

#h-L(`:I5N二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
;K7a8`9T!t/d-H簡單黎講咪起野囉(起樓,起橋,起路,維修之類),裡面都有好多工種,仲有唔同職位!
a*O4K']$T9twww.y1.hk
!a2c'F1l#u*e+k.d8i-u"U8q8j-R/o;V*z-n
建造業比人既感覺係好唔穩定,好短暫!睇下你係公司寫字樓做,定係駐地盤囉!係公司寫字樓做果d,請你返黎係為左搵更加多project返黎,份工會比較穩定d!www.y1.hk!A4S3j,]+{)|+?
YL.香港9E/u:X:h(R*R6O

R-X:C)`8G1t2e如果駐地盤果d,請你返黎係FOR某個PROJECT!當起樓啦,一般PROJECT最多比你玩兩三年已經好好!如果PROJECT完左,公司又冇新地盤容納你,就可能比人炒魷!如果有D阿公關照你,比一官半職比你係第二個地盤玩住先,就唔洗死住!呢D就係關係!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 9|#M9^%Q,\8n
YL.香港5\.}$j!j0W8A&m9q2x"n.@
;Y$m/x,C6X+y"{
以上既係講緊大判!如果你係判頭公司做,係大判度判某個工種黎做,情況會更加惡劣,份工會更加短暫!仲有,因為係大判度判野做,返工見到大判既職員記得認細,乜哥前乜姐後,咁係果個地盤生存都會好過D!
#\3W5N2z'G.v5wYL.香港9@4i-u0G/u']8I8K
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路4C)w p5V3S;[%h7h6]
當然,如果做工人果D,收入更加難保!因為收入係用日薪計,果日有工返就有人工,冇工返就冇人工!生活好冇保障!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
至於公司點樣搵到個PROJECT返黎做?就係靠落標,通常都係鬥平!YL.香港(n)S.p*k-k"u,A8[;e
www.y1.hk&d9?$|.~;T
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, #r4I;R!i0|7~3L!T3c
因為建造業近呢十年多D一直未好過!有D公司為左生存就會間平間賤去落價,以致公司既COST咩都要慳,包括人工/材料/外判價錢!元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, (y T$E5A-[+E;T
www.y1.hk$~7b1d.D {/r-Q*Z(L-O4|
(t%l(P7O4p b)|
因為大判得到PROJECT後,都係用落標呢個方式判比判頭!判頭既價錢可能被壓到好低!有時有D判頭因為價錢太低做唔掂,逼於無奈就會走佬!拖欠薪金既情況時常出現,得閒去勞工署睇下,建造業拖欠薪金既案,應該排行榜首!
)["I+i6E1q'w:o(}3J*@www.y1.hk
+f/{9y%q#}3N9v元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, "n:^2G;p/i5~
所以,建造業比人既感覺係好短暫,好黑暗!

其他  頂部
艾朗連儂
高級會員
Rank: 4



UID 13
精華 0
積分 630
帖子 335
閱讀權限 50
註冊 2007-6-22
係我轉左行做空運呢5年期間,我就一直係同一間公司度做,份工同收入都好穩定,長做長有!
&@4_#h7d }&x C二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路
;q7U2[*@1n二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路)A/Z V7e;`-u1l3Y7C0]
但我好多仲做緊建造業既朋友,份工已經轉左好多次!唔係佢地做野唔勤力,係因為某個PROJECT完左,佢地係公司冇地方企,就要比人炒!
.b){;}9E$V g;j(}+~YL.香港
5V0D/p R)u2s&[*Z6|8L二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 7V3T&y#v#]8X(E5D"w
做大判果D 朋友都好D!我有D做判頭公司既朋友,呢5年已經轉左7至8份工!因為PROJECT只係做幾個月,或者比人拖欠薪金,而要再搵工!

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 16:59

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver