標題: 回收箱的疑惑
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
回收箱的疑惑

電影 / 劇集橋段 - 寶齡球場lock架............作交收地點.............百合匙.........
s5E9I$P$F#i9B元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, YL.香港2@ r/Q*u8J)F7E6T
某日晚上我帶我的愛犬到元朗劇院附近行街街, 回程時路經大球場約22:30至23:00, 停車場與大會堂之間路旁, 放置了一個舊衣回收箱, 來自xx軍機構, 見到一個年約30-35歲上手臂紋身的男子踎在箱前正在取東西, 手拿一包后, 上鎖. 當時沒刻意聯想, 但過了5分鐘后才突然靈機一觸, 點解點解點解 - 太多疑問................
;K/N/V)[5Q1y&J owww.y1.hk
$? r0y*f1}5?7w&a5N5]二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路1, 時間 - 太晚了, 不會加班收件(掛)二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路'c"s-E%L.A8B.b
2, 制服 - 穿便服二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6T3t#{;x;K!z4Q$M/B#u+P
3, 環境 - 沒有機構車輛在旁協助
#q%r:j2i/_3@0z8d5[2Dwww.y1.hk4, 人物 - 單獨行事, 沒有同行者
n,k!L$~'B.i9]5, 物件 - 手只取一包, 但箱內還有一包, 難道醉翁之意不在酒??9i-Z k'e2V6m0?
6, 行為 - 為何急急關門上鎖
,B!e$O!p-H*|2u.z7wYL.香港
&r8N4c'p8{!J$b+M.Xwww.y1.hk事后我巳聯絡上述機構, 有一女子接電:YL.香港4H8Q'i3_)y1U
舉報前我上網看過有關回收箱擺放地點及箱之外型, 再與她求証, 她說全部放置的箱都是跟網上看到的一律新款箱. 但我看到的是很舊而設計跟本與網不同她說的新款, 奇怪又問她, 會否給人盜用她們機構名義作牟利, 問她要否留下我的電話作記錄, 她就不耐煩說: 下次見到這情況, 叫我即時報警就得哦. 唉!好人難做.&d*y$A&v4O6U"O7t

;l2t-x%G5e$O1Dwww.y1.hk[ 本帖最後由 bio咪咪 於 2009-6-16 23:47 編輯 ]

其他  頂部
lcc_hk2004
註冊會員
Rank: 2



UID 3298
精華 0
積分 62
帖子 89
閱讀權限 20
註冊 2009-5-26
回收箱

oh no.. 二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路:^+b6~:R8|8{+_/y2Z0d
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場   問路6j K%h.T5p
I guess the man is a robber.... (or maybe he need the clothes...)1s0H/l&D$W;z&@$r(W'I
www.y1.hk9e)i0J K)?6B(S3[
anyways, support you!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
嘩!!!!! 好勁呀你!!!!!www.y1.hk*|4k*} L W%e ]
咁都比你諗到!!!!YL.香港+e4h0n0y+|5n7I6w'c"E!h
我最開初睇都唔明有咩古怪, 慢慢諗下又係WO,0\+p0g3s0L6Y H0V/U
又可能真係有罪案發生WO!!!!!6t1G-d,t*e5f4s
下次見到咁既環境, 真係唔好理咁多,
5\$}'|#K#[(E2H6b/d)`元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 報左警先講LU!!!!

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong


QUOTE:
原帖由 lcc_hk2004 於 2009-6-17 01:44 發表 ;m5U4i-s;h'm-G*i:d
oh no.. YL.香港8G4I1m-W8C:[%r2B
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /d2J)M8W)L
I guess the man is a robber.... (or maybe he need the clothes...)YL.香港!m"Q)K%[!a4^9Y

2A+k8h9N4c'F+X3vwww.y1.hkanyways, support you!

3t2T0F1e8a'K&g/X:R/p5I
我唔係諗偷野呀!www.y1.hk-o4N6L5l8K#H)`5s
我諗係可能有人神早放左D野落個回收箱度,
#p/d+v+@/d!g/o7[;[ h*JYL.香港等交收!!!5E+i+Y5L6G0^$X"P
跟住果個年約30-35歲上手臂紋身的男子黎拎貨呀!

其他  頂部
bio咪咪
註冊會員
Rank: 2



UID 32
精華 0
積分 133
帖子 114
閱讀權限 20
註冊 2007-6-24
我覺得最諷剌是叫我報警, 住元朗的人都知道我所描述的地方, 正正在元朗警署對面位置. 如真是犯法行為, 豈不是最危險的地方是最安全. 嘩......攪笑, 拍戲橋段咩.

其他  頂部
onefree
金牌會員
Rank: 6Rank: 6


UID 2586
精華 0
積分 1123
帖子 359
閱讀權限 70
註冊 2009-4-9
來自 Hong Kong
YA!!! 完全同意!!!!

其他  頂部
lcc_hk2004
註冊會員
Rank: 2



UID 3298
精華 0
積分 62
帖子 89
閱讀權限 20
註冊 2009-5-26
回復 #4 onefree 的帖子

講到好恐怖咁....

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:25

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver