遊客:
註冊
|
登錄
|
幫助
YL.香港
»
留言版
» 請問..去澳門需要辦證嗎?
‹‹ 上一主題
|
下一主題 ››
投票
交易
懸賞
活動
其他分類
|
打印
|
推薦
|
訂閱
|
收藏
標題: 請問..去澳門需要辦證嗎?
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #1 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-20 10:04
資料
個人空間
短消息
加為好友
請問..去澳門需要辦證嗎?
我想同小朋友一起去澳門玩. 但小朋友出世至今除了出世紙外並沒有什麼證件. 所以現在我想同他們出外玩一玩. 不知各位可以告訴我嗎??
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 3d!W/]4s7T7H+b
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 1a)u,| J+Z:p
謝謝.
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #2 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-20 10:20
資料
個人空間
短消息
加為好友
需要回港證
其他
chris
註冊會員
UID 1535
精華 0
積分 107
帖子 48
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
點取 #3 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-20 16:06
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #2 yuenlonger 的帖子
冇錯,要去中旅社幫小朋友申請回港証就可以出境啦!
其他
yuenlonger
高級會員
UID 7
精華 0
積分 699
帖子 133
閱讀權限 50
註冊 2007-6-19
來自 Yuen Long
點取 #4 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-20 18:19
資料
個人空間
短消息
加為好友
QUOTE:
原帖由
chris
於 2009-7-20 16:06 發表
+k5W,o!D%b N.z6w;k
冇錯,要去中旅社幫小朋友申請回港証就可以出境啦!
"v3}0L%r*\%N;A$]9^
YL.香港!H*Q*[0A
唔好攪錯呀!
1H&W/M&@4z-C&]#S,K'Fwww.y1.hk
#L:B+P3J+k,J/|-x元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
回鄉卡由中旅社辦理
,去澳門唔使回鄉卡,除非你去埋珠海中山
'I(t%Y#L7u4h6E元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路5h9n)X1Y,?6x8S
回港證由入境處辦理
,元朗富達廣場
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路9B4Q7}!|6I:R;I4F
3B,r8U/z3k&K!J.Z
網上Book 期已去到8月初滿額,想開學前出發,快d早d到排隊,因為暑假一開始,條人龍好長長長長
其他
chris
註冊會員
UID 1535
精華 0
積分 107
帖子 48
閱讀權限 20
註冊 2008-11-24
點取 #5 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-20 19:21
資料
個人空間
短消息
加為好友
sorry ! 唔好意思 ! 係我攪錯 ! 謝謝 yuenlonger
其他
cecilia
高級會員
UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
點取 #6 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-20 21:18
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #1 Virginia 的帖子
申請須知
http://www.gov.hk/tc/residents/i ... oc/permit/index.htm
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路(I%|9o8g2Y
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路8~&r&R%P Z4S,_)F3T3B6E4t
[
本帖最後由 cecilia 於 2009-7-20 21:21 編輯
]
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #7 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-22 21:13
資料
個人空間
短消息
加為好友
回復 #1 Virginia 的帖子
多謝各位的幫忙. 不過經過查詢及各位提供的資料後, 我決定取消了......
4I1[.k:w%F;`8rYL.香港
"v&o2[!}-P
因小孩申請回港證 @$140 + 平日去澳門的單程船
(日航)
@$134 + 回程(
夜航)
@$176 單單是1個小孩都要用$450.- 而且過到澳門總要吃喝. 都要消費..... 左計右計在支出實在太大了. 都是留港吧.
(\&w;u+j5i%h&G2|二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, /I;p6_&Y7s-W)p"["s
不過今年年尾會到海洋公園. 他們都很開心. 而且我也把實情告知他們, 他們都說是很想去澳門. 不過要太多錢, 遲些先啦. 我都叫做放心了....
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路/o0g%p+F0U
)C*b,X.k;d#q(D/x*J3Q二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路
在此再次謝謝各位.
二手家俬 電器 廚具 送贈 買賣市場 問路;@/H8Q-_4F,[)g4u4K
Virginia
4p5J6N T-A2z4G%|
!o1^$Q6z4T-Iwww.y1.hk
[
本帖最後由 Virginia 於 2009-7-22 21:16 編輯
]
其他
Korealan
論壇元老
UID 11
精華 0
積分 3119
帖子 2354
閱讀權限 90
註冊 2007-6-20
來自 YUEN LONG
點取 #8 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-22 23:07
資料
個人空間
短消息
加為好友
如果小孩巳有小童ID CARD,去MC唔洗回港証 KA~~上次我報大航旅遊,巴士团,係皇崗上車去澳門,仲包埋2次BF,冇小費,好似約$100/PER ONE,第二次去同佢地買來回船票,坐金光,早去晚返$200/PER ONE
其他
Virginia
高級會員
UID 1107
精華 0
積分 840
帖子 553
閱讀權限 50
註冊 2008-9-12
來自 天水圍區
點取 #9 這文章的網址
大
中
小
發表於 2009-7-23 09:25
資料
個人空間
短消息
加為好友
可惜我兩個小孩未到取ID CARD呢... (10歲及9歲), 所以都是遲些先. ....
8g2u,h#F1S!H$Q元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站,
Virginia
其他
[
上一頁
] 。 [
其他分類
]
投票
交易
懸賞
活動
當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:27
Powered by
Discuz!
5.5.0
© 2001-2007
Comsenz Inc.
TOP
清除 Cookies
-
聯繫我們
-
元朗,屯門
-
Archiver