標題: 西鐵全月通車票不能在紅磡站入閘
tkleung
新手上路
Rank: 1



UID 70
精華 0
積分 46
帖子 7
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
西鐵全月通車票不能在紅磡站入閘

我在紅磡站經常不能入閘,換了兩次票情況也一樣!但在該站的闊閘機或其他車站就冇問題,有冇人有相同問題呀?

其他  頂部
bape_japan
新手上路
Rank: 1



UID 3712
精華 0
積分 11
帖子 17
閱讀權限 10
註冊 2009-6-19
可能你用太多, 又將月票放近磁性物件附近YL.香港+x0}*]3w8M)])].A

!t5C:`5d7l2o*V如果可以, 你再將這文放在交通那邊, 可能會有更多回應

其他  頂部
tkleung
新手上路
Rank: 1



UID 70
精華 0
積分 46
帖子 7
閱讀權限 10
註冊 2007-7-2
今日繼續不能在紅磡入閘.元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 8X/P9f'|!W!O&y$D%W
排隊時後面條友又係話張月票吾得!YL.香港,n1h2_#_0d
九月份應該有更多人用新月票,情況一定更差!

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
請問而家新月票幾銀??

其他  頂部
cecilia
高級會員
Rank: 4



UID 22
精華 0
積分 808
帖子 304
閱讀權限 50
註冊 2007-6-23
回復 #4 SiuFat 的帖子

新收費是:
6a2L+N9E1W#M:[:f6M
&R9]-A(n"T7[#n(_ M0r屯門至紅磡  $470$H2u'z3{;d;x5[ h/y.`3J6s-{1f
屯門至南昌  $400www.y1.hk&A0\!r)V I%u

/n-f.X8O/x"s元朗, 天水圍, 屯門, yuen long, tin shui wai, tuen man, 元朗網站, 如果一直用開 $300 的就 $370 同 $300

其他  頂部
SiuFat
高級會員
Rank: 4


UID 62
精華 0
積分 603
帖子 344
閱讀權限 50
註冊 2007-7-1
有次睇新聞, 又話有政黨反對佢加多$70嘅, 流架.

其他  頂部
   [ 上一頁 ] 。 [ 其他分類 ]
 



當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 20:27

    本论坛支付平台由支付宝提供
携手打造安全诚信的交易社区 Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc.
清除 Cookies - 聯繫我們 - 元朗,屯門 - Archiver